Minulla on X-potens tapletteja oon huomannu että halukkuutta on tullut,vaikka itse luulin että moiset ovat vain huu haata vain mutta ei näköjään
X-potens tapletit
5
1342
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko näitä virolaisia "lääke"-mainoksia?
- Anonyymi
Google tietää että näitä on kyllä markkinoilla Yliopiston apteekissakin:
"Valmiste erityisesti miehille tukemaan kestävyyttä ja lihaskuntoa. X-potens Tribulus sisältää standardoitua Tribulus terrestris -uutetta, jossa vaikuttavina aineina steroidaalisia saponiineja, mm. protodioskiineja. Välimeren alueelta kotoisin olevan kasvin tehoaineilla on vaikutusta hormonitoimintaan ja lihasvoimaan. Laktoositon, gluteeniton ja hiivaton. Vegaaninen. Valmistettu Suomessa. Ravintolisä."
Seksiasioissa niillä on varmaan lähinnä placebovaikutus eli ne tehoavat jos oikein kovasti uskoo niiden tehoavan. Todellista tehoa niillä on ilmeisesti vain sellaisille, joiden yleiskunto on huono esimerkiksi pitkän sairastelun jäljiltä. - Anonyymi
Että suomalainen apteekki myy vaarallista tavaraa? No tietysti jos koko purkin hotkaisee kerralla,mutta luuletko uuno että se olisi ohjeen mukaan annosteltuna vaarallista? Siinä tapauksessa ota viipymättä yhteys viranomaisiin ja vaadi valmisteen myynnin kieltämistä. Mutu-tuntumasi on niin pätevä peruste että takuulla koko valmiste kielletään. :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että suomalainen apteekki myy vaarallista tavaraa? No tietysti jos koko purkin hotkaisee kerralla,mutta luuletko uuno että se olisi ohjeen mukaan annosteltuna vaarallista? Siinä tapauksessa ota viipymättä yhteys viranomaisiin ja vaadi valmisteen myynnin kieltämistä. Mutu-tuntumasi on niin pätevä peruste että takuulla koko valmiste kielletään. :-D
Kaveri noita popsi jonniin aikaa niin maksa arvot huiteli lähempää tuhatta lähellä jottei posahtanut.
Muutoin itsestään huolta pitävä raitis mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri noita popsi jonniin aikaa niin maksa arvot huiteli lähempää tuhatta lähellä jottei posahtanut.
Muutoin itsestään huolta pitävä raitis miesRavintolisiä ei pidäkään popsia vaan ottaa ohjeen mukaan. Mutta kukas nyt ohjeita lukisi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351