Ei yritetä enää

Anonyymi

Lopetetaan tähän en tuu enää niin ei nähdä. Ei me uskalleta ja stressaan liikaa kun mitään ei tapahdu. Ei me varmaan sovita toisillemme jos kumpikaan ei tohi tehä mitään. Oon ajatellu liikaa kun en saa edes nukuttua kunnolla se ei oo hyvä asia. Taitaa olla parempi unohtaa ei ne haaveet koskaan toteudu turhaa edes haaveilla.. Keskityn jatkossa harrastuksiin ja muihin asioihin haaveilu ja stressaus meistä vie kaikki voimat ja energian siksi sen täytyy loppua. Kivaa oli hetken mutta nyt heippa... Joku rohkeampi mies saa susta hyvän naisen!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on hyvä idea vaimonkin mielestä.

      • Anonyymi

        Eiköhän sun olisi jo aika keskittyä oikeasti siihen vaimoosi ja lopettaa tuo palstavittuilu. Hauskaa tuo ei ole. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Okei, ymmärrän, raskastahan tää on ollu. Hyvää jatkoa sulle.

      • Anonyymi

        Toivottavasti et ollut tosissasi vai ootko oikeasti NOIN tyhmä.???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ollut tosissasi vai ootko oikeasti NOIN tyhmä.???

        Täällä kukaan tosissaan oo


    • Anonyymi

      Se on moro ja peukut sille.

    • Anonyymi

      Mitin täsmälleen samaa naisena. Pikkasen stressaavaa ja kuluttavaa, kun kumpikaan ei tee mitään. Oliskos vinkkiä millä minä tekisin ja heti? Anna joku vihje itsestäsi niin lupaan rohkeasti heti tehdä asioille jotta edetään tän asian kanssa.

    • Anonyymi

      Onpa typerää kirjoittaa jollekin palstalle. Kirjoita viestinä suoraan sille henkilölle.

      • Anonyymi

        Ei hän tohdi..uskallakaan..nainen vois suostuakin tapaamaan ja siitä vasta kauhuskenaariot alkais miehen mielessä juosta.
        Parempi tässä vaiheessa pötkiä pakoon ja pistään pää pensaaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tohdi..uskallakaan..nainen vois suostuakin tapaamaan ja siitä vasta kauhuskenaariot alkais miehen mielessä juosta.
        Parempi tässä vaiheessa pötkiä pakoon ja pistään pää pensaaaseen.

        Selvä pyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä pyy.

        Miksi se mies ei voi sanoa sille naiselle että haluan sut????????
        Ihan vaan vaikka textarina??
        Mitä se mies pelkää niin kovin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se mies ei voi sanoa sille naiselle että haluan sut????????
        Ihan vaan vaikka textarina??
        Mitä se mies pelkää niin kovin?

        Kasvojen menetys esimerkiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvojen menetys esimerkiksi

        Kasvojen menetys, et oo tosissasi. Ei kukaan menetä kasvoja sen vuoksi, että tykkää jostain, siis no mä olen nainen mutta, yks mies tykkäsi musta, mutta mul ei ollut häneen tunteita, hän kertoi tunteet, tottakai olin imarreltu, mutta hän mitään kasvoja menettänyt päinvastoin, minusta hän oli rohkea kun vielä sanoi, mä kyllä vielä otan sunt. Älä höpsi kerrohan tunteesi kohteellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvojen menetys esimerkiksi

        Tunteisiin kun mennään silloin olen alaston ja ottanut sen riskin joitain kertoja. Kasvojani en ole näinä kertoina pelännyt menettää, miehet ovat olleet kypsiä ymmärtääkseen tämän❤️ Mutta nyt odotan erään miehen yhdeydenottoa, koska en ole vielä tehnyt selväksi kiinnostustani. Jos ei pientä flirttailua tietysti lasketa 😌Odotan nyt vuorostani jos mies osoittaisi suoraan puhella tai jollain millä ei jäisi epäselväksi 😉 mutta riittääkö se miehen ego tekemään asialle mitään, odotellaan😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvojen menetys esimerkiksi

        Tietääkö se nainen sun tunteista ollenkaan?
        Onko niinku pientäkään aavistusta?
        Mietitkö mitä muut ajattelisivat vai pelkäätkö naisen reaktiota ?


    • Anonyymi

      Eiköhän se toinen oo jatkanut elämäänsä huomattuaan mikä luuseri olet.

    • Anonyymi

      Huonosti on jos pystyy kommunikoimaan vain nimettömin viestein.

    • Anonyymi

      Älähän nyt. Oot vaan kärsimätön nyt. Me uskalletaan ja sä voit lopettaa stressaamisen. Ole vaan oma ittes ja ota rennosti. Joku rakastaa sua, mieti sitä. Enkä muuten ota näitä aloituksia vakavasti. Niin kauan kuin kirjoittaa tänne, ei ole lopettamassa mitään. Tiedän sen siitä kun itsekin heikolla hetkellä voisin kirjoittaa jotain mitä ei todellakaan tarkoita.

    • Anonyymi

      Rakastuminen on stressitila, kortisolin tuotanto voimistuu. Ylivirittynyt tila. Naisilla stressireaktio voimakkaampi.

    • Anonyymi

      Timolle Pohjanmaalle,

    • Anonyymi

      Just älä luovuta tee ite jotain?!!

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä ei ole minulle, koska minä ainakin haluaisin vielä nähdä hänet, monta kertaa, hän on aivan ihana.

      Omasta keissistä sanoisin että kyllähän tässä on edistytty jo jonkin verran, älä nyt tässä vaiheessa luovuta, niin hänelle sanoisin. Etkö todella ole nähnyt kuinka hulluna olen sinuun ja otan yhteyksiäkin koko ajan? Haluaisin tietää haaveistasi, jos ne vaikka olisivat samanlaisia kun minulla.

    • Anonyymi

      Mitä toivoisit tapahtuvan? Mitä odotat toiselta osapuolelta?

      • Anonyymi

        Tuskin on minulle mutta kerron etten odota mitään keneltäkään. Ainoa ajatus on saada tehdä töitä ja eheytyä kaikesta niin paljon väsyttäneestä liian kauan kestäneestä "ylimääräisestä" ja paljon elämää häirinneestä toiminnasta.


      • Anonyymi

        En enempää enkä vähempää kuin yksi tekstiviesti suoraan josta homma lähtisi rullaamaan... Kun sitä ei tule enpä taida kovin tärkeä olla hällekään koska voi olla ilman mun näkemistä...

        Itse olen luovuttanut mutta jos hän liikun tekisi voisi tilanne olla ihan toinen mutta hän ei tee vuokseni mitään joten ei hän minua rakasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enempää enkä vähempää kuin yksi tekstiviesti suoraan josta homma lähtisi rullaamaan... Kun sitä ei tule enpä taida kovin tärkeä olla hällekään koska voi olla ilman mun näkemistä...

        Itse olen luovuttanut mutta jos hän liikun tekisi voisi tilanne olla ihan toinen mutta hän ei tee vuokseni mitään joten ei hän minua rakasta!

        Itse mitään tekemättä uliset😀


    • Anonyymi

      Ootko varma tästä? Mä haluaisin sut mutta jos olet varma, luovutan tietysti.

    • Anonyymi

      Tiiätkö mitä? Lähetään nainen Marssiin -->.

      • Anonyymi

        Joo kutsu livenä seuraksi sinne niin mennä


    • Anonyymi

      Lupaan uskaltaa, jos sä tulet ja nähdään vielä.

    • Anonyymi

      Hän mies ei kyllä vaikuta oikein stressaajatyyppiseltä (ainakaan minun takiani) joten tämä aloitus ei ainakaan minulle ole. Onneksi, olisin aivan kauhuissani jos hän edes miettisi tuollaista emmekä näkisi enää.

    • Anonyymi

      Mihin et tule enää? Missä olette tavanneet yleensä?

    • Anonyymi

      Se olisi sama kun luopuisin ajattelemasta tulevaisuuteen. Tiedän, mitään ei tapahdu mies välillämme, mutta silti joskus voi tapahtua. Olit rohkea mies, kun juteltiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe