toisilta miehiltä kyselisin, että onkos äijiä jotka on kiinnostuneita omasta sukkamehusta tai tykkää siitä, että sukat haiskahtaa hyvin työpäivän jälkeen?
itelläni on aika miehekäs olo, kun aromit leviää sukista ja saappaista työpäivän jälkeen. tykkään haistaa varsinkin kontioita kun niitä on käyttänyt urakalla. omia sukkiakin tulee haisteltua aina välillä.
sukkamehu pistää testosteronin virtaamaan ja kiihotusta lisää, kun miehekkäästä hajusta saa valituksia kotona. =)
sukkamehu
valkoset sukat
2
778
Vastaukset
- löytyy
mua kans kiihottaa oma ja vieraat MIEHISET aromit.
mikään ei saa seisokkia niin takuuvarmasti aikaan.
oon 27w bikundi, meilata saa- valkoset sukat
hyvä kuulla että on myös muita miehiä jotka kiihottuu samoist asioist. mailaile mulle [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549