ei tulla paikalle ja ei tiietä onks toine ees kinostunu
miks gay deittauli on ni rankkaa
25
99
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatimustaso on liian korkea ja mielessä vain seksi. Paikalle tullaan, katsotaan kaukaa ja liuetaan paikalta, jos ei toinen osapuoli ole täydellinen.
- Anonyymi
mut mitä mä teen auta mua oon ni iyksinäinen mul ei oo kavereitakaa ja minuu kiusataa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut mitä mä teen auta mua oon ni iyksinäinen mul ei oo kavereitakaa ja minuu kiusataa
Mitä jos ihan etsisit alkuun kavereita seksuaalisesta suuntautumisestaan huolimatta? Jos nimenomaan etsit homokavereita, voi olla että joudut etsimään kauan. Kannattaa etsiä alkuun hyviä tyyppejä elämään, ettet ole yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos ihan etsisit alkuun kavereita seksuaalisesta suuntautumisestaan huolimatta? Jos nimenomaan etsit homokavereita, voi olla että joudut etsimään kauan. Kannattaa etsiä alkuun hyviä tyyppejä elämään, ettet ole yksin
really no joke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
really no joke
Taitaa olla täysin turhaa vastata ja yrittää antaa neuvoa sinulle. Jos mielummin etsit vain homoja elämään ja olet yksin, on se oma valintasi.
- Anonyymi
Oon siis tosi yxinäinen. Mixei Gay boyt rakasta minua?
- Anonyymi
mut mink ikäsii yleinen mielipide o 20-40
- Anonyymi
Txtistä päätellen olet nuori. Monelle nuorelle ja vanhemmallekin se on aika kova paikka myöntää olevansa mitä on. Monet jänistää h-hetkellä. Ja et voi pakottaa ketään tulemaan kokonaan ulos kaapista. Ei välttämättä mitään tekemistä toisen ulkonäöstä tms. Asiat ei ole niin mustavalkoisia.
- Anonyymi
joo oon mut sie taiat olla vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oon mut sie taiat olla vanhempi
Ikuisesti nuori..revi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisesti nuori..revi siitä.
eli nuorempi ku mie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli nuorempi ku mie
Se pointti minkä sait mun txtistä oli tämä?!? Siitä haluat puhua? Kaikki muu oli 1 tekevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pointti minkä sait mun txtistä oli tämä?!? Siitä haluat puhua? Kaikki muu oli 1 tekevää.
mut kyl mä sanoin et oon gei ei se silti auttanu mua ku yriti yht
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut kyl mä sanoin et oon gei ei se silti auttanu mua ku yriti yht
Tapahtunut meille kaikille. U move on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut se ite anto mulle merkkejä vuonna 2015-2016 katso syvälle silmii ja luulin et se piti must ja se ei ikin kerro mikse se katto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut onks muute suuri osa homoist keskikertasii vai nättejä ja sit me rumat ei päässä piireihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut onks muute suuri osa homoist keskikertasii vai nättejä ja sit me rumat ei päässä piireihi
Itse pidän turkkilaisista isoista vanhemmista miehistä, jtn en ole oikea henk vastaamaan tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän turkkilaisista isoista vanhemmista miehistä, jtn en ole oikea henk vastaamaan tähän.
vaan nuoret herrajsunnut saa tulla no ei :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut en voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut en voi
Oot sitten palstan toinen, joka ei pääse torjutuksi tulemisesta yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no se sano et kiinostaa mut sil o muit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko mieles et lähestyitkö just oikein et mitä se toinen susta halusi? tai et jos se käsitti et halusit vaa seksii ja kaverix ja ku se toinen halus susta enemmän. ei mitää kaverisexi juttuja vaan iha oikeesti o susta kiinnostunu. six ei haluu olla kaveri vaa enemmän vaan romanttista suhdetta
- Anonyymi
missä se on winkyjä laittanu romantiikan kanssakko, sydäntä se varmasti tarkoitti eikä osaa viestiä varmaankaan.. millä ees viestii tietokoneella ei sydämiä lähetellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä se on winkyjä laittanu romantiikan kanssakko, sydäntä se varmasti tarkoitti eikä osaa viestiä varmaankaan.. millä ees viestii tietokoneella ei sydämiä lähetellä..
no sydän ja suukko mut thats no enough punasii lippuja myös :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sydän ja suukko mut thats no enough punasii lippuja myös :(
mitä ihmeen punaisii lippui? liekkei? eix ne meinaa et on tulessa johonki et on niin liekeissä, himois, onx se paha vai eix oo jeez et ne molemmat on
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864