Keuhkokuumeet jätti paksuuntuman

Anonyymi

80luvulla,sairastin parikin keuhkokuumetta.Tuli pleuraks palsuuntuma,kävinkin sen takia tutkimuksissa kun lääkäri oli todennut.Sitä olisi pitänyt tarkkailla nämä vuodet.Sanoi lääkäri hän jäi eläkkeelle,Nyt tietokonetomogr.ja röntgeniä aiemmin asia muuttuikin rasvaksi??painoin silloin kun tuo tuli 55kg varmaan ja olin nuori.Epäilen että se ei ole rasvaa.Siitä saattaa kehittyä jotain sanoi eläkkeelle jäänyt keuhkosair.lääkäri.Kasvain?syöpä? Onko kohtalo tovereita..

7

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikää taitaa olla jo riittävästi ajatellen poismenon aikaa, että unohtaa huolensa pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Että on nähny riittävästi.

• Anonyymi

Kukaan normi haluu kuolla ns.nuorena.40-50 v.Iässä.Halooo

• Anonyymi

Mulla ei ole astmaa mutta olin vuosia sitten hengityskoneessa useamman viikon ja sen jäljiltä on kuulemma jäänyt jotain vauriota keuhkoon.
      Keuhkolääkäri oli sitä mieltä ettei se ole mitään vaarallista mutta sitä olisi hyvä seurata.

Vaan eipä tuota ole sen kummemmin seurailtu.
      Muutenkaan ei yleensä uskota kun lääkärissä sanoo jostain vaivasta jos ei sitä pysty juuri sillä hetkellä näkemään.
      Myös jos jokin kohta elimistöstä ei näy esim. jossain kuvauksissa niin ilmeisesti vaan ajatellaan ettei siellä mitään vikaa sitten ole.

En tosin mietiskele onko vikani ja vaivani jollain tavalla vaarallisia tms.
      Ehkä sitä kuolisi pois jos joku olisi pahemminkin pielessä.

Usein vain pistää miettimään miksei lääkärit välitä potilaiden hyvinvoinnista vaikka siitä julkisuudessakin niin paljon ajoittain puhutaan.

• Anonyymi

Niih.kyllä lääkärit sanoo ei syytä huoleen.En aina luota sanomisiin pitäisi seurata muutaman vuoden välein rötgen.Keuhkoputket paksuuntunut,jotain juonteita eli jotain on pakko olla..en ole ikinä tupakoinut.Astmaa sairastanut lapsesta,pahin sisäilma sairastuminen töissä.Jatkuva flunssa,ylätietulehdukset.
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niih.kyllä lääkärit sanoo ei syytä huoleen.En aina luota sanomisiin pitäisi seurata muutaman vuoden välein rötgen.Keuhkoputket paksuuntunut,jotain juonteita eli jotain on pakko olla..en ole ikinä tupakoinut.Astmaa sairastanut lapsesta,pahin sisäilma sairastuminen töissä.Jatkuva flunssa,ylätietulehdukset.
        .

Röntgen...tai jopa tietokonetomografia kuvaus..

• Anonyymi

Tutkimuksiin ei oikein voi vain mennä jos ei kukaan lääkäri laita lähetettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1054
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe