Miksi ahnetta ja riistävää firmaa juhlitaan menestystarinana?
Vrt suomalainen metsäteollisuus.
Ja miksi nuoret eivät enää viitsi edes itse ostaa ja tehdä ruokaa?
Korona tukee riistoa vai mikä?
Wolt menestyskö?
7
210
Vastaukset 7
- Anonyymi
Verratkaa TJ palkkaa lähetin palkkaan niin näette sekä Woltin että alustatalouden vastuullisuuden.
Että taas näitä...... - Anonyymi
Siksi että mamuista pitää uskotella olevan jotain hyötyä jotta he voisivat väittää omistavansa suomen työnteollaan.
- Anonyymi
Sääli että Korona tukee välillisesti näitä riistoyrittäjiä.
En pystyisi katsomaan loskassa ajavaa lähettiä silmiin.
Käyn kaupassa ja teen itse terveellisesti ja jalat maassa. - Anonyymi
Woltin lähetit tienaavat tietääkseni n. 12-14 euroa tunnilta. Lisäksi Woltille työskentely tai sen palvelujen käyttäminen on täysin vapaaehtoista. Ehkä meillä on eri käsitys riistosta.
- Anonyymi
Rahoituksen saanti kertoo moraalikadosta ja uusavuttomuudesta.
- Anonyymi
En käyttäisi ikinä.
- Anonyymi
Onneks on Woltin kaltaisia firmoja niin mamut tekee hommia ja yrittää olla muutakin kuin yhteiskunnan saastaa. Ilman näitä firmoja saattaisi olla tekemisen puutetta kun työtä on mahdoton saada ja käytetää se kaikki ylimääräne energia kaikkeen rikolliseen toimintaan, raiskaamiseen ja veronmaksajien rahoilla pröystäilyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.892783Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442313Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 36971
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76552 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42582- 36561
- 21555