Vai onko niin että et ole penaalin terävin kynä?
Koetko olevasi älykäs?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Öööö.. vastaan rehellisesti, en ole älykäs,
Ja siks naiset ei tykkää musta...
Osaan vain muutaman sivistyssanan:
P.llu, m.na, lollot!
T. YTM - Anonyymi
Tarkoitatko montako kerrosta terä vie?
- Anonyymi
En ole kovin älykäs, enemmänkin lukenut
En ole todellakaan terävä.. tarviin vähän väliä teroitusta kanssaimmeisiltä.
Hyvä näin.- Anonyymi
En ole älykäs, mutta sanotaanko, että huomaan asioita niin, ettei toinen aina heti tajua sitä.
- Anonyymi
... kielen kannat aukeaa hups vaan 😌
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Olen tyhmä sekä ruma. Näin minulle kerrottu
- Anonyymi
taas joku testi, kuka meist on nökkelin!
- Anonyymi
Todistettavasti jakauman oikeassa laidassa aallon tyvessä.
- Anonyymi
Opiskele ohjelmointia:https://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D
- Anonyymi
Minä luulen olevani tyhmä ihminen.'
- Anonyymi
Tarpeeksi älykäs että ymmärsin tiettyjä asioita jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Minun äo:ni on jotain 130-140. Harva tietää sitä, ei se ole sellainen asia, jonka haluan kertoa tai joka oikeasti edes kiinnostaisi ihmisiä. Itsekin ajattelen, että ihminen voi olla älykäs monella tavalla, puhumattakaan lahjakkuudesta. Hän, jonka vuoksi olen täällä, ei tiedä tätä minusta, siis älykkyysosamäärääni. Ihmiset pitävät minua luultavasti tyhmempänä kuin olenkaan ja se sopii minulle. Minusta on kiva välillä yllättää.
Koen olevani jokseenkin keskiarvoa, keskiverto pahvi-Paavo. Ehkä joissain asioissa hieman keskiverron yli, mutta vastapainona sitten joissain ali. Tavallinen perushölmö ihminen.
- Anonyymi
Tiedän etten ole kynä. Sen verran älykäs olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769