Et sitten ala muhinoimaan

Anonyymi

noitten kertajuttujen kanssa. Senverran kvaliteettia sulta pitää löytyä et odotat mua!

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä on kivaa odottaa, että jos saisi sen oikean naisen kanssa olla. En ole itse synnitön, vaikken ole kenenkään toisen kanssa ollut. Joskus olen valitsemassa helpon tien. Toisaalta, siihen pitää suhtautua samalla vakavuudella, jos sydämessään pettää. Jos ei suhtaudu sillä tavalla, niin ote lipsuu. Suurin pahuus on se, että hyväksyy sydämessään vaikka sen, että on jonkun toisen kanssa. Käytännön toiminta on vain seuraus siitä päätöksestä, joka on sydämessä jo tehty. Kaduttaa ja itkettääkin.

      • Anonyymi

        Tsemppiä sinulle sen oikean kansa!


    • Anonyymi

      Enköhän mä ole odottanut sinua muutenki.

      • Anonyymi

        Olis kiva jos hän mua arvostaisi 😊


    • Anonyymi

      Toistaiseksi näin olen toiminut. Otan mieluummin lemmikkieläimen.

      • Anonyymi

        Hänellä on jo kissa 🐈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on jo kissa 🐈

        Oli kissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kissa

        Lemmikkieläimen menetys surettaa. Kaikkein kamalinta on joutua päättämään milloin elämä loppuu. Mulle tulee vieläkin joskus mieleen edellinen koirani 😢 varsinkin kun samannäköisiä näkyy ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on jo kissa 🐈

        onko koko ajan, vai vain välillä lainassa.


    • Anonyymi

      En tietenkään. En ole harrastanut koskaan kertasuhteita enkä aloita nytkään.
      Paitsi sun kanssa sekin sopii, jos haluat. Sä ole sillä lailla spesiaali mulle.
      (naiselta)

      • Anonyymi

        Samat aatokset hänestä.


      • Anonyymi

        En ymmärrä kertasuhteita minkäänlaisessa tapauksessa (aloittajanainen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat aatokset hänestä.

        En ole hän kun ei mulla ole kissaa.
        (naiselta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän kun ei mulla ole kissaa.
        (naiselta)

        ai se kissaviesti taisikin olla aloittajanaiselta. Odotellaan nyt kaikki sitä oikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän kun ei mulla ole kissaa.
        (naiselta)

        Ei mullakaan ole kissaa eikä hänellä ketä ajattelen..enkä ole aloittaja. Vastasin sun viestiin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai se kissaviesti taisikin olla aloittajanaiselta. Odotellaan nyt kaikki sitä oikeaa.

        Aloittaja: odotellaan juu. Eläintarkennus: aloittajanaisella on koira ja kaipauksen kohteena olevalla miehellä on/oli kissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: odotellaan juu. Eläintarkennus: aloittajanaisella on koira ja kaipauksen kohteena olevalla miehellä on/oli kissa.

        Mulla on ja ei ole kissaa. kissa menee välillä (useinmiten on hänellä) oikealle omistajalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ja ei ole kissaa. kissa menee välillä (useinmiten on hänellä) oikealle omistajalleen.

        Ok!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok!

        Siis exälle, jonka kanssa ei muuta tekemistä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ole kissaa eikä hänellä ketä ajattelen..enkä ole aloittaja. Vastasin sun viestiin kyllä.

        Okei, ollaan molemmat kissattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis exälle, jonka kanssa ei muuta tekemistä ole.

        Jaaha joillakin on ja joillakin ei exien kanssa asiointia. Mulla (aloittaja) onneksi ei 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha joillakin on ja joillakin ei exien kanssa asiointia. Mulla (aloittaja) onneksi ei 😊

        Tuota, olipa ilkeästi sanottu. Jos vaadit, niin vieköön katin sitten hoitokotiin. Sinä kyllä riittäisit kattina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota, olipa ilkeästi sanottu. Jos vaadit, niin vieköön katin sitten hoitokotiin. Sinä kyllä riittäisit kattina.

        Miten niin ilkeästi sanottu. Minä sanoin itsesräni, että minulla ei ole mktään asiointia exän kanssa (jaa no joulukortti) Kaipauksen kohteesta taas tirto, että on varattu, joten hänellä (miehellä) sitten minun tietämykseni mukaan ei ole exäää. Ja jos olisi, niin hän saisi asioida kissanhoitoasioissa , en siihen puuttuisi!


    • Anonyymi

      Kauanko tän naisen täytyy odotella? Tälläkin hetkellä mielessä, kuinka tulet takseni kuiskaamaan jotain kivaa korvaani, jotta voin kääntyä pussaileen sua.. Tai, voisit kevyesti painaa mut seinää vasten ja antaa itse sen suukon ohimennen sanomatta mitään..
      No joo, odotan odotan kyllä :)

      K-->T

      • Anonyymi

        Ihan sama mulle, kun kirjoitin miehelle.


    • Anonyymi

      Ketäs kaikkia sinä sillä aikaa paneskelet, kun hänen pitää yksinään sinua odotella?

      • Anonyymi

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi. Jotkut vielä uskovat romanttiseen rakkauteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi. Jotkut vielä uskovat romanttiseen rakkauteen!

        Romanttinen Rakkaus on ihanaa 😍🥰😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romanttinen Rakkaus on ihanaa 😍🥰😍

        Niin on 💑


    • Anonyymi

      Tä?

      • Anonyymi

        Kummalle tuo tä on tarkoitettu? Aloittajanaiselle, joka uskoo romanttiseen rakkauteen eli siihen, ettei hypellä muiden kanssa kuin sen johon tunteet kohdistuu. Vai tuohon tökeröön kysymykseen, jonka einedes kuuluisi olla tässä koska kysymys käsittelee asioita, jotka kuuluvat vain kahdenkeskiseen elämään. Ei tuollaisista asioista tehdä tiliä ventovieraille, eikä varsinkaan sellaiselle joka käyttää yleisövessojen seinillä näkyvää kieltä.


    • Anonyymi

      Kauan sua pitää odottaa?

      • Anonyymi

        Sinä olet arka. Joten ehkäpä 200 vuotta. Eihän se oo pitkä aika?


      • Anonyymi

        Aloittajalta: Meillä on niinpäin, että minä odotan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet arka. Joten ehkäpä 200 vuotta. Eihän se oo pitkä aika?

        Voisitko ystävällisesti mennä arvostelemaan muihin ketjuihin! Tuollainen käytös on epåkohteliasta..


      • Anonyymi

        Ei ollenkaan, jos palsta ainut kommunikaatiometodi ”odottaessasi”.


    • Anonyymi

      Alan tietenkin, kun et välitä. Kaks naista vannoo kuuliaisuutta, kolmas vielä harkitsee. Sinuna toimisin tuota pikaa, tai jäät rannalle. Ei sekään ole huono vaihtoehto. Saatat saada minua paremman.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä olet minulle sanonut aiemminkin ja toistuvasti, se on vähän kuin sun tavaramerkki. En ymmärrä mitä kuvittelet saavuttavasi tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä olet minulle sanonut aiemminkin ja toistuvasti, se on vähän kuin sun tavaramerkki. En ymmärrä mitä kuvittelet saavuttavasi tuolla.

        Tämä ei ole aloittajalta. Eikä tuo edeltävä kommentti ole aloittajalle.


      • Anonyymi

        Niin turn off


    • Anonyymi

      Mitä me odotetaan?

      • Anonyymi

        Mmmmm. . . Maistuisikin muhinointi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmmmm. . . Maistuisikin muhinointi 😉

        Yllätys yllätys, pallopäällä on seksi mielessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätys yllätys, pallopäällä on seksi mielessä :)

        Kyllä, minulla on todella usein seksi mielessä 😄 Niin myös nyt 😁


      • Anonyymi

        Kysymys kuulostaa oudolle aloittajasta ja siihen tulleet kommentit eivät ole aloittajalta. Laitetaan vielä ilmettäni kuvaava emoji, kun sitä ei kirjoituksesta huomaa. Ja ihan vaan noitten emoji arvostelijoiden kiusaksi 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minulla on todella usein seksi mielessä 😄 Niin myös nyt 😁

        Seksiaddikteille on olemassa hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiaddikteille on olemassa hoitoa.

        Ei kannateuskooprovoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannateuskooprovoja.

        Kommentoin harmissani, kun kauniin sunnuntaiaamun ilmapiiri meni pilalle, kun luin tuollaisen kommentin aloitteessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiaddikteille on olemassa hoitoa.

        En kyllä todellakaan pidä itseäni seksiaddiktina, vaikka tokihan minulla on voimakas seksuaalisuus. Mutta en todellakaan halua paneskella siellä täällä, se ei ole ollenkaan minua varten. Tai että haluaisin vaan panna ja panna (lähes pakkomielteisesti). Minulle seksi ja rakastelu ovat kauniita asioita ja onhan tuo seksuaalisuus todella kiehtova asia. Ja siihen liittyvät asiat ja itse seksikin kiinnostaa minua kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä todellakaan pidä itseäni seksiaddiktina, vaikka tokihan minulla on voimakas seksuaalisuus. Mutta en todellakaan halua paneskella siellä täällä, se ei ole ollenkaan minua varten. Tai että haluaisin vaan panna ja panna (lähes pakkomielteisesti). Minulle seksi ja rakastelu ovat kauniita asioita ja onhan tuo seksuaalisuus todella kiehtova asia. Ja siihen liittyvät asiat ja itse seksikin kiinnostaa minua kyllä!

        Eikä se, että seksiin liittyvät asiat kiinnostavat ja niistä haluaa tietää, tarkoita sitä että niitä pitäisi itse kokeilla kaikkia. On tärkeää tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Ja myös se, mistä pitää ja mistä taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se, että seksiin liittyvät asiat kiinnostavat ja niistä haluaa tietää, tarkoita sitä että niitä pitäisi itse kokeilla kaikkia. On tärkeää tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Ja myös se, mistä pitää ja mistä taas ei.

        Ja kyllähän seksi nyt sytyttää... Ja kaikki ne ihanat fantasiat, joita on...!🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllähän seksi nyt sytyttää... Ja kaikki ne ihanat fantasiat, joita on...!🥰

        Etkö enempää keksi puolusteltavaa aiheesta? Taisi osua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se, että seksiin liittyvät asiat kiinnostavat ja niistä haluaa tietää, tarkoita sitä että niitä pitäisi itse kokeilla kaikkia. On tärkeää tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Ja myös se, mistä pitää ja mistä taas ei.

        Outoa kuvitella, että täällä jonkun anonyymin seksiasiat ketään kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kuvitella, että täällä jonkun anonyymin seksiasiat ketään kiinnostaa.

        Ei tarvikasn kiinnostaa 😄, kunhan vain mainitsin, että minua tämänlaiset asiat kiinnostavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enempää keksi puolusteltavaa aiheesta? Taisi osua!

        Ei minun tarvitse puolustella mitään. Tulen toimeen seksuaalisuuteni kanssa, ja miehiäkin minulla on ollut riittävän vähän 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse puolustella mitään. Tulen toimeen seksuaalisuuteni kanssa, ja miehiäkin minulla on ollut riittävän vähän 😄

        Eikö vieläkään olr valjennut, että kun aloitus on naiselta miehelle niin olet ihan turhaan kehumassa itseäsi tässä ketjussa. Tee oma aloite ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vieläkään olr valjennut, että kun aloitus on naiselta miehelle niin olet ihan turhaan kehumassa itseäsi tässä ketjussa. Tee oma aloite ole hyvä.

        Johan ollaan äkäisiä. En kyllä ole kovinkaan itserakas ihminen, joka täällä kehuisi itseään. Mutta vastaan juuri siihen ketjuun mihin haluan. En ota määräyksiä vastaan sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan ollaan äkäisiä. En kyllä ole kovinkaan itserakas ihminen, joka täällä kehuisi itseään. Mutta vastaan juuri siihen ketjuun mihin haluan. En ota määräyksiä vastaan sinulta.

        Ja ei kai seksin ja rakastelun ajatteleminen nyt noin paha asia ole. Ja muhinoinnista alunperinkin oli kyse 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan ollaan äkäisiä. En kyllä ole kovinkaan itserakas ihminen, joka täällä kehuisi itseään. Mutta vastaan juuri siihen ketjuun mihin haluan. En ota määräyksiä vastaan sinulta.

        Juurihan tuossa monessa kommentissa mainostit itseäsi. Enkä määräillyt sinua vasn esitin neuvon miten et enempää nolaisi itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei kai seksin ja rakastelun ajatteleminen nyt noin paha asia ole. Ja muhinoinnista alunperinkin oli kyse 😄

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Miten jollekin voi tulla muhinoinnista mieleen pelkkä seksi ja rakastelu.


    • Anonyymi

      Aloittajalta: pitää vielä lisätä, että tämä nyt vähän leikkimielellä kirjoitettu aloitus olisi todellinen parisuhteen satunnaisten erillään olojen yhteydessä! Nyt ei voi tietenkään mitään toiveita esittää!

      • Anonyymi

        Älä saatana "huuda" joka kommenttiin. Kukaan täysjärkinen tuollaista halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä saatana "huuda" joka kommenttiin. Kukaan täysjärkinen tuollaista halua

        Keskustelu on vuorovaikutteista. Ei se ole keskustelua, että aloittajalle huudetaan ja hänen pitäisi mykkänä kaikki vastaanottaa. Jos ei halua kommenttiinsa vastausta niin silloin ei pidä sitä kirjoittaa!


    • Anonyymi

      Muhinaation kanssa samaan purkkiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä sulle kuuluu kenenkään varatun miehen muhinoinnit? Jatka harhojas ihan rauhassa

    • Anonyymi

      Kielimuhiksen kaa kandee olla varova.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe