miks gay deittauli on ni rankkaa

Anonyymi

ei tulla paikalle ja ei tiietä onks toine ees kinostunu

25

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaatimustaso on liian korkea ja mielessä vain seksi. Paikalle tullaan, katsotaan kaukaa ja liuetaan paikalta, jos ei toinen osapuoli ole täydellinen.

      • Anonyymi

        mut mitä mä teen auta mua oon ni iyksinäinen mul ei oo kavereitakaa ja minuu kiusataa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut mitä mä teen auta mua oon ni iyksinäinen mul ei oo kavereitakaa ja minuu kiusataa

        Mitä jos ihan etsisit alkuun kavereita seksuaalisesta suuntautumisestaan huolimatta? Jos nimenomaan etsit homokavereita, voi olla että joudut etsimään kauan. Kannattaa etsiä alkuun hyviä tyyppejä elämään, ettet ole yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ihan etsisit alkuun kavereita seksuaalisesta suuntautumisestaan huolimatta? Jos nimenomaan etsit homokavereita, voi olla että joudut etsimään kauan. Kannattaa etsiä alkuun hyviä tyyppejä elämään, ettet ole yksin

        really no joke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        really no joke

        Taitaa olla täysin turhaa vastata ja yrittää antaa neuvoa sinulle. Jos mielummin etsit vain homoja elämään ja olet yksin, on se oma valintasi.


    • Anonyymi

      Oon siis tosi yxinäinen. Mixei Gay boyt rakasta minua?

      • Anonyymi

        mut mink ikäsii yleinen mielipide o 20-40


    • Anonyymi

      Txtistä päätellen olet nuori. Monelle nuorelle ja vanhemmallekin se on aika kova paikka myöntää olevansa mitä on. Monet jänistää h-hetkellä. Ja et voi pakottaa ketään tulemaan kokonaan ulos kaapista. Ei välttämättä mitään tekemistä toisen ulkonäöstä tms. Asiat ei ole niin mustavalkoisia.

      • Anonyymi

        joo oon mut sie taiat olla vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo oon mut sie taiat olla vanhempi

        Ikuisesti nuori..revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuisesti nuori..revi siitä.

        eli nuorempi ku mie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli nuorempi ku mie

        Se pointti minkä sait mun txtistä oli tämä?!? Siitä haluat puhua? Kaikki muu oli 1 tekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pointti minkä sait mun txtistä oli tämä?!? Siitä haluat puhua? Kaikki muu oli 1 tekevää.

        mut kyl mä sanoin et oon gei ei se silti auttanu mua ku yriti yht


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut kyl mä sanoin et oon gei ei se silti auttanu mua ku yriti yht

        Tapahtunut meille kaikille. U move on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtunut meille kaikille. U move on!

        mut se ite anto mulle merkkejä vuonna 2015-2016 katso syvälle silmii ja luulin et se piti must ja se ei ikin kerro mikse se katto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtunut meille kaikille. U move on!

        mut onks muute suuri osa homoist keskikertasii vai nättejä ja sit me rumat ei päässä piireihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut onks muute suuri osa homoist keskikertasii vai nättejä ja sit me rumat ei päässä piireihi

        Itse pidän turkkilaisista isoista vanhemmista miehistä, jtn en ole oikea henk vastaamaan tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän turkkilaisista isoista vanhemmista miehistä, jtn en ole oikea henk vastaamaan tähän.

        vaan nuoret herrajsunnut saa tulla no ei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtunut meille kaikille. U move on!

        mut en voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut en voi

        Oot sitten palstan toinen, joka ei pääse torjutuksi tulemisesta yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sitten palstan toinen, joka ei pääse torjutuksi tulemisesta yli

        no se sano et kiinostaa mut sil o muit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sitten palstan toinen, joka ei pääse torjutuksi tulemisesta yli

        onko mieles et lähestyitkö just oikein et mitä se toinen susta halusi? tai et jos se käsitti et halusit vaa seksii ja kaverix ja ku se toinen halus susta enemmän. ei mitää kaverisexi juttuja vaan iha oikeesti o susta kiinnostunu. six ei haluu olla kaveri vaa enemmän vaan romanttista suhdetta


      • Anonyymi

        missä se on winkyjä laittanu romantiikan kanssakko, sydäntä se varmasti tarkoitti eikä osaa viestiä varmaankaan.. millä ees viestii tietokoneella ei sydämiä lähetellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä se on winkyjä laittanu romantiikan kanssakko, sydäntä se varmasti tarkoitti eikä osaa viestiä varmaankaan.. millä ees viestii tietokoneella ei sydämiä lähetellä..

        no sydän ja suukko mut thats no enough punasii lippuja myös :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sydän ja suukko mut thats no enough punasii lippuja myös :(

        mitä ihmeen punaisii lippui? liekkei? eix ne meinaa et on tulessa johonki et on niin liekeissä, himois, onx se paha vai eix oo jeez et ne molemmat on


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe