Windows tyrkyttää jotain pin-koodia

Anonyymi

Onko kukaan tuota ottanut?
Siis onko joku uusi huippupitkä salasana jolla kirjaudutaan windowsiin sisään, vai mikä ???

12

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain yksi vaihtoehtoinen tapa kirjautua Windowsiin. Ei aiheuta toimenpiteitä mikäli olet tyytyväinen aiempiin kirjautumistapoihin.

• Anonyymi

Asenna windowsin rinnalle ilmainen Ubuntu, se ei turhia kysele.

• Anonyymi

Siinäkö ei ole mitään tietoturvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäkö ei ole mitään tietoturvaa?

Eipä sisäänkirjautumissalasana lisää tietoturvaa kovinkaan paljon.
        Sieltä se "turvattomuus" verkosta tunkee.

• Anonyymi

PIN-koodi on neljä ( 4 ) merkkiä.

• Anonyymi

Jaa tämä jota tyrkytetään? Nykysin kirjaudun Microsoft-tunnuksen salasanalla, voisi kai sen pin-koodin sitten ottaa lisäksi.

• Anonyymi

PIN-koodi korvaa salasanan, että ei tarvitse joka kerta naputella pitkä salasanaa. Muutin Microsoft-tilini paikalliseksi, niin kone ei vaadi käynnistettäessä mitään kirjautumista. En tarvitse kotioloissa salasanoja ja kirjautumisia.

• Anonyymi

Saa olla molemmat, sekä pitkä salasana että PIN-koodi ja koneen saa käynnistymään ilman kummankaan käyttöä. Suorita >> netplwiz.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa olla molemmat, sekä pitkä salasana että PIN-koodi ja koneen saa käynnistymään ilman kummankaan käyttöä. Suorita >> netplwiz.

olisikohan sepolla takaportti vähän vuotanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisikohan sepolla takaportti vähän vuotanut?

Tämä on välillä vähän tälläistä - saa olla varovainen win-potilaiden kanssa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalisti käytän aina tulikettua. mutta jotkut palvelut eivät toimi tuliketulla, niin olen niissä käyttänyt IE:tä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalisti käytän aina tulikettua. mutta jotkut palvelut eivät toimi tuliketulla, niin olen niissä käyttänyt IE:tä.

Ai? Väitätkö siis että Heartbleediä ei aiheuttanut opensoosi-rypistys?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe