Kukahan järjen jättiläinen on keksinyt laittaa lisälämmittimen vain puhelimella käytettäväksi. Ensin haet puhelimen, sitten näyttö auki tunnusluvulla, sitten odottelua, että sovellus aukeaa ja vielä odottelua, että lämmitin käynnistyy. Edellisessä autossa nappulan painaminen etäohjurista ja se oli siinä. Ja vain kahteen puhelimeen saa tuon mahdollisuuden eli jos perheessä usea käyttäjä niin osa ei voi käynnistää ensinkään. Nimeksikin on annettu pysäköinti-ilmastointi, onkohan se jotenkin älykkäämpi kun lisälämmitin
V60 lisälämmitin
27
9129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvita mitään tunnuksia. Klikkaa Volvon ikonia ja painaa lämmityksen päälle.
Kovin kätevää ja helppoa. Ei tarvitse olla lähelläkään autoa ja voi jopa ajastaa jos haluaa.- Anonyymi
Kyllä tarvitaan, että saa näytön lukituksen auki. Sitä paitsi lämmitin käynnistyy vain n. puolista yrityskerroista. ”Lämmitintä ei voitu käynnistää”
Sitten vielä miinuksena, että lämmitin sammuu aina kun autokin sammuu.
- Anonyymi
Auton valikosta valitset vaihtoehdon että lisälämmitys on aina tarvittaessa mukana.
- Anonyymi
Pitäisi olla mahdollista kytkeä lämmitin päälle myös auton avaimella/kaukosäätimellä, mutta se on kyllä todella kryptiseksi tehty operaatio.
- Anonyymi
Järjen jättiläiset valitsevat autokseen volvon.....
- Anonyymi
Volvo on paras ja näyttää olevan kovin kadehdittukin?
- Anonyymi
Lue vähän niitä käyttöohjeita......
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä webaston/eberin etäkäynnistys pitäisi saada toimimaan muutenkin kuin kännykän kautta. Tuntuu turhauttavalta maksaa VOC:sta vain lisälämmittimen kaukokäytön vuoksi.
- Anonyymi
Miksi et sitten käy päivittämässä auton järjestelmiä, että sillä avaimella saa käynnistettyä polttoainelämmittimen?
https://accessories.volvocars.com/fi-fi/V60/Accessories/Document/VCC-499470/2015
Tuo nyt sattuu olemaan V60:sen, koska alkuperäisellä oli kertomansa mukaan sellainen. - Anonyymi
Eipä se vanha kaukokäyttöinenkään ihan halpa ollut. Nyt Volvo maksaa 3 ensimmäistä vuotta ja sen jälkeen 20-30 euroa vuosimaksu jos haluat sitä käyttää. Aina voit käyttää auton näytöstä jos haluat "säästää", hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten käy päivittämässä auton järjestelmiä, että sillä avaimella saa käynnistettyä polttoainelämmittimen?
https://accessories.volvocars.com/fi-fi/V60/Accessories/Document/VCC-499470/2015
Tuo nyt sattuu olemaan V60:sen, koska alkuperäisellä oli kertomansa mukaan sellainen.Kuka nyt noin vanhoista autoista kehtaa jutella?
- Anonyymi
Saahan sen auton keskinäytöstä päälle myös. Ei minulla ole mitään ongelmia ommut puhelimen kanssa toimia. Kätevä laittaa ajastimia, aina aamulla lämmin kun kähtee. Töissä 10 min etukäteen laittaa päälle niin on auto lämmin lähtöön. Ei se avain versio ole ongelmaton, jos on matkaa autolle niin ei voi olla varma lähteekö päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se vanha kaukokäyttöinenkään ihan halpa ollut. Nyt Volvo maksaa 3 ensimmäistä vuotta ja sen jälkeen 20-30 euroa vuosimaksu jos haluat sitä käyttää. Aina voit käyttää auton näytöstä jos haluat "säästää", hihii!
Tuo "volvo on call" on kätevä mm. navigaattorin kanssa. Sillä voi ennen lähtöä sisätiloissa puhelimella valita määränpään ja lähettää autoon, ja autossa tarvitsee vain hyväksyä määränpään ilman hankalaa valikoissa määränpään valintaa. Webastonkin ajastaminen on tehty todella helpoksi, ei tarvitse autolla käydä muuttamassa ajastusta jos omat aikataulut muuttuvat kesken päivän.
Enää ei itselleni tule volvoa ilman volvo on call-toimintoa. Ja joku kolme kymppiä vuodessa on tämän päivän suomessa autoa omistaessa niin pieni summa, että siitä ei kannata edes välittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se vanha kaukokäyttöinenkään ihan halpa ollut. Nyt Volvo maksaa 3 ensimmäistä vuotta ja sen jälkeen 20-30 euroa vuosimaksu jos haluat sitä käyttää. Aina voit käyttää auton näytöstä jos haluat "säästää", hihii!
"20-30 euroa vuosimaksu..."
Nyt hinta on järkevällä tasolla, alkuun taisi olla 150 euroa vuosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "volvo on call" on kätevä mm. navigaattorin kanssa. Sillä voi ennen lähtöä sisätiloissa puhelimella valita määränpään ja lähettää autoon, ja autossa tarvitsee vain hyväksyä määränpään ilman hankalaa valikoissa määränpään valintaa. Webastonkin ajastaminen on tehty todella helpoksi, ei tarvitse autolla käydä muuttamassa ajastusta jos omat aikataulut muuttuvat kesken päivän.
Enää ei itselleni tule volvoa ilman volvo on call-toimintoa. Ja joku kolme kymppiä vuodessa on tämän päivän suomessa autoa omistaessa niin pieni summa, että siitä ei kannata edes välittää.Se siis on Webaston valmiste,eiArdicin?
Jälkimmäistä kehuvat paremmaksi,kuin muut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siis on Webaston valmiste,eiArdicin?
Jälkimmäistä kehuvat paremmaksi,kuin muutArdic ei ole enää vuosiin ollut käytössä. Välillä taisi olla joissakin malleissa "eberi" ensiasennusvaihtoehtona, mutta webasto taitaa olla se tämän päivän de-facto-lämmitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ardic ei ole enää vuosiin ollut käytössä. Välillä taisi olla joissakin malleissa "eberi" ensiasennusvaihtoehtona, mutta webasto taitaa olla se tämän päivän de-facto-lämmitin.
uuteen volvoon ei webastoa saa enään , nykyään ilmalämpöpumppu hydribi malleissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt noin vanhoista autoista kehtaa jutella?
90% autoilijoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "volvo on call" on kätevä mm. navigaattorin kanssa. Sillä voi ennen lähtöä sisätiloissa puhelimella valita määränpään ja lähettää autoon, ja autossa tarvitsee vain hyväksyä määränpään ilman hankalaa valikoissa määränpään valintaa. Webastonkin ajastaminen on tehty todella helpoksi, ei tarvitse autolla käydä muuttamassa ajastusta jos omat aikataulut muuttuvat kesken päivän.
Enää ei itselleni tule volvoa ilman volvo on call-toimintoa. Ja joku kolme kymppiä vuodessa on tämän päivän suomessa autoa omistaessa niin pieni summa, että siitä ei kannata edes välittää.on call toiminto ei maksa mitään 3 vuoden päästäkään kun volvon huollattaa merkkiliikkeessä tulee toiminta päivitys automaattisesti
- Anonyymi
Hauskaa kun kaikki uusi on vaikeaa sisäistää.
- Anonyymi
Ei suinkaan vaan käytäntö. Näillä kymmenillä ei kiinnosta yhtään turata auton kanssa ylimääräistä. Minulle se on liikkumisväline, nuoremmille tuntuu olevan loputtoman kiinnostuksen ja huomion aihe.
Mitäpä jos maitopurkin avaamiseen tarvis kirjautumiset ja ajastukset ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan vaan käytäntö. Näillä kymmenillä ei kiinnosta yhtään turata auton kanssa ylimääräistä. Minulle se on liikkumisväline, nuoremmille tuntuu olevan loputtoman kiinnostuksen ja huomion aihe.
Mitäpä jos maitopurkin avaamiseen tarvis kirjautumiset ja ajastukset ?Niin kyllähän nykyautolla ajava joutuu"turaamaan"monimutkaisen,lyhytikäisen tekniikan ja kalliiden korjauksien ja "pelleilyjen" takia väkisinkin.
No voihan sitä aina vaihtaa toiseen malliin,jos rahaa löytyy?
- Anonyymi
Kyllä minusta toi kännykällä käynnistys on hyvä, metsästysretkelläkin talvella ollessani saan auton lämpiämään kilometrin päästä, kun joka kämpän pihaan ei ole tietä saatu tehtyä.
- Anonyymi
Ehkä aloittaja on vain liian vanha nykyaikaisiin laitteisiin? Suosittelen silti opettelemaan niitä käyttämään, sillä ilman et kohta pärjää niitä ja muuta ei ole. Tällainenkin liki 60v. oppii ja jopa tykkää tuosta Volvon järjestelmästä ja näyttää tuollaisia muihinkin tulevan kiihtyvällä tahdilla.
- Anonyymi
Kakki muuttuu pian kiinalaiseksi ja loikkaa ohi pöntön!🎅
- Anonyymi
niinkuin sinun tietokonekin
- Anonyymi
Puhelin on nykyään kaikilla mukana kaikkialla ja sen saa auki sormenjälkitunnistimella ja samoin lämmittimen käyntiin. Tuskin kenelläkään on kuin yksi kauko-ohjain lämmittimeen ja kenen taskussa se on milloinkin, eli aika heikko argumentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1804217Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313150Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma272825Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592721PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552660Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902595Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest132333Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862045- 1471949
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021857