Olen 54 vuotias mies ja etsin itseäni vanhempaa jehovanaista. Rehevyys on eduksi ja jos olet naimisissa niin se luo jännittävyyttä suhteeseen. Salaista seuraa haen. Kyyti on taattua. Toivottavasti löydyt Kokkolan seudulta.
Etsitään varttunutta mielellään yli 60 vuotiasta naisseuraa jehovanaisista
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on keskijalan koko?
Minulle ei minuutin pano riitä, sen on oltava vähintään 1 h joka pv!
Ja sinusta ei ole siihen!- Anonyymi
Mikä on keskijalan koko?
Pituus 19,14cm ja paksuus 607mm
- Anonyymi
Minä olen ex jt 34v mies ja hyvällä vartalolla ja taatusti ja testatusti toimivalla sapelilla.. Haluaisin salaisuuteen noin 50v jt tai ex jt naisen kanssa. Ps. Varustetuikseni on melko paksu ja noin 16cm pitkä, sekä lupaan sen toimivan varmasti, ei oo tarjolla mitään lerpsahtavaa
- Anonyymi
80-luvulla, kun J.todistajilla oli konventti Velodromin/Messukeskuksen kentällä, fillaroin siitä ohi duuniin ja tein useita treffejä nuorten j.pimujen kanssa eikä ollut tietoakaan ahdasmielisyydestä tai seksikielteisyydestä.
- Anonyymi
Eikai niitä sääntöjä kukaan noudata eikä ota vakavasti. Pelkästään paperilla olevia juttuja.
Seksiä harrastetaan silloin kun sitä saadaan.
- Anonyymi
Etsikää puutteenalaiset seksiseuraa muualta kuin täältä JT keskustelupalstalta. Luulen että jäätte vain nuolemaan näppejänne..
- Anonyymi
Ei tarvitse luulla, koska jäävät ihan varmasti nuolemaan näppejään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257