Jos makselet paypalin kautta niin muista laittaa asetus pysyvästi että pankki / kortin myöntäjän valuuttamuutos. Muuten maksat paljon ylimääräistä paypalille turhaan.
Tämä on ollut aina mahdollinen ja oletuksena paypal tekee itse.
Jos maksat paypalin kautta niin laita asetus, oma pankki / kortin valuuttakurssi
Anonyymi
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaako PayPal sitten kulunsa myyjältä, jos valitset itselle edullisen valuuttakurssin kuten kerroit?
Minun pitäisikin tarkistaa PayPalin asetukset. Viimeksi olen tilannut AliExpressistä, ja sinne ei käy maksuksi PayPal. Siellä on oma luottokorttini yhdistettynä minun käyttäjätietoihini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930