Edes varovasti henkäistä! Voisin sanoa,,että tänään minä näin hänet. Ai kenet? Miehen josta voisi sanoa: Hän on minun!
No juu, untapa tietenkin.. Luulitte. Mutta erehdyitte. Oikeasti, minä jopa kosketin häntä. Mutta saatoin sitten hukata saman tien🤔
🤫Kun en tarpeeksi ovelasti pitänyt varaani ja ottanut tarkemmin selvää.
Saahan sitä kuitenkin toivoa🤭🤫
Jos uskaltaisin
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä minä olen, joka päivä lähelläsi. Ja ikuisesti sinun, mutta vain henkisesti.. liikaa vaaraa, ei voi enää koskettaa. Mutta muistan sinut ikuisesti, kuten totesimmekin Ollaanko enkeleitä toisillemme :) Sinun
- Anonyymi
Ollaan sitten niin🤫
Mutta halusin oppia taas toisen läheisyyttä ja ottaa kädestä🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan sitten niin🤫
Mutta halusin oppia taas toisen läheisyyttä ja ottaa kädestä🤭Tule huomenna ja ota kädestä... odotan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule huomenna ja ota kädestä... odotan sinua
Mutta, sanoitkos että on liikaa vaaraa olla lähellä🤔 Ei kyllä voi olla vaara olla s i n u n lähellä! Hyvinkin turvallista vaan?
No, nykymenossa on kaikki vinksallaan eikä mitään uskalla.
Täytyy sitten mennä piiloon sängyn alle😏
- Anonyymi
Mene aloittaja tinderiin tai ajele 30 km Poriin päin.
- Anonyymi
Tinder on kaatopaikka!
Loppuun käytettyjen koneiden kierrätystä. Koneita jotka ei kelpaa tosielämässä kellekään..
Iske varattu saat toimivan koneen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinder on kaatopaikka!
Loppuun käytettyjen koneiden kierrätystä. Koneita jotka ei kelpaa tosielämässä kellekään..
Iske varattu saat toimivan koneen.Harjvaltaa hänelle tarjosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjvaltaa hänelle tarjosin.
Minä taas lähtisin Vammalan suuntaan.😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas lähtisin Vammalan suuntaan.😍
Ei kun Turkuun päin. Älkää nyt olko noin tylsiä tosikkoja?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Turkuun päin. Älkää nyt olko noin tylsiä tosikkoja?!
No nyt ei mennä mihinkään muualle kuin hänen kainaloon. Löysimme toisemme.
Katsomme yhdessä miten etenee.
Näkemiin teille.
Hän on upea! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei mennä mihinkään muualle kuin hänen kainaloon. Löysimme toisemme.
Katsomme yhdessä miten etenee.
Näkemiin teille.
Hän on upea!Onnea teille ja kaikkia muuta hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille ja kaikkia muuta hyvää.
Kiitos! Toivon myös sinne kaikkea parasta!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704