Kuvitteluako vain

Anonyymi

Alan uskoa kuvitelleeni, että välillämme olisi jotain. Ehkä halusin uskoa, että olisit kiinnostunut minusta ja sen vuoksi käsitin väärin kaiken. Näin sen täytyy olla. Ja oikeastaan niin on myös parempi, koska tiedän että näen sinua nyt harvemmin.. Kenties ensi keväänä näemme taas useammin ja sitten olen toivottavasti jo päässyt yli hölmöistä tunteistani.

Naiselta miehelle menee tämä.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vinkki; En puhu ihmisille, jotka eivät kiinnosta. Varsinkaan en ole huolestunut ihmisistä, joista en välitä.

      Nyt olen huolestunut ihmisestä, jolla on elämän prioriteetit itselleen harmillisia.

      • Anonyymi

        Minä kyllä puhun kaikille herätti ne mitä tunteita minussa tahansa. Vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä puhun kaikille herätti ne mitä tunteita minussa tahansa. Vierestä.

        Samoin. En laita ihmisiä arvoasteikolle enkä syrji ketään. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. En laita ihmisiä arvoasteikolle enkä syrji ketään. Sivusta.

        Mut on tästä naisesta myöskin huolissaan, välittää ja se on tärkein.


      • Anonyymi

        Miten voit olettaa että hänellä on prioriteetit itselle haitallisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. En laita ihmisiä arvoasteikolle enkä syrji ketään. Sivusta.

        Hieno periaate!


      • Anonyymi

        Mitä jos se nainen olisikin sitä mieltä, että voit vetää prioriteettis vaikka pään yli? Oli aika ylimielistä tekstiä mun silmään toisesta sanottavaksi


      • Anonyymi

        Tarkoitatko prioriteeteillä huonontunutta terveyttä? Tässä yksi, joka on joutunut heittämään toiveensa ja haaveensa toisen ihmisen rinnalle saamisesta romukoppaan, kun elämän realiteetit ovat taas kerran musertaneet oman jaksamisen. En mä huvikseni istu neljän seinän sisällä kyttäämässä ikkunasta ohi meneviä autoja. Vituttaa oma tilanne, kun haluaisi olla aivan muualla ja tietyn miehen kainalossa. Vaikka järjellä ajatellen tiedän että olisin toiselle vierestä seuraten vain tällä hetkellä liian raskas taakka, ja että mun olisi parempi olla yksin, etten satuttaisi liikaa, niin siitä huolimatta oma sydän itkee perään. Omaan tilanteeseen ei ole näkyvillä muutosta. Päin vastoin menneinä päivinä tuskaani lisäsi rakkaan mummuni
        -joka oli aina ollut minulle kuin toinen äiti- menehtyi toissä viikolla. Perjantaina oli raskasta hyvästellä hänet, ja saattaa häntä hänen viimeisellä kotimatkallaan kantakaupungista tänne maalle. Vaikka tietoa elämän päättymisestä oli osannut odottaa jo vuosia, oli se siitä huolimatta musertava isku.

        Toivottavasti sinun hänellä helpottaa, ettei sinun tarvitse olla huolissaan. Tämä siis kommentoijalle, jonka viestiin vastasin.


    • Anonyymi

      Tiedän niin tämän tunteen.

      Olen itse hieman outo ja ollut ihastunut itselleni täysin tuntemattomaan mieheen jo pari vuotta. Hänestä näkee selkeästi, että välttelee jo - varmaan huomannut kiinnostukseni. Jostain syystä en vaan saa taottua päähäni, että ei mitään järkeä häntä miettiä.

      Toisaalta, eipähän tule parisuhdeongelmia, kun haikailee semmoista, ketä ei voi saada ;)

    • Anonyymi

      Minä taas toivon, että et pääsisi tunteistasi nainen. Silloinhan en välittäisi nähdä sinua enää.

      • Anonyymi

        En pääse enkä halua päästä. Enkä katoa mihinkään.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse enkä halua päästä. Enkä katoa mihinkään.
        Sivusta.

        Tyrkyt on tyrkkyjä, eivät osaa edes hävetä, kuhan jankkaavat.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkyt on tyrkkyjä, eivät osaa edes hävetä, kuhan jankkaavat.....

        Sama olio kysyy ja vastaa🏥:n hopi hopi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama olio kysyy ja vastaa🏥:n hopi hopi.

        Eipä vastannut joten väärässä olit taaskin taustapiru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse enkä halua päästä. Enkä katoa mihinkään.
        Sivusta.

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama olio kysyy ja vastaa🏥:n hopi hopi.

        Ei se vaan näytä ymmärtävän, aika pihalla on ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkyt on tyrkkyjä, eivät osaa edes hävetä, kuhan jankkaavat.....

        Missä tätä tyrkyttämistä tapahtuu, täälläkö ja kenelle tai keille ajattelet täällä tyrkytettävän? 🤭


    • Anonyymi

      Niin, jos jo keväällä olisin parantuneempi.. ei, en osta autoa enää.

    • Anonyymi

      Olisi helppoa kun vain tietäisi..

    • Anonyymi

      Niinhän sinä ap luulet. Alan voimaantumaan ja lähestymään sinua useammin. Taukosi ajat voisit kertoa, niin lähestyminen olisi helpompaa.

      • Anonyymi

        Aasiakas


    • Anonyymi

      Minä ainakin haluaisin kovasti nähdä muutaman vuoden itseäni nuoremman naisen, johon tutustuin kesällä. Hän on ihana, kaikkine puolineen jotka olen nähnyt hänestä. Ehdoton halu tutustua lisää.
      m>n.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe