Minulla on X-potens tapletteja oon huomannu että halukkuutta on tullut,vaikka itse luulin että moiset ovat vain huu haata vain mutta ei näköjään
X-potens tapletit
5
1283
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko näitä virolaisia "lääke"-mainoksia?
- Anonyymi
Google tietää että näitä on kyllä markkinoilla Yliopiston apteekissakin:
"Valmiste erityisesti miehille tukemaan kestävyyttä ja lihaskuntoa. X-potens Tribulus sisältää standardoitua Tribulus terrestris -uutetta, jossa vaikuttavina aineina steroidaalisia saponiineja, mm. protodioskiineja. Välimeren alueelta kotoisin olevan kasvin tehoaineilla on vaikutusta hormonitoimintaan ja lihasvoimaan. Laktoositon, gluteeniton ja hiivaton. Vegaaninen. Valmistettu Suomessa. Ravintolisä."
Seksiasioissa niillä on varmaan lähinnä placebovaikutus eli ne tehoavat jos oikein kovasti uskoo niiden tehoavan. Todellista tehoa niillä on ilmeisesti vain sellaisille, joiden yleiskunto on huono esimerkiksi pitkän sairastelun jäljiltä. - Anonyymi
Että suomalainen apteekki myy vaarallista tavaraa? No tietysti jos koko purkin hotkaisee kerralla,mutta luuletko uuno että se olisi ohjeen mukaan annosteltuna vaarallista? Siinä tapauksessa ota viipymättä yhteys viranomaisiin ja vaadi valmisteen myynnin kieltämistä. Mutu-tuntumasi on niin pätevä peruste että takuulla koko valmiste kielletään. :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että suomalainen apteekki myy vaarallista tavaraa? No tietysti jos koko purkin hotkaisee kerralla,mutta luuletko uuno että se olisi ohjeen mukaan annosteltuna vaarallista? Siinä tapauksessa ota viipymättä yhteys viranomaisiin ja vaadi valmisteen myynnin kieltämistä. Mutu-tuntumasi on niin pätevä peruste että takuulla koko valmiste kielletään. :-D
Kaveri noita popsi jonniin aikaa niin maksa arvot huiteli lähempää tuhatta lähellä jottei posahtanut.
Muutoin itsestään huolta pitävä raitis mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri noita popsi jonniin aikaa niin maksa arvot huiteli lähempää tuhatta lähellä jottei posahtanut.
Muutoin itsestään huolta pitävä raitis miesRavintolisiä ei pidäkään popsia vaan ottaa ohjeen mukaan. Mutta kukas nyt ohjeita lukisi...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733