Olen miettinyt, että meidän tulisi opettaa maahanmuuttajille vain ruotsia. Kun he ovat olleet täällä pari vuotta ja heidän pelastamiseen suunnatut EU-tuet loppuvat he ovat tilanteessa joss etsivät lopullista asuinpaikkaansa. Kun he puhuvat vain ruotsia, niin EU-oleskeluluvan kanssa on helppo muutta tuonne Ruotsiin kun siellä on jo valmiiksi heille yhteisöt ja omat lähiöt joissa ovat omiensa joukossa.
Tällä saataisiin suomenruotsalaisille humanitääristä työtä ja ainakin osa eläteistä kuittaisivat päivärahansa ja eläkkeensä Ruotsista.
Käytetään ruotsia fiksusti
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tosin he joutuisivat lukemaan myös pakkosuomea, mutta suomenruotsin asema tietysti painottuu.
- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Ei tarvitse, maahanmuuttajalle riittää vain toinen kotimainen. 😂
Hienoa!
- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Ei tarvitse, maahanmuuttajalle riittää vain toinen kotimainen. 😂
Maahanmuutajia ei pakkoruotsiteta, etteivät päädy rikastamaan kulttuuria ruotsinkielisille alueille. ahvenanmaata pitäisi kyllä tulisi rikastaa, jotta saisivat hyvää työvoimaa maahanmuuttajista. Voisivat alkaa kalastajiksi ja siinä sivussa hakea Ruotsista sukulaisia kyläilemään. Svedut eivät näköjään näe tätä valtavaa potentiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940