Pyydän anteeksi kaikki valtiaalta jumalalta ja jeesus Kristukselta minun pelastajaltani ja vapahtajaltani ja häneltä joka kouli ristillä minun syntieni tähden sitä, että pilkkasin pyhää henkeä.
Pyydän anteeksi kaikki valtiaalta.
6
<50
Vastaukset
Minä puolestani pyydän anteeksi Aku Ankalta, koska nauroin hänelle.
- Anonyymi
Asterix saa myös vähintään suupielet hymyyn. Lisäksi siellä esiintyy uskottavampia jumalia, kuin tuo Lammaspaimenten kehittelemä jahve.
LippuHelvettiinKiitos Anonyymi kirjoitti:
Asterix saa myös vähintään suupielet hymyyn. Lisäksi siellä esiintyy uskottavampia jumalia, kuin tuo Lammaspaimenten kehittelemä jahve.
LippuHelvettiinKiitosKautta Teutateksen, olet oikeassa!
Pyhän Hengen pilkkaa ei saa anteeksi, joten pahoittelen.
Jeesus siis kouli eli istutti tiheässä kasvavia taimia harvempaan ennen lopulliseen kasvupaikkaan siirtämistä. Ja vielä ristillä riippuessaan. Tämä todistaa, että hän oli Jumala.Älä huoli. Niin kauan kuin kykenet tuntemaan katumusta pilkkaamisestasi, ei sydämesi ole paatunut.
http://www.luterilainen.net/mita-on-pyhan-hengen-pilkka/- Anonyymi
Kun kadut ja sydämmessäsi huudat Jumalan puoleen apua, niin et voi olla paatunut. Ne jotka tekevät Pyhän Henen pilkat, eivät kadu ja heidän omatuntonsa on paatunut.
Koska omatuntosi ei ole vielä paatunut, vielä on mahdollisuus tulla Jeesuksen luokse.
Tee parannus äläkä enää syntiä tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191