Sinä villitset minut

Anonyymi

Aina kun olet läsnä, minä menetän kontrollin ja käyttäydyn hulvattomasti, niin ja puhun levottomia. Katso nyt, nainen, tätä saat minussa aikaan. En usko, että voit olla huomaamatta riehaantumista. Täysi työ, etten tule iholle pidemmäksi aikaa.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja senpä takia olet niin 😘

    • Anonyymi

      Tule ihmeessä iholle pidemmäksikin aikaa ;)

      • Anonyymi

        👉👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👉👌

        👍 ❤️


    • Anonyymi

      Mikä estää menemästä iholle pidemmäksikin aikaa? Miksi pidätellä itseään jos siltä tuntuu ;)

      • Anonyymi

        Mietipä ihan itse. Kukatahansa kävisi sun iholle eikä olisikaan juuri se, kenen haluat käyvän iholle. Soitatko poliisin, huudatko, syljetkö, lyötkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä ihan itse. Kukatahansa kävisi sun iholle eikä olisikaan juuri se, kenen haluat käyvän iholle. Soitatko poliisin, huudatko, syljetkö, lyötkö?

        Tuossa juuri se pidäke. Jos hän ei anna vihreää valoa riittävästi ja selkeästi, niin vaikea edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa juuri se pidäke. Jos hän ei anna vihreää valoa riittävästi ja selkeästi, niin vaikea edetä.

        Hän tietää vihreä valoni on palannut pitkään. Se on varmaan jäänyt jumiin koko valo, mutta silti mies tiedät vaikutuksesi. Niin älä epäröi vaan osoita sinä vihreää valoa kirkaammin, se nimittäin on vähän himmentävä vaikka erotan sen vihreäksi 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä ihan itse. Kukatahansa kävisi sun iholle eikä olisikaan juuri se, kenen haluat käyvän iholle. Soitatko poliisin, huudatko, syljetkö, lyötkö?

        Kysyin vaan sen takia kun aloituksesta sain käsityksen että on ollut jo iholla mutta vain vähän aikaa ja haluaisi olla kauemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää vihreä valoni on palannut pitkään. Se on varmaan jäänyt jumiin koko valo, mutta silti mies tiedät vaikutuksesi. Niin älä epäröi vaan osoita sinä vihreää valoa kirkaammin, se nimittäin on vähän himmentävä vaikka erotan sen vihreäksi 😘

        Älä nyt höpötä omiasi. Ei sulla ole hajuakaan kuka mies tuolla kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä ihan itse. Kukatahansa kävisi sun iholle eikä olisikaan juuri se, kenen haluat käyvän iholle. Soitatko poliisin, huudatko, syljetkö, lyötkö?

        Soitan!!


    • Anonyymi

      Siitä ei ole kauaa kun riehaannuit viimeksi

      • Anonyymi

        Olisko viikko


      • Anonyymi

        Ei ole kauaa.


    • Anonyymi

      Samanlaiset tuntemukset. Nainen on kyllä vamppi ja varmaan feministi, joka nauttii kiduttaa miehiä. En ihmettelis, vaikka hänellä olisi minusta tehty woodoo nukke jota painelisi aina pitkästyessään.

      • Anonyymi

        Varmaan vähintään feministi 😱 Voi teitä miespoloja.. Ja teidän juttuja 🙄


      • Anonyymi

        Outoja naisia teillä!
        Mä olen ainakin normaali crazy 🤪🙄


    • Anonyymi

      Ehkä sitä juuri haluankin... Sinut iholleni.. että menetät kontrollin... En ole siinä onnistunut.. vielä.. viimeksi oli lähellä ❤️

      • Anonyymi

        Jos olisit hän. Niin houkuttele siihen..kosketa mua..sulle kyllä lämpenen...


      • Anonyymi

        Vai sellaista... Hyvä tietää. Ehkä jossain vaiheessa kaadun syliisi.


    • Anonyymi

      Nooh, yritän minäkin rauhallisena ja ujona ihmisenä olla näyttämättä liikaa. Paniikki iskee ja höpötän aivan mitä sattuu.. mielessä toivon että tulisit lähelle ja hellällä pusulla hiljentäisit mut.

      • Anonyymi

        Oops, jos tietäisin tuon, niin ensi-illassa saisit pusun, kaupanpäällisiksi vielä hellän halauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oops, jos tietäisin tuon, niin ensi-illassa saisit pusun, kaupanpäällisiksi vielä hellän halauksen.

        Ensitilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensitilassa.

        Vaatii tietenkin sellaisen oikean hetken ja katseen mutta kyseinen henkilö kyllä lukee minua kuin avointa kirjaa.. ei siis halua, ainakaan tarpeeksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii tietenkin sellaisen oikean hetken ja katseen mutta kyseinen henkilö kyllä lukee minua kuin avointa kirjaa.. ei siis halua, ainakaan tarpeeksi..

        Entä kun olen väärällä sivulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii tietenkin sellaisen oikean hetken ja katseen mutta kyseinen henkilö kyllä lukee minua kuin avointa kirjaa.. ei siis halua, ainakaan tarpeeksi..

        Kyseessä en siis ole minä, aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun olen väärällä sivulla?

        Sama kirja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä en siis ole minä, aloittaja.

        Näin arvelin kun ei lukenut ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä en siis ole minä, aloittaja.

        Alkoholin rohkaisemana luki kyllä mutta selvinpäin.. ei niinkään tai tein sen ehkä mahdottomaksi.. mut aina ei osu kohdalle eikä varsinkaan palstamaailmassa.


    • Anonyymi

      Mä ite kyllä tunnen aika pidättyväisiä miehiä. Ite oon varmaan riehakkaampi, riippuu kyllä seurasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe