Onko kukaan tuota ottanut?
Siis onko joku uusi huippupitkä salasana jolla kirjaudutaan windowsiin sisään, vai mikä ???
Windows tyrkyttää jotain pin-koodia
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vain yksi vaihtoehtoinen tapa kirjautua Windowsiin. Ei aiheuta toimenpiteitä mikäli olet tyytyväinen aiempiin kirjautumistapoihin.
- Anonyymi
Asenna windowsin rinnalle ilmainen Ubuntu, se ei turhia kysele.
- Anonyymi
Siinäkö ei ole mitään tietoturvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö ei ole mitään tietoturvaa?
Eipä sisäänkirjautumissalasana lisää tietoturvaa kovinkaan paljon.
Sieltä se "turvattomuus" verkosta tunkee.
- Anonyymi
PIN-koodi on neljä ( 4 ) merkkiä.
- Anonyymi
Jaa tämä jota tyrkytetään? Nykysin kirjaudun Microsoft-tunnuksen salasanalla, voisi kai sen pin-koodin sitten ottaa lisäksi.
- Anonyymi
PIN-koodi korvaa salasanan, että ei tarvitse joka kerta naputella pitkä salasanaa. Muutin Microsoft-tilini paikalliseksi, niin kone ei vaadi käynnistettäessä mitään kirjautumista. En tarvitse kotioloissa salasanoja ja kirjautumisia.
- Anonyymi
Saa olla molemmat, sekä pitkä salasana että PIN-koodi ja koneen saa käynnistymään ilman kummankaan käyttöä. Suorita >> netplwiz.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla molemmat, sekä pitkä salasana että PIN-koodi ja koneen saa käynnistymään ilman kummankaan käyttöä. Suorita >> netplwiz.
olisikohan sepolla takaportti vähän vuotanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisikohan sepolla takaportti vähän vuotanut?
Tämä on välillä vähän tälläistä - saa olla varovainen win-potilaiden kanssa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti käytän aina tulikettua. mutta jotkut palvelut eivät toimi tuliketulla, niin olen niissä käyttänyt IE:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalisti käytän aina tulikettua. mutta jotkut palvelut eivät toimi tuliketulla, niin olen niissä käyttänyt IE:tä.
Ai? Väitätkö siis että Heartbleediä ei aiheuttanut opensoosi-rypistys?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906