Hei,
tosi mielenkiintoinen avaus oli toisella keskustelupalstalla. yhteishuoltajuudesta ja sen käytännön haasteista. Mikä on keskustelijoiden mielipide?
En voi laittaa alle linkkiä ja ottaa myöskään kopiota keskustelusta! Toivottavasti saadaan kuitenkin hyvä keskustelu aikaan!!
yhteishuoltajuuden haasteista
29
89
Vastaukset
- Anonyymi
omasta mielestäni haasteellisinta on ollut raha
- Anonyymi
raha kai se suurin haaste ainakin itselle ollut. muut jutut toimii ihan hyvin
- Anonyymi
"äitihän" totesi lastenvalvojalla,
ettei voi suostua lapsen yhteishuoltoon- ja asumiseen isällä,
koska silloin ei saa elareita... tällaiselle vanhemmalle suositeltiin yksinhuoltoa luottamuksen ja ristiriitojen vuoksi vastoin lasten
lausumaa asumisestaan isällä, sairasta!
- Anonyymi
Haasteellisista kun kolmas rikkoo perheen. Kun joku tulee väliin ja vie lasten isän se on vaikeeta hyväksyä ja kertoa laspille miksi isä hylkäsi heidät ja aiheuttti meille raha huolia. Kun kertoo totuuden että sutturat gekee niin kun heillä ei ole omaa elämää eikä mitään jörkeä päässä niin lpaset ymmärtää. Ymmärtävät myös hylätä isän eikähalua olla tekmisissä sen kanssa.
Surullista miehelle että on tossukka. Mutta sellasia miehiä valitettavsti on, jotka hylkää lapset kokonaan eikä halua olla tekemisissä, koska suttura niin pakottaa.
Lapsille on kerrottava totuus siitä että kun isä hylkää niin on ihan oikein että lapset hylkää isän.
Naakat vaan on selalsia jotka ei välitä muista kuin itsestään ja haluaa että joku elättää heidät. Me aikanaan nairettiin lasten kanssa että millainen lehmä se oikein on joka isä vei? kateltiin lehdistä kuvia heh.. se oli hauskaa aikaa... Nyt aikuinakaan eivät halua olla isän kanssa tekemisissä eikä lstenlapset ole nähdeet sellasta miestä kuin vaari.Hienosti ovat ymmärtäneet mitä käy kun isä hylkää.- Anonyymi
luin linkistä tuon viestin, jossa kirjoittaja muöa ilmoittaa nimensäkin..Olen lukenut melko samanlaisia viestejä.tällä palstalla paljon aikaisemminkin...
- Anonyymi
Hei palstan säännöissä tosiaan sanotaan, ettei yksityishenkilöiden nimiä saa mainita palstalla.
Tuossa linkissähän omalla nimellään kirjoittaneen mielipiteen ilmaisija on tyylinsä perusteella usein tälläkin palstalla kirjoittanut, mutta hänen nimeään ei saa mainita tällä palstalla, koska se on palstan sääntäjä vastaan! kunnioittakaamme palstan sääntöjä jatkossa! - Anonyymi
Miksi juuri Naakka, miksi ei varis ,tai pyryharakka ja miksi lehmä miksei sarvikuono tai gnu antilooppi.
Terv lintubongaajat.
Ps. Opettele kirjoittamaan - Anonyymi
Haasteellisista kun viides rikkoo perheen. Kun joku tulee väliin ja vie lasten äidin se on vaikeeta hyväksyä ja kertoa laspille miksi äiti hylkäsi heidät ja aiheuttti meille raha huolia. Kun kertoo totuuden että häntäheikit tekee niin kun heillä ei ole omaa elämää eikä mitään jörkeä päässä niin lpaset ymmärtää. Ymmärtävät myös hylätä äitin eikähalua olla tekmisissä sen kanssa.
Surullista naiselle että on tossukka. Mutta sellasia naisia valitettavsti on, jotka hylkää lapset kokonaan eikä halua olla tekemisissä, koska häntäheikki niin pakottaa.
Lapsille on kerrottava totuus siitä että kun äiti hylkää niin on ihan oikein että lapset hylkää äitin.sonnit vaan on selalsia jotka ei välitä muista kuin itsestään ja haluaa että joku elättää heidät. Me aikanaan nairettiin lasten kanssa että millainen sika se oikein on joka äidin vei? kateltiin lehdistä kuvia heh.. se oli hauskaa aikaa... Nyt aikuinakaan eivät halua olla äidin kanssa tekemisissä eikä lstenlapset ole nähdeet sellasta naista kuin mummi .Hienosti ovat ymmärtäneet mitä käy kun äiti hylkää.
- Anonyymi
No on haasteita voi luoja, ei kannata ryhtyä miehen lasten äidiksi. Velvollisuuksia on muttei oikeuksia. Et saakomentaa etkä kasvattaa, mutta joudut maksaan ruuat ja majottaa niitä. Elarietia maksetaan miehen anssa selkävääränä ja kakarat senkun kiukuttelee eikä osaa kunnioittaa uutta äitiä. Mitään ei tottele eikä tee laiskottelevat ja huutavat ja ei puhu mitään.
Häiriköitä ja raskaita ovat lihavia ja sotkevia, laiskoja ja en tiedä ihan hirveitä.
Pakko vaan jaktaa muuten ovat pulassa ilmab mua. Kaikkeni yritän mutta kun ei lapset osaa tulla vstaan niin niin häiriköivät. Lintsasav koulust eikä ossa olla koulussa. Syövät lihaviksi itsensä ja minä vaan passaan ja kersat kiusaavat jopa mun lapsia jotka osaavat kaiken, Ovat varmaan kateellisia kauniille lapsilleni ja osaaville, jotka osaa käyttäytyä. Malliksi ovat täällä mutta miehenlapset eivät tajua sitäkään.- Anonyymi
No on haasteita voi luoja, ei kannata ryhtyä naisen lasten isäksi. Velvollisuuksia on muttei oikeuksia. Et saakomentaa etkä kasvattaa, mutta joudut maksaan ruuat ja majottaa niitä. Elarietia maksetaan naisen anssa selkävääränä ja kakarat senkun kiukuttelee eikä osaa kunnioittaa uutta isää . Mitään ei tottele eikä tee laiskottelevat ja huutavat ja ei puhu mitään.
Häiriköitä ja raskaita ovat lihavia ja sotkevia, laiskoja ja en tiedä ihan hirveitä.
Pakko vaan jaktaa muuten ovat pulassa ilmab mua. Kaikkeni yritän mutta kun ei lapset osaa tulla vstaan niin niin häiriköivät. Lintsasav koulust eikä ossa olla koulussa. Syövät lihaviksi itsensä ja minä vaan passaan ja kersat kiusaavat jopa mun lapsia jotka osaavat kaiken, Ovat varmaan kateellisia kauniille lapsilleni ja osaaville, jotka osaa käyttäytyä. Malliksi ovat täällä mutta naiseni lapset eivät tajua sitäkään.
- Anonyymi
Meillä yhteishuolto. Toinen vanhemmista asuu toisella paikkakunnalla joten vuoroasuminen ei tullut edes kyseeseen. Samoin hänellä rajattu päätäntävalta asioiden hoidon suhteen. Arki sujuu näin mutkattomasti, kun koulu, päiväkoti, pankkiym. asioiden hoidossa ei tarvitse häntä vaivata. Tapaamiset ovat normisti joka toinen vkl, loma-aikoina 2 viikkoa ja joko talvi tai syysloma. Hyvin on toiminut meillä näin.
- Anonyymi
Ei ole toiminut hyvin - Vaihda osia, lapset isän yksinhuoltoon, asumaan isälle lapsen edun mukaisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole toiminut hyvin - Vaihda osia, lapset isän yksinhuoltoon, asumaan isälle lapsen edun mukaisena
Ethän sinä tuntemattomien asioista voi noin sanoa. Törkeästi loukkaat kirjoittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletpa vain hyvin loukkaava ja epäkunnioittava muita kohtaan,.kun tänne tulet tuollaista ehdottamaan.
- Anonyymi
Niitä on rikotuissa perheissä, mikään ei toimi sen jälkeen kun suttura rikkoo perheen ja vie isän lapsilta ja miehen naiselta, ja alkaa sorkkimaan toisen perheen asioita ominaan. Miksi tälläisät saa suomessa tapahtua? Eikä kaikkitoisenomaan kajoaminen ole varastamista ja rikollista?
Jopa polkupyrän varastamisesta saa sakkoja mutta jos rikkoo pehreen ja perheestä miehen niin se ei ole rangaistavaa. Kauheeta. Jos joku rikkoisi mun perheen niin joko mies häipyisi konkoaan meidän leämstä ei kä ikin ä näytä naamaansa tai maiskaisi meille 5 tonnia kuussa elareita! lapset ei kuulu siihen pakettiin, suollaista miestä en aikoisi sietää meidän elämässä enkä lasten. Eivät menisikään, ovat sen sanoneet että jos joku meistä katoaa ja lähtee toisenmatkaan niin hänet unohdetaan heti.
Fiksuja lapsia ollu meillä. Nyt aikusiia ja ovat yhä samaa mietlä, Fiksuja ovat, äitiinsä tulleet.- Anonyymi
Niitä on rikotuissa perheissä, mikään ei toimi sen jälkeen kun häntähessu rikkoo perheen ja vie äidin lapsilta ja mieheltä vaimon ja alkaa sorkkimaan toisen perheen asioita ominaan. Miksi tälläisät saa suomessa tapahtua? Eikä kaikki toisen omaan kajoaminen ole varastamista ja rikollista?Minä omistan vaimoni.
Jopa polkupyörän varastamisesta saa sakkoja mutta jos rikkoo pehreen ja perheestä vaimon niin se ei ole rangaistavaa. Kauheeta. Jos joku rikkoisi mun perheen niin joko nainen häipyisi konkoaan meidän elämästä eikä ikinä näytä naamaansa tai maksaisi meille 5 tonnia kuussa elareita! lapset ei kuulu siihen pakettiin, sellaista naista en aikoisi sietää meidän elämässä enkä lasten. Eivät menisikään, ovat sen sanoneet että jos joku meistä katoaa ja lähtee toisten matkaan niin hänet unohdetaan heti. Hänellä ei ole enää mitään asiaa meidän sukuun.
Fiksuja lapsia ollu meillä. Nyt aikuisia ja ovat yhä samaa mieltä , Fiksuja ovat, isäänsä tulleet.
- Anonyymi
Kirjoitus ei kyl kerro fiksuudestasi, päinvastoin.
- Anonyymi
fiksu kaveri ei esiinny omalla nimellään mielipideosastoilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fiksu kaveri ei esiinny omalla nimellään mielipideosastoilla!
fiksu äiti ja "lastensuojelun" viranomainen ei vieraannuttata, aivopese lapsia isästään- ja suvustaan omassa tarkoitushakuisessa menettelyssään- vain fiksu kaveri jolla ei mitään salattavaa uskaltaa tulla julkisuuteen omalla nimellään!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fiksu äiti ja "lastensuojelun" viranomainen ei vieraannuttata, aivopese lapsia isästään- ja suvustaan omassa tarkoitushakuisessa menettelyssään- vain fiksu kaveri jolla ei mitään salattavaa uskaltaa tulla julkisuuteen omalla nimellään!!!!
Fiksuutta tai ei. Toisen ospuolen kanta olisi hyvä myös kuulla ennen mielipidettä kuka on fiksu. Joskus se fiksumpi vaikenee ja on hiljaa.
- Anonyymi
ei ole pakko olla omien lastensa kanssa jos et halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole pakko olla omien lastensa kanssa jos et halua!
Ei moni haluukkaan, siksi naikoset ovat niitä rakkaus enkeleitä jotka pelastaa miehen kitisiviltä lapsilta. Exätkin narisee niin naikkoset ovat tosi tärkeitä.
- Anonyymi
Raha ei itselleni lasten äitinä ollut ongelma, koska tienaan paljon enemmän kuin lasten isä. Isä on ollut pienipalkkainen ja jatkuvasti sairauslomalla, mikä tietysti on vähentänyt hänen tulojaan merkittävästi. Suurin ongelma on ollut kaikenlainen kiusanteko. Isälle uhkasakot ovat olleet "tulonlähde", jos lasten vienti on parilla minuutillakin myöhästynyt. Pienten lasten kanssa ei kaikki suju niin nopeasti, kuin toivoisi ja voi tulla yllättävä viivytys. Etuajassakaan ei ole hyvä lasia viedä. Siinä sitten istutaan autossa ja odotetaan että kellon on jämpi 18:00.
Tuskin kenelläkään muulla on tällaista? Silti olen tyytyväinen nykyiseen tilanteeseeni. Tulen joskus pääsemään tästä sairaasta henkilöstä lopullisesti eroon, kun lapsemme ovat täysi-ikäsiä. Lohduttaudun sillä, että ex-mieheni vaimoilla numero 3 ja 4 on vielä rankempaa kuin minulla.- Anonyymi
” Etuajassakaan ei ole hyvä lasia viedä”, juu parempi juoda se tyhjäksi ennen , kun se viedään.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Etuajassakaan ei ole hyvä lasia viedä”, juu parempi juoda se tyhjäksi ennen , kun se viedään.😂
Voisit olla lapsiemme isä, hänelläkin oli tapana tarttua pieniin kirjoitusvirheisiin, kun ei raukka oikein muuten pystynyt pätemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit olla lapsiemme isä, hänelläkin oli tapana tarttua pieniin kirjoitusvirheisiin, kun ei raukka oikein muuten pystynyt pätemään.
Nimi ja yhteystieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto.
Nimi ja yhteys tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteys tieto.
Hyvää lapsetonta isänpäivääsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401