Kaupallinen tiedotus

Kalliolan Työväenopistolla alkaa tänään kello 18 reikä reikä kauan kaivattu kuuden kuukauden muuntokoulutus: Insinööristä ihmiseksi. Juuri tulleen tiedon mukaan on Juha Sipilä jo kiinniotettu ja puettu pakkopaitaan kuljetettavaksi kyseiseen koulutuspaikkaan. Myös Lepomäki on jo köytettynä ja valmiina kuljetettavaksi kyseiseen eheytyskoulutukseen homosta heter... eikun siis kapitalistista sosialistiksi.

Aluksi kiinniotetuille kurssilaisille pakkosyötetään punakaalia, punajuurta sekä punamultaa. Punamulta on välivaihe päämäärään. Pavlovin koirakokeen opein he saavat aina herkkupalan kun kehuvat vihervasemmistoa. Tämä on hallituksenkin mielestä halvin ja tehokkain tapa palauttaa väärälle tielle harhautuneet ruotuun.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menehän punikki oppiin. vaikutat niin pöljältä. Sirola-opisto ei sinuun ole purrut...

      • Tervehdys Eskoseni,

        kun kerran minä vaikutan mielestäsi pöljältä, niin silloin sinun TÄYTYY OLLA itse Esko Juhani Tennilä. Käytit taannoin kohdallani juurikin tuota ilmaisua Kemissä vuonna 1990...


    • Anonyymi

      Tervehdin suurella ilolla noinkin tervehdyttäviä ja puolueettoman oloisia elämänhallintakoulutusjaksoja (kaikkihan muistavat, että Ivan P. kritisoi esim.kommunismia). tosin sipilän kohdalla monialaisetkaan vieroitusjaksot osoittautunevat riittämättömiksi; niin syvälle on oikeiston/lestojen paatos päässyt ketkuun pinttymään, ettei nykytiedekään edes maustettuna P:n ehdollisten refleksien kokeilla sille mahda mitään. Ehkä voisi ensin kokeilla hänelle vaikka vakuutuskuorikirjekurssia tai solitra-sirola-chempolis -vieroitusta.

      Hallituksen kiemuroista en kirjoita, koska se laukaisisi kokoomuksessa välittömän Pavlovin koirakokeiden syljenerityksen, joka ilmenee tuossa kojoottilaumassa maanisena välikysymystehtailuna, jonka vertaista showta ei sitten Monty Python-dokumenttien jälkeen ole täällä nähtykään


    • Anonyymi

      Onko opetusmenetelmissä myös Isä-Aurinkoisen hyväksi toteamat koulutusleirit, kaukana jossain missä voi perehtyä työntekemiseen hyvinkin perusteellisesti ja samalla eheytyy kansanvihollisen propagandasta.

      Myös Putinin suosimat virkistävät vedet voisi tulla sitkeimpien tapausten kouluttamisessa kyseeseen, Navalnyn nauttima vesi toimi esimerkillisesti.



      • Anonyymi

        verrattuna Häkämiehen esittämiin työelämän/työttömyyden ratkaisuihin nuo stalinin työelän uudistukset näyttäisivät varsin edistyksellisiltä ilmasine ylläpitoineen ja matkoineen,
        tiedä noista... en ole niin perehtynyt tuon aatteen saloihin kuin sinä.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verrattuna Häkämiehen esittämiin työelämän/työttömyyden ratkaisuihin nuo stalinin työelän uudistukset näyttäisivät varsin edistyksellisiltä ilmasine ylläpitoineen ja matkoineen,
        tiedä noista... en ole niin perehtynyt tuon aatteen saloihin kuin sinä.

        Juu, Stalinhan toteutti Mielipidepankin kovasti kehumaa Ultrademokratiaa käytännössä. Siellä tosiaankin työelämää uudistettiin, ja jos et ymmärtänyt systeemiä, sinut uudelleenkoulutettiin tarkoitukseen varatuissa keskuksissa, joissa ei ollut houkutuksia muilta elämänaloilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Stalinhan toteutti Mielipidepankin kovasti kehumaa Ultrademokratiaa käytännössä. Siellä tosiaankin työelämää uudistettiin, ja jos et ymmärtänyt systeemiä, sinut uudelleenkoulutettiin tarkoitukseen varatuissa keskuksissa, joissa ei ollut houkutuksia muilta elämänaloilta

        Höpötihöpö. Näin hän oikeasti kirjoitti:

        Lainaus alkaa*******

        Ultrademokratia

        Mielipidepankki
        22.08.2019 09:57

        Täällä esiintyy ainakin yksi kirjoittaja ja palstan seuraaja, joka väittää minun pitävän esim. Pohjois-Koreaa ultrademokratiana. Itse tämä asiahan on sinänsä merkityksetön, mutta ilmaisu voi tuntua oudolta sellaisesta, joka ei ole aikoinaan kauan sitten kyseistä keskustelua seurannut.

        Ilmaisua "ultrademokraattinen" on käytetty historiankirjoituksessa. Sitä on käytetty ainakin tarkasteltaessa USAn ja Sveitsin perustuslakeja 1910-luvulla. Se mitä sillon joskus siis kirjoitin, koski näiden kahden maan perustuslakeja. jotka siis aikanaan katsottiin erittäin edistyksellisiksi demokratian näkökulmasta.

        Otto-Ville Kuusinen luonnosteli Suomelle uuden perustuslain talvella 1919. Se oli tarkoitus ottaa uudeksi perustuslaiksi "punaiseen" Suomeen. Tämän perustuslain mallina oli käytetty USAn ja Sveitsin ultrademokraattisiksi nimettyjä perustuslakeja. Ne oli siis pitkälti kopioitu Kuusisen ehdotukseen. Kuusisen laatima valtiosääntö ei pyrkinyt mihinkään proletariaatin diktatuuriin vaan sen ajan moderneimpiin demokratioihin, jos mittarina pidetään perustuslakia ja uskotaan Sveitsin ja USAn olleen edistyksellisiä demokratioita. Tämä on historiallinen totuus, josta punaisia demonisoivat eivät tietenkään pidä. Sen vuoksi asia pitää vääntää niin, että minä pidän Pohjois-Koreaa ultrademokratiana. Asia on vaan niin, että Pohjois-Koreassa ei tietääkseni ole voimassa tällainen USAn ja Sveitsin mallinen perustuslaki. Sittemmin Suomeen säädettiin heti sodan jälkeen uusi perustuslaki. joka ei juurikaan poikennut Kuusisen luonnostelmasta perustuslaista.

        Joillakin kirjoittajilla on taipumus pysyä kaukana totuudesta ja heidän kirjoituksiaan värittää asenteellisuus, jonka he näkevät oikeutuksena vääristellä muiden kirjoittajien kirjoitusten sisältöä.

        ******* Lainaus loppuu


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Höpötihöpö. Näin hän oikeasti kirjoitti:

        Lainaus alkaa*******

        Ultrademokratia

        Mielipidepankki
        22.08.2019 09:57

        Täällä esiintyy ainakin yksi kirjoittaja ja palstan seuraaja, joka väittää minun pitävän esim. Pohjois-Koreaa ultrademokratiana. Itse tämä asiahan on sinänsä merkityksetön, mutta ilmaisu voi tuntua oudolta sellaisesta, joka ei ole aikoinaan kauan sitten kyseistä keskustelua seurannut.

        Ilmaisua "ultrademokraattinen" on käytetty historiankirjoituksessa. Sitä on käytetty ainakin tarkasteltaessa USAn ja Sveitsin perustuslakeja 1910-luvulla. Se mitä sillon joskus siis kirjoitin, koski näiden kahden maan perustuslakeja. jotka siis aikanaan katsottiin erittäin edistyksellisiksi demokratian näkökulmasta.

        Otto-Ville Kuusinen luonnosteli Suomelle uuden perustuslain talvella 1919. Se oli tarkoitus ottaa uudeksi perustuslaiksi "punaiseen" Suomeen. Tämän perustuslain mallina oli käytetty USAn ja Sveitsin ultrademokraattisiksi nimettyjä perustuslakeja. Ne oli siis pitkälti kopioitu Kuusisen ehdotukseen. Kuusisen laatima valtiosääntö ei pyrkinyt mihinkään proletariaatin diktatuuriin vaan sen ajan moderneimpiin demokratioihin, jos mittarina pidetään perustuslakia ja uskotaan Sveitsin ja USAn olleen edistyksellisiä demokratioita. Tämä on historiallinen totuus, josta punaisia demonisoivat eivät tietenkään pidä. Sen vuoksi asia pitää vääntää niin, että minä pidän Pohjois-Koreaa ultrademokratiana. Asia on vaan niin, että Pohjois-Koreassa ei tietääkseni ole voimassa tällainen USAn ja Sveitsin mallinen perustuslaki. Sittemmin Suomeen säädettiin heti sodan jälkeen uusi perustuslaki. joka ei juurikaan poikennut Kuusisen luonnostelmasta perustuslaista.

        Joillakin kirjoittajilla on taipumus pysyä kaukana totuudesta ja heidän kirjoituksiaan värittää asenteellisuus, jonka he näkevät oikeutuksena vääristellä muiden kirjoittajien kirjoitusten sisältöä.

        ******* Lainaus loppuu

        Juu kyllä OWK:n kirjoittama laki oli ultrademokraattinen. Se takasi täyden vapauden kaikille, paitsi niille jotka omistivat jotain, mutta hehän eivät vapautta tarvitsekaan, vaan vankeutta. Myös harvainvallan kannattajat laki mahdollisti tunnistettavaksi, ja luonnollisesti uudelleen koulutettavaksi kansanvallan puolustajiksi. Harvainvaltahan tarkoitti kaikkia muita kuin OWK:n omaa ryhmää.

        Otto Villen laki oli niin hyvin kirjoitettu, että kepasi myös suuren ja mahtavan perustuslaiksi lähes sellaisenaan. OWK olikin Leninin avustajana luotaessa Nevostoliiton perustaa, sitä tuon ajan moderneinta valtiota. Joka oli ultrademokraattinen.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa kovasti kun minulle aina huomautyellaan asiasta. Onko tuo avoin koulutus? Onko ikäsyrjintää? Olen jo 60v mutta vieläkin minulle v_ttuillaan ahdasmielisestä matematiikkaan nojaavasta ajattelutavasta. Onko myöhäistä?

      • Kyllä me molemmat sinne vielä mahdutaan. Ja lisäksi on ILMAINEN kyydityksineen kaikkineen !


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Kyllä me molemmat sinne vielä mahdutaan. Ja lisäksi on ILMAINEN kyydityksineen kaikkineen !

        Kysymys vielä. Jos koulutuksessa ei opi vaan jää vanha puna-allergia päälle, niin saako silloinkin ilmaisen kyydityksen - ja minne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys vielä. Jos koulutuksessa ei opi vaan jää vanha puna-allergia päälle, niin saako silloinkin ilmaisen kyydityksen - ja minne?

        Ne osaa tehdä kadottamistempun. Simsalabim. En minä tiedä minin, onnelaan varmaankin...


    • Anonyymi

      Entä ympäri lojuvat vasarat...

      • Ne taotaan tykeiksi ja ankkureiksi.

        Kysy vaan, sillälailla sitä oppii.


    • Anonyymi

      Pohjois-Koreassa, kun Kimi puhuu kansa nousee seisomaan ja kuuntelee hartaasti.
      Siellä uusi maailman järjestys jo toimii.

      • Ja huomaatko, kuinka haltioituneena kuuntelevat... Trump on kade.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe