Ihminen on monimutkainen kone. Jos kone on rikki trauman tai ruokavalion takia, sen saa korjattua hoitamalla asiat kuntoon.
Etsikää oikeat ravintolisät. Suosittelen raskausajan multivitamiinia. Olen kokeillut kaiken läpi ja tuo tuntuu toimivan vaikken ole raskaana. Aloin googlata ainesosia ja ainakin foolihaposta on tutkimuksia. Olin tosi masis toukokuussa vielä. Nyt 5 kuukauttta sen jälkeen asiat ok. Kesäkuussa aloin kokeilun. Tavallinen multivitamiini ei sovi mulle, koska siitä tulee finnejä mm. A vitamiinin takia.
Kandee kokeilla. Masislääkkeet hoitaa oiretta, ei sitä juurisyyttä.
Lisäksi käytän ferrofortea ja toista nestemäistä rautalisää ja foolihappoa. Kaikki otan eri aikoihin.
Foolihappo ja raskausajan vitamiini ja ferroforte... niitä käytän
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Ruumiin ja mielen hyvinvoinnilla on yhteys, olen itsekin todennut. Erityisesti aivojen terveyden kannalta 3-kapseleista on hyötyä. Suomalaisethan eivät saa juuri mistään kyseistä välttämätöntä rasvahappoa. Margariineissa niitä ei ole käyttökelpoisessa muodossa, vaikka niitä mainostetaan omega-3:n lähteinä, koska margariini on transrasva.
Psykobiooteista apua ahdistukseen ja masennukseen
https://madinfinland.org/psykobiooteista-apua-ahdistukseen-ja-masennukseen/ - Anonyymi
Inosotolia laitan smoothien sekaan
https://www.mhanational.org/inositol
Lääkkeet kokeiltu. Nyt pärjään ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793