Kiinnostus ja sen ylläpito

Anonyymi

Ärsyttää kun omat jaksavuudet on syistä väliaikaisesti matalat ja näät kiinnostavan naisen. 😑
Jos aistin hänen energiatasonsa liian korkeaksi tiedän etten pysy keskustelun tempossa mukana, joten turha lähestyä 🙁. Naisen energiatason ollessa matala innostun vähäksi aikaa ja menetän kiinnostukseni häneen aallonpituuteni kasvaessa liian tiheäksi suhteessa häneen. 😐

Helvetin hienoksi olen kokenut, kun kaunis nainen osaa ja haluaa laskeutua minun aallonpituudelleni. Todella harvinaista, mutta todella hienoa ja arvostan teitä, jotka näin tekevät. 😊

Ymmärrän tilanteen olevan hyvin työläs vastapuolelle ja siksi olen oppinut jättämään minua virkeämpien daamien lähestymiset sikseen.
Erään naisen hymy oli noin pariviikkoa sitten niin iloinen, että aloin matkimaan hänen tapaansa ja nyt virkeämmät näkemäni kauneukset saavat saman hymyn takaisin. 😊

😊😊🙂

😁

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen teksti ja loppu oli kiva lukea. Itse oon kans aikas iloinen tapaus naiseksi, ehkä joku sitten kuvittelee ulkoisen olemuksen perusteella myös energiseksi, sitä harvemmin olen. Työpäivät vie mehut aika tehokkaasti.

      Mutta pointti miks tähän kommentoin... Parisen viikkoa sit eräs keskiviikkoiltapäivä, hymyilin kyllä eräälle miehelle, hän semmoinen rauhallisen ja hiljaisen oloinen. Mutta oma hymyni oli kyllä suoraa vastavaikutusta siihen miten hän mulle hymynsä väläytti päivän päätteeksi, jäi mieleeni 😊❤

    • Anonyymi

      Tiedän mitä tarkoitat. Totta on että hieno tunne kun näkee että joku jaksaa rauhoittua ja "alentua" ikäänkuin toisen sen hetkiseen henkiseen tilaan.

    • Anonyymi

      Eiköhän se näin ole että niin miehillä kuin naisillakin on energiataso väliin matalalla ja väliin korkealla ja molempien on ajateltava myös toisensa kannalta asiaa ja ymmärrettävä toisensa voimavaroja. Joka ei tätä ymmärrä on turhaa mitään suhdetta alkaakaan. Itsekästä on toiselta vaatia, itsesääliä on jättää tekemättä mitään omien alemmuuden tuntojensa takia. Yksi yhteen ei voi elämä mennä koskaan missään suhteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe