Esteitä suhteelle

Anonyymi

Millaisista esteistä oot valmis menemään läpi saadaksesi suhteen kaivattaisi kanssa? Onko onnistuneita rakkaustarinoita, jos on ollut suuria esteitä ja ne on päättänyt ylittää? Vai jääkö jäljelle vain savuavat rauniot? Ootko katunut, jos et ole tunteiden mukaan toiminut? Onko jäänyt hän ikuisesti mieleesi pyörimään ja miten sen olet kestänyt?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on aidosta rakkaudesta kyse, niin silloin mikään ei ole tarpeeksi paha este.
      Mitään ei kannata jäädä katumaan. Asiat menee niinkuin on tarkoitettu.
      Haavemaailmassa ei kannata kenenkään elää. Realiteetit pitää olla.

      • Anonyymi

        Juuri tämä! ❤️ ❤️ ❤️


    • Anonyymi

      En ole valmis menemään olen vetäytymisvaiheessa. Ei ole edes tikkuja tai sytkäriä.

    • Anonyymi

      Tunteiden vahvuus kai se määrittää, kuinka isoja esteitä valmis ylittämään. Kun toimii niiden mukaan, ei jää mitään kaduttavaa. Toisen tunteet tietenkin sitten aivan eri asia.

    • Anonyymi

      Olen valmis tekemään paljon meidän eteen ja esteet ovat haasteita ja ne on voitettavissa

    • Anonyymi

      Mun mielestä ainoa konkreettinen este on ainoastaan jos toinen tai molemmat ei ole elossa enää. Kaikki muut esteet raivattavissa ja suurin osa niistäkin on vain pään sisäisiä.

      • Anonyymi

        Tämä!


    • Anonyymi

      On jos on voimakkaat tunteet mutta jättää ottamatta asiasta selvää, niin kyllä se jää pyörimään ja vaivaamaan vuosikymmeniksi, ken ties loppuelämäksi. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Kumpa voisin uskoa siihen mitä toivon. Mikään ei estäisi mua. Kohtaisin kuolemanikin matkalla yhden naisen luo. Yksi sekuntikin riittäisi pitää häntä kädestä ja nähdä hänen silmistä rakkaus joka hänellä olisi minuun.

    • Anonyymi

      Niin, esteet on olemassa ja tilanne on hankala, hän tietää minä tiedän, mutta silti hänet haluan💞.. Ei voi mitään..

      • Anonyymi

        Ja silti niin kaunista 🥰


      • Anonyymi

        Elämä on lahja, rakkaus on lahja


    • Anonyymi

      Ei aitojen asioiden takia tarvitse mitään "raivata" ne tapahtuu luonnostaan.

    • Anonyymi

      Tä? Tä?

    • Anonyymi

      Mikään ei estäisi mua hänen kanssaan. Ei mikään. Kun tarpeeksi haluaa niin esteistä viis.

    • Anonyymi

      Meillä suurin este on se, että hän ei ole asian hyväksi tikkuakaan ristiin laittanut.

      • Anonyymi

        Tämä tai mitään sellaista josta voisi päätellä syvempiä tunteita ja halua olla ehkä parisuhteessa! Ikuisuudesta,, en voi puhua. Ks. aloittajalla huono ilmaisu tuohon mutta vastaan silti, että pitkään ollut hän mielessä mies❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tai mitään sellaista josta voisi päätellä syvempiä tunteita ja halua olla ehkä parisuhteessa! Ikuisuudesta,, en voi puhua. Ks. aloittajalla huono ilmaisu tuohon mutta vastaan silti, että pitkään ollut hän mielessä mies❤️

        Miten aloittajalla on huono ilmaisu, kun en saa mitään selvää sun tekstistä.
        sivusta


    • Anonyymi

      Ei ole ollut moneen vuoteen ketään sellaista jonka takia olisin halunnut taistella. Ainoa haave ei liity yksityiselämän ihmissuhteisiin.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus! Esteitä on monenlaisia, miten ihmiset ne kokevat. Joillekki ihmiselle pienempikin este, saattaa tuntua ylitsepääsemättömältä, taas toiselle esteet on ylitettävissä. Esteistä yleisimpiä on ikäerot, sosiaaliset syyt, ja ehkä vähemmälle maininnalle jäänyt, iän tuoma varovaisuus, ja epävarmuus. Kaikki nämä ovat vaikeita esteitä ylittää. Varmasti rakkaustarina onnistuu, mikäli uskaltaa heittäytyä. Ihmisen ei kannata katua, elämä tuo ja vie, jos on tarkoitus päätyä suhteeseen ajattelemansa ihmisen kanssa, kyllä se toteutuu jollain tapaa, tai sitten on etsittävä uutta suuntaa. Kyllä ihminen kestää aika paljon, jopa vuosia, jos jokin mielessä pyörii. Rakkaus on vaativa laji, se vaatii rohkeutta, uskollisuutta ja viisautta.
      https://youtu.be/BByN-UFg6Bo

      • Anonyymi

        Asiaa kirjoitat. Ihmisen persoona ja kiintymistyyli vaikuttavat paljon mihin on valmis. Joku tarvitsee viikkoja päättääkseen edes arkisia pikkuasioita ja toinen taas luovii intuitiivisesti fiksuja päätöksiä ja kolmas taas mennä säheltää impulsiivisesti. Osa meistä on niin onnellisessa asemassa, että on lapsuudessa saanut turvallisen ja ehdoitta rakastavan mallin. Jonkun toisen on taas suunnattoman vaikea luottaa rakkauteen, koska ei ole saanut kokea turvallista välittävää rakkautta aiemmin.

        Esteet on tuttuja. On ikäeroa ja ympäristön luomia paineita (aluksi kauhistutti, mutta nopeasti tajusin ettei se ole sen oikean. rakkauden rinnalla mitään ja hän on henkisesti kypsä kolmekymppiseksi). On elämän tilanne-eroja (minulla lapset, 21-22v pitkiä suhteita takana). Olin varattu (Itse olen jo eronnut huonosta suhteesta)(Hänen tilannetta en tiedä-ainakin ero on ollut harkinnassa myös). Koska olen aina ollut uskollinen, oli aika järkytys kun tajusin miten syvästi ja kovaa tunnen. Yritin kunnollisuuttani kieltää itseä tuntemasta, ei se silti onnistunut. Ex-parisuhteeni oli korjauskelvoton ja lähinnä taakka. Silti omatunto kiusasi pitkään pelkästään tunteista.

        Olen rakastanut vahvasti vain kerran ennen häntä (ensirakkaus 27v sitten), vaikka emme ole edes suudelleet, halanneet tai käyneet treffeillä. Kun tajusin, että tämä on omalta puoleltani vain pari kertaa elämässä sattuva kohtaaminen, ymmärsin etten voi mennä ohi yrittämättä, selvittämättä asiaa. Tajusin myös, ettei tunteet ole väärin. Ei niitä voi valita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe