Edes varovasti henkäistä! Voisin sanoa,,että tänään minä näin hänet. Ai kenet? Miehen josta voisi sanoa: Hän on minun!
No juu, untapa tietenkin.. Luulitte. Mutta erehdyitte. Oikeasti, minä jopa kosketin häntä. Mutta saatoin sitten hukata saman tien🤔
🤫Kun en tarpeeksi ovelasti pitänyt varaani ja ottanut tarkemmin selvää.
Saahan sitä kuitenkin toivoa🤭🤫
Jos uskaltaisin
12
56
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä minä olen, joka päivä lähelläsi. Ja ikuisesti sinun, mutta vain henkisesti.. liikaa vaaraa, ei voi enää koskettaa. Mutta muistan sinut ikuisesti, kuten totesimmekin Ollaanko enkeleitä toisillemme :) Sinun
- Anonyymi
Ollaan sitten niin🤫
Mutta halusin oppia taas toisen läheisyyttä ja ottaa kädestä🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan sitten niin🤫
Mutta halusin oppia taas toisen läheisyyttä ja ottaa kädestä🤭Tule huomenna ja ota kädestä... odotan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule huomenna ja ota kädestä... odotan sinua
Mutta, sanoitkos että on liikaa vaaraa olla lähellä🤔 Ei kyllä voi olla vaara olla s i n u n lähellä! Hyvinkin turvallista vaan?
No, nykymenossa on kaikki vinksallaan eikä mitään uskalla.
Täytyy sitten mennä piiloon sängyn alle😏
- Anonyymi
Mene aloittaja tinderiin tai ajele 30 km Poriin päin.
- Anonyymi
Tinder on kaatopaikka!
Loppuun käytettyjen koneiden kierrätystä. Koneita jotka ei kelpaa tosielämässä kellekään..
Iske varattu saat toimivan koneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder on kaatopaikka!
Loppuun käytettyjen koneiden kierrätystä. Koneita jotka ei kelpaa tosielämässä kellekään..
Iske varattu saat toimivan koneen.Harjvaltaa hänelle tarjosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjvaltaa hänelle tarjosin.
Minä taas lähtisin Vammalan suuntaan.😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas lähtisin Vammalan suuntaan.😍
Ei kun Turkuun päin. Älkää nyt olko noin tylsiä tosikkoja?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Turkuun päin. Älkää nyt olko noin tylsiä tosikkoja?!
No nyt ei mennä mihinkään muualle kuin hänen kainaloon. Löysimme toisemme.
Katsomme yhdessä miten etenee.
Näkemiin teille.
Hän on upea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei mennä mihinkään muualle kuin hänen kainaloon. Löysimme toisemme.
Katsomme yhdessä miten etenee.
Näkemiin teille.
Hän on upea!Onnea teille ja kaikkia muuta hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille ja kaikkia muuta hyvää.
Kiitos! Toivon myös sinne kaikkea parasta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082999
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142592Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3631389Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191298- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531199- 951162
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681011Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1601008- 131942