Häkkisen Marketa

Anonyymi

Outo valkopesumainen haastis ip-lehdessä... eikö tää muija ollut itä-eurooppalainen strippari kun tapasi Mikan? Ja kumpikin oli tahoillaan varattuja.

57

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nykyajan Suomessa hiuksensa blondiksi värjääminen ja sen jälkeen huoraaminen voi näköjään kannattaa, saa jopa miljonääripoikaystävän tosta vain.

      • Anonyymi

        Tämä nykyisen vaimonsa Mika tapasi kyllä Saksan Kölnissä, vaimo on nykyään ihan toisen näköinen, tietenkin on tehty huulille täyteainetta ym. Työskenteli jossain yökerhossa, siihen aikaan " sripparina " ja tätä elämää yrittää nyt valkopestä ja kovasti. Samaten Mika ei anna mitään lausuntoa vaimonsa menneisyydestä.

        Voihan sen menneisyyden unohtaa itse, ja olla nykyään vaikka mitä, muotisuunnittelija, hedelmällisyysneuvoja ym. huuhaata.


      • Anonyymi

        Pitää olla myös ponttoonisilikonitissit.


    • Anonyymi

      Häkkisen eka vaimo on Marilyn Mansonin kaksoisolento.

      • Anonyymi

        Ja Erjasta riittäisi juorupalstalle juttu jos toinenkin. Todella kylmä ja laskelmoiva akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Erjasta riittäisi juorupalstalle juttu jos toinenkin. Todella kylmä ja laskelmoiva akka.

        Semmoisen kuvan kyllä saa hänestä.
        Ehkäpä tämä uusi on lämmin, kiltti ja mukava taustasta huolimatta.
        En tuomitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Erjasta riittäisi juorupalstalle juttu jos toinenkin. Todella kylmä ja laskelmoiva akka.

        Näin olen myös kuullut puhuttavan, mutta itse en tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Erjasta riittäisi juorupalstalle juttu jos toinenkin. Todella kylmä ja laskelmoiva akka.

        Tuskin. Teki lapset, hoito ne ja tuki Mikan uraa, niin että Häkkisten ei tarvinnut kotiasioista huolehtia. Sain keskittyä ajamiseen ja menestymiseen. Lapsetkin, etenkin vanhempi, pahoitti mielensä Mikan tempusta. Erja ainoa kunnon nainen Mikan lähellä, loput on niitä ’bändäreitä’ ja i#olintuja kai....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Teki lapset, hoito ne ja tuki Mikan uraa, niin että Häkkisten ei tarvinnut kotiasioista huolehtia. Sain keskittyä ajamiseen ja menestymiseen. Lapsetkin, etenkin vanhempi, pahoitti mielensä Mikan tempusta. Erja ainoa kunnon nainen Mikan lähellä, loput on niitä ’bändäreitä’ ja i#olintuja kai....

        Sillä naisella riittää luurankoja kaapissa. Oon ihmetellyt miksei niistä puhuta. Teki lapset ja hoiti ne ja tuhosi pari elämää siinä sivussa. Erja vaan kylmästi meni eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä naisella riittää luurankoja kaapissa. Oon ihmetellyt miksei niistä puhuta. Teki lapset ja hoiti ne ja tuhosi pari elämää siinä sivussa. Erja vaan kylmästi meni eteenpäin.

        Erja kuuluu samaan kerhoon Stadin piiri-pieni-pyörii systeemissä. Uskokaa jo, tämä systeemi on ihan uskomattoman pienen tuttavaporukan hyväveli-järjestelmä.

        Erja pyöri ko. porukoissa jo ennen kuin tapasi Häkkisen.

        (Ja jos ei olisi tavannut Häkkistä, niin olisi taatusti jollain tavalla mukana tässä Suomen sisäänpäinlämpiävässä nepotistisessa piirileikissä esim. jonain radioäänenä tai tv-kasvona. Jonkun nuorten- tai naistenlehden päätoimittajuus - ilman koulutusta - olisi myös ihan uskottava skenaario.. näin se täällä menee...).

        Häkkinen itse sen sijaan ei kuulu eikä ole koskaan kuulunutkaan "kerhoon", vaan on ihan itse menestyksensä luonut. En ihmettele yhtään, että vaihtoi vaimon ulkomaiseen strippariin. Häkkisen älyä ei sovi väheksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erja kuuluu samaan kerhoon Stadin piiri-pieni-pyörii systeemissä. Uskokaa jo, tämä systeemi on ihan uskomattoman pienen tuttavaporukan hyväveli-järjestelmä.

        Erja pyöri ko. porukoissa jo ennen kuin tapasi Häkkisen.

        (Ja jos ei olisi tavannut Häkkistä, niin olisi taatusti jollain tavalla mukana tässä Suomen sisäänpäinlämpiävässä nepotistisessa piirileikissä esim. jonain radioäänenä tai tv-kasvona. Jonkun nuorten- tai naistenlehden päätoimittajuus - ilman koulutusta - olisi myös ihan uskottava skenaario.. näin se täällä menee...).

        Häkkinen itse sen sijaan ei kuulu eikä ole koskaan kuulunutkaan "kerhoon", vaan on ihan itse menestyksensä luonut. En ihmettele yhtään, että vaihtoi vaimon ulkomaiseen strippariin. Häkkisen älyä ei sovi väheksyä.

        Mutta eihän Erja edes asunut Suomessa, oli huonopalkkainen matkaopas kun häkkisen iski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Teki lapset, hoito ne ja tuki Mikan uraa, niin että Häkkisten ei tarvinnut kotiasioista huolehtia. Sain keskittyä ajamiseen ja menestymiseen. Lapsetkin, etenkin vanhempi, pahoitti mielensä Mikan tempusta. Erja ainoa kunnon nainen Mikan lähellä, loput on niitä ’bändäreitä’ ja i#olintuja kai....

        Eiks Erja kertonut, että pojalle kova paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä naisella riittää luurankoja kaapissa. Oon ihmetellyt miksei niistä puhuta. Teki lapset ja hoiti ne ja tuhosi pari elämää siinä sivussa. Erja vaan kylmästi meni eteenpäin.

        Mitä tarkoitat, että "tuhosi pari elämää siinä sivussa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän Erja edes asunut Suomessa, oli huonopalkkainen matkaopas kun häkkisen iski.

        No, kausihommiahan ne matkaoppaan hommat on.

        Ja minä tiedän tasan tarkkaan, missä piireissä Erja liikkui nuorena ja ketkä oli Erjan frendejä.

        Sanotaanko näin, että olen työni puolesta joutunut ja saanut nähdä kaikenlaista, ja minulle on myös uskouduttu ja muuten vaan kerrottu kaikenlaista. Olen seurannut tätä piirileikkiä tavallaan sivusta, mutta toisaalta ihan uskomattoman läheltä.

        Osaatteko kertoa, miksi Erjasta ei ole ollut koskaan ns. rumia lehtijuttuja? - Aivan, eihän tuttavan tuttaville niin tehdä...Tai eihän niin kannata tehdä, jos haluaa päästä piiriin mukaan.. (nimittäin on myös niin, että stadissa on tv-kasvoja ja muita pikku tyrkkyjä, jotka söisivät vaikka kilon paskaa päästäkseen mukaan tuohon tiettyyn karuselliin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kausihommiahan ne matkaoppaan hommat on.

        Ja minä tiedän tasan tarkkaan, missä piireissä Erja liikkui nuorena ja ketkä oli Erjan frendejä.

        Sanotaanko näin, että olen työni puolesta joutunut ja saanut nähdä kaikenlaista, ja minulle on myös uskouduttu ja muuten vaan kerrottu kaikenlaista. Olen seurannut tätä piirileikkiä tavallaan sivusta, mutta toisaalta ihan uskomattoman läheltä.

        Osaatteko kertoa, miksi Erjasta ei ole ollut koskaan ns. rumia lehtijuttuja? - Aivan, eihän tuttavan tuttaville niin tehdä...Tai eihän niin kannata tehdä, jos haluaa päästä piiriin mukaan.. (nimittäin on myös niin, että stadissa on tv-kasvoja ja muita pikku tyrkkyjä, jotka söisivät vaikka kilon paskaa päästäkseen mukaan tuohon tiettyyn karuselliin.)

        Mä olen ihmetellyt suuresti miksei näistä Erjan melkoisen tylyistä jutuista puhuta mitään ja jotain tälläistä arvelinkin.. Mika on todella sympaattinen ja mukava ihminen ja samoin on Salon Mika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erja kuuluu samaan kerhoon Stadin piiri-pieni-pyörii systeemissä. Uskokaa jo, tämä systeemi on ihan uskomattoman pienen tuttavaporukan hyväveli-järjestelmä.

        Erja pyöri ko. porukoissa jo ennen kuin tapasi Häkkisen.

        (Ja jos ei olisi tavannut Häkkistä, niin olisi taatusti jollain tavalla mukana tässä Suomen sisäänpäinlämpiävässä nepotistisessa piirileikissä esim. jonain radioäänenä tai tv-kasvona. Jonkun nuorten- tai naistenlehden päätoimittajuus - ilman koulutusta - olisi myös ihan uskottava skenaario.. näin se täällä menee...).

        Häkkinen itse sen sijaan ei kuulu eikä ole koskaan kuulunutkaan "kerhoon", vaan on ihan itse menestyksensä luonut. En ihmettele yhtään, että vaihtoi vaimon ulkomaiseen strippariin. Häkkisen älyä ei sovi väheksyä.

        Häkkinen o Kouvolan puolen sukua. Valkeasta taitaa löytyä mökki ja sieltä suunnalta Häkkisen mummo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että "tuhosi pari elämää siinä sivussa".

        Mä olen kuullut että Erja lähti mukaan johonkin hyvin menestyvään vaateliikkeeseen jota piti nuori nainen joka sai vauvan ja tarvitsi siksi yhtiökumppania. Kun mimmi oli äitiyslomalla piti Erjan hoitaa liikettä. Mutta Erjaa alkoi kyllästyttää ja liike meni nurin. Erja pesi kätensä ja nuori pariskunta menetti liikkeen ja jäi maksajiksi. Myöhemmin oli selvinnyt että liike oli ollut useimpina päivinä kiinni jne. Tän mimmin mies oli samassa työpaikassa kanssani ja kertoi tämän tarinan. Ihan kusessa olivat. Ja liikkeen eteen oli tehty paljon töitä ja aikoinaan ja sen piti elättää koko perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kuullut että Erja lähti mukaan johonkin hyvin menestyvään vaateliikkeeseen jota piti nuori nainen joka sai vauvan ja tarvitsi siksi yhtiökumppania. Kun mimmi oli äitiyslomalla piti Erjan hoitaa liikettä. Mutta Erjaa alkoi kyllästyttää ja liike meni nurin. Erja pesi kätensä ja nuori pariskunta menetti liikkeen ja jäi maksajiksi. Myöhemmin oli selvinnyt että liike oli ollut useimpina päivinä kiinni jne. Tän mimmin mies oli samassa työpaikassa kanssani ja kertoi tämän tarinan. Ihan kusessa olivat. Ja liikkeen eteen oli tehty paljon töitä ja aikoinaan ja sen piti elättää koko perhe.

        Järkyttävää! Kummallista ettei tästä ole koskaan ollut julkisuudessa. Ehkä Mika kuittas vahingot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ihmetellyt suuresti miksei näistä Erjan melkoisen tylyistä jutuista puhuta mitään ja jotain tälläistä arvelinkin.. Mika on todella sympaattinen ja mukava ihminen ja samoin on Salon Mika.

        Salon Mikan menneisyydessä on niin sysimustia juttuja että syntyisi melkoinen kohu jos niitä alettais kaivella. Hyvin kaukana herrasmiehestä tämä Salon Mika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää! Kummallista ettei tästä ole koskaan ollut julkisuudessa. Ehkä Mika kuittas vahingot?

        Kuittasikohan ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salon Mikan menneisyydessä on niin sysimustia juttuja että syntyisi melkoinen kohu jos niitä alettais kaivella. Hyvin kaukana herrasmiehestä tämä Salon Mika.

        Samaa mieltä olen, jos kuulemani tarnat ovat paikkansapitäviä, kaukana herrasmiehestä !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, jos kuulemani tarnat ovat paikkansapitäviä, kaukana herrasmiehestä !!!!

        Tunsin Salon nuorempana. Sillon oli todella mukava ja kiltti.. Todella omistautunut uralleen jo silloin. Ja taas kun Erja tuli Häkkisen kuvioihin otti hän heti haltuun hommat. Pyöritti faniklubia heti Mikan siskon sijasta. Me nuoret saatiin muutaman kerran Erja niskaamme kun pyörittiin siinä faniklubin nurkilla. Salosta ja Erjasta taas on tihkunut jotain likaisia juttuja myöhemmin. Eihän näitä juuri enää nurkilla näe..


    • Anonyymi

      Mika on valintansa tehnyt, joten ette voi asialle yhtään mitään.
      Vaikuttavat hyvinkin onnelliselta pariskunnalta. Siihenkin teidän on tyytyminen.

      • Anonyymi

        Tottakai Mika on valintansa tehnyt, mutta turha sitä vaimon entistä elämää on valkopestä !!!!


    • Anonyymi

      ei ollut strippari, eikä Tsekkoslovakia ole Itä-Euroopassa. Se on keskellä Eurooppaal vanhan Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan sydämessä.

      • Anonyymi

        Just joo, rautaesiripun takana oli kuitenkin, saksalais-roomalaisuudesta huolimatta. Vai oliko Prahan kevään loppu ihan kuvitelmaa vain?


    • Anonyymi

      Eiks työskennellyt jossain show-talossa Saksassa?
      Saksalainen lehti julkaisi karmeita kuvia "esityksistä" siellä.
      Varmaan rahalla poistettu julkisuudesta.

      • Anonyymi

        Joo, muistan kuvat. Ratsasti miehen selässä tissit paljaana jossain väkijoukossa vaarin näköisessä paikassa....


    • Anonyymi

      On tällä hetkellä kolmen lapsen äiti ja tekee töitä, vaikka olisi varaa vaan olla. Ei käy missään juhlimassa, eikä näy rouvaa esittelemässä luksuselämää. Ihan sama vaikka olisi tullut ojasta, kun nykyhetki merkitsee enemmän.

    • Anonyymi

      Onneksi jokainen saa ihan itse valita puolisnsa. Siihen ei tarvitse kysyä lupaa Suomi24:n kommentoijilta.

      • Anonyymi

        Juu ei tarvitse kysyä lupaa, mutta menneisyys on ja pysyy sitä on turha valkopestä, se on vaan hyväksyttävä.

        Turha on esittää julkisuuteen, että on muotisuunnittelija ym. jota ammattia ei ole tehnyt päivääkään. Tottakai voi harrastella sitä sun tätä, kun rahaa riittää, mutta se sitten ihan eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei tarvitse kysyä lupaa, mutta menneisyys on ja pysyy sitä on turha valkopestä, se on vaan hyväksyttävä.

        Turha on esittää julkisuuteen, että on muotisuunnittelija ym. jota ammattia ei ole tehnyt päivääkään. Tottakai voi harrastella sitä sun tätä, kun rahaa riittää, mutta se sitten ihan eri asia.

        Saa esittää mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei tarvitse kysyä lupaa, mutta menneisyys on ja pysyy sitä on turha valkopestä, se on vaan hyväksyttävä.

        Turha on esittää julkisuuteen, että on muotisuunnittelija ym. jota ammattia ei ole tehnyt päivääkään. Tottakai voi harrastella sitä sun tätä, kun rahaa riittää, mutta se sitten ihan eri asia.

        Inhoan valkopesu sanaa.


    • Anonyymi

      Pitäisikö Marketan nyt pyytää teiltä paheksujilta jotain anteeksi?
      Vai mistä on kyse?

      • Anonyymi

        Saa Marketa esittää ihan mitä haluaa, mutta ei pidä uskoa kaikkea skeidaa, jota julkaisee instassa tai antaa lausuntoja lehtiin, mutta niin se menee, että jos ei mitään koulutusta mihinkään, niin keksitään se
        " ammatti " vaikka sitten muotisuunnittelija tai hedelmällisyysneuvoja, joo joo, mitä seuraavaksi.

        Eikä anteeksi tarvitse tietenkään pyytää, se on sanomattakin selvää, mutta toivoisi häneltä, kun kerran " fiksu " on, jotain pohjaa näille lausunnoille.


      • Anonyymi

        Marketta on näyttänyt aiemmin mikä on naisiaan. Ei pidä luottaa alamaailman muijaan - fiksu varoo, vaikka Marketta yrittää teeskennellä. Ei pääse leopardi täplistään.


    • Anonyymi

      Muotisuunnittelija ja hedelmällisyysneuvoja. Aivan.

      • Anonyymi

        Miksei voi vaan ihan rennosti "olla". Miksi pitää keksimällä keksiä olemattomia
        ammatteja, jotka kuullostavat hyviltä tai perustuvat Mika rahoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voi vaan ihan rennosti "olla". Miksi pitää keksimällä keksiä olemattomia
        ammatteja, jotka kuullostavat hyviltä tai perustuvat Mika rahoihin.

        Juuri näin, olisi vaan ja viisveisaisi mistään muusta, jos on rahaa riittäämiin, niin eiköhän se riitä. Ei huomaa, että ala-arvioi niitä, jotka todellisuudessa opiskelevat, vaikka juuri muotisuunnittelijaksi, ei se tie ihan helppo ole ja vaikka olisi lahjojakin alalle, niin töitä saa tehdä kovasti, kilpailu on kovaa.

        Ja hedelmällisyysneuvoja, eiköhän siihen myös pidä olla jokin lääketieteellinen pätevyys, tai ainakin terveysalan koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, olisi vaan ja viisveisaisi mistään muusta, jos on rahaa riittäämiin, niin eiköhän se riitä. Ei huomaa, että ala-arvioi niitä, jotka todellisuudessa opiskelevat, vaikka juuri muotisuunnittelijaksi, ei se tie ihan helppo ole ja vaikka olisi lahjojakin alalle, niin töitä saa tehdä kovasti, kilpailu on kovaa.

        Ja hedelmällisyysneuvoja, eiköhän siihen myös pidä olla jokin lääketieteellinen pätevyys, tai ainakin terveysalan koulutus.

        Hedelmällisyydneuvoja... entinen katulintu on luonut sulkansa uudelleen. Antaako se hedelmiänsä nyt myös naisille..,,


    • Anonyymi

      Erjalla on ehkä suomalaiseksi keskivertonaama, mutta tyylitajultaan ja taidoltaan on kyllä täysi kymppi. On mm. aivan loistava kokki jonka reseptit yllättivät silloin McLarenin johtoportaassakin.

      Kuulosti minusta varsinaiselta kodin hengettäreltä... silti piti vaihtaa strippariin.

      • Anonyymi

        Ihan kun Martinan valkopesua....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kun Martinan valkopesua....

        Samaa sarjaa Martinan kanssa, ehkä hieman edustavamman näköinen, ainakin nyt kun on saanut rahaa käyttää ulkonäön panostukseen, huulitäytteet, hampaat ym.

        Jos Häkkisellä ei olisi rahaa, niin ulkonäön perusteella ei nyt kummoistakaan "lintua " olisi pyydystänyt, mutta se raha korvaa vaatimattoman ulkonäön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa sarjaa Martinan kanssa, ehkä hieman edustavamman näköinen, ainakin nyt kun on saanut rahaa käyttää ulkonäön panostukseen, huulitäytteet, hampaat ym.

        Jos Häkkisellä ei olisi rahaa, niin ulkonäön perusteella ei nyt kummoistakaan "lintua " olisi pyydystänyt, mutta se raha korvaa vaatimattoman ulkonäön.

        Tän palstan mielestä kukaan ei saa koskaan kehittyä ja kasvaa ihmisenä. Kukaan ei voi olla hyvä äiti jos joskus on jotain hämärää menneisyydessä tms. Jos esim. "esittää" hyvää äitiä ja vaimoa niin se on valkopesua se!!


    • Anonyymi

      Pintaliitäjä slobo varikon ruusuke ei humalasta välitä?

    • Anonyymi

      Voi tätä kateuden ja kaunan määrää mitä kommenteista paljastuu.
      Marketa ja Mika elävät kuitenkin hyvää elämää Monacossa.

      • Anonyymi

        Taas tämä ikuinen kateuskortti, ei, emme ole kateellisia Häkkisten onnesta, nyt oli vaan kysymys Mrs. Häkkisen elämästä, ennen kuin Mr. Häkkinen astui kuvioihin ja lopun kaikki tietävät....


    • Anonyymi

      Mennyt on mennyttä. Mitä te sitä enää vatkaatte?

      • Anonyymi

        Miksi sitä menneisyyttä pitää kovasti " valkopestä " se on naurettavaa, olisi rehellisesti se mikä on , kouluja käymätön entinen strippari, ei siinä mitään, nyt kun pääsi rahakkaisiin piireihin, niin tuntuu, että menneisyys " hävettää " Mrs Häkkistä !


    • Anonyymi

      Valittakaa suoraan Monacoon. Tuskin Marketa Häkkinen lukee Suomi24:ää.

      • Anonyymi

        Voithan sinä laittaa viestiä hänelle käännettynä, tulisi itse myös tietoiseksi , että hänen storyn tietää Suomessa kaikki, Monacossa tuskin muut kuin Erja Häkkinen. Niin eihän se häntä kiinnosta..... hmm


    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään syytä lähetellä viestejä rva Häkkiselle. Minun elämääni hänen menneisyytensä ei vaikuta millään lailla. Hän itse tietää menneisyytensä. Joten minun ei tarvitse sitä hänelle kertoa.
      Mika Häkkinen on hänet vaimokseen ottanut ja he vaikuttavat hyvinkin onnelliselta pariskunnalta.

      • Anonyymi

        Tottakai itse tietää menneisyytensä ja ehkä nyt se häntä " hieman " ketuttaa, ja pitää keksiä itselleen uusia " ammatteja ".

        Monacossa saa olla ihan vapaasti vaan " muotisuunniittelija " tai jotain muuta yhtä hienoa !


    • Anonyymi

      Nyt Marketalla on eri ammatit kuin ennen. Sekö sinua haittaa?
      Olen vakuuttunut, että hän ei välitä tuon taivaallista siitä, mitä eräät takahikiän ihmiset täällä Suomessa hänestä ajattelevat.

      • Anonyymi

        No voi voi sentään, olkoon tämä Rva Häkkinen, entinen strippari , vaikka " tähtitieteen maisteri " ei kiinnosta pätkän vertaa.

        En ole ennen tiennytkään , että ammattejakin voi rahalla ostaa .... hhaaahhaa


    • Anonyymi

      Kun Mika on hyväksynyt Marketan vaimokseen, niin ei siinä pitäisi kenelläkään olla nokan koputtamista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe