Jos viralliset asiat menee

Anonyymi

niin kuin toivon, niin voidaan miettiä asiaa puhtaalta pöydältä. Omasta puolestani sanoisin että noin 30% prosentin todennäköisyydellä päätyisin vielä yrittämään. Toki kuuntelisin avoimesti, mitä sanottavaa sinulla olisi. Mutta hyvät yöt nyt ja nuku hyvin!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pöh sulle.

    • Anonyymi

      Jos näin niin se on edes jotain. Jotain josta rakentaa jotain... uutta ja kestävää?

      Kiitos. Totta kai kuuntelisin myös sinua avoimesti. Jos emme kohtaa ja kuuntele tasapuolisesti ja avomesti niin on vaikea koota mitään yhteistä.

      Ehkä se että minä en kai niin tehnyt ajoi meidät hieman erilleen toisistamme. Tai ehkä se oli sitä että minä tulin sokeaksi kaikelle. En tiedä... Olen niin pahoillani kaikesta aiheuttamastani mahdollisesta mielipahasta sinulle. Toivottavasti voimme vielä yrittää. Päätös on täysin sinun olkoon se mikä tahansa.

      • Anonyymi

        Puhutko täällä itseksesi vai jollekulle/ jonkun kanssa?


      • Anonyymi

        Pidän sulle ja aloittajalle peukkuja että voitte vielä yrittää )
        Et sinä tullut sokeaksi, sinä vain halusit leikkiä, kuten tässäkin.
        Etkä sinä oikeasti ole pahoillasikaan mistään, jos olisit, et tekisi enää näin.
        Sinun kanssasi ei koskaan voisi koota mitään kestävää, sinä vain leikit ihmisten kanssa.
        Joka päivä ja joka yö. Ja kaikki on siinä.
        Mutta hyvä näin, sinä et sokeutunut, enkä minäkään, silmäsairaalasta tulleena näyttää siltä että
        näkö säilyy, ainakin jonkin aikaa. Talvisen oloista viikkoo sulle.


      • Anonyymi

        Helvetinmoista saastaa. Oletteko te jotkut pähkähulluja. Naurettava kirjoitus. Olen niin pahoillani ja ei muuta kuin jatkoa uusille pahoitteluille. Ainoa mille sinä olet sokea on
        ihmismäinen käytös ja inhimillisyys toista ihmistä kohtaan.


      • Anonyymi

        Että oikein kiitos, prkl.


    • Anonyymi

      Kenelle kirjoitat.

      • Anonyymi

        Edelliselle.


    • Anonyymi

      Virallista palatailua

    • Anonyymi

      Mitenkä olet muka yrittänyt lähestyä?

    • Anonyymi

      Jos et itse tunne selvää halua yrittää niin onnistuminen on epätodennäköistä. En lähde toispuolista juttua yrittämäänkään.

    • Anonyymi

      Aiii, odottelet että ukko ottaa akasta eron, juupa juu....

    • Anonyymi

      Joo, ei taida kertoimet olla puolellamme. Öitä.

    • Anonyymi

      Siitä tulikin ehjä 1,2,3.

      • Anonyymi

        Mä en vaivaudu edes välittää sun tunteista. Mä oon nyt mielelläni sinkku ja pysyn myös sinkkuna. Voin tehdä mitä haluan koko 7kk edestä.


    • Anonyymi

      No ei ole kummoinenkaan prosentti.

      • Anonyymi

        Paljon korkeampi kuin nolla.


    • Anonyymi

      Noilla lukemilla minä taas en lähtisi edes yrittämään, jos mielenkiinto ei ole tuon ylempänä ei mielestäni ole mahdollisuuksia onnistua mitenkään. Mielenkiinnon on oltava satasessa.

    • Anonyymi

      Jos itse päätyisin ajattelemaan tällaista asiaa ja lukemaksi tulisi 30 % niin en kehtaisi
      koskaan enkä missään saattaa asiaa julkiseksi, en edes anonyymillä nettipalstalla.
      Kun ajatellaan ihmissuhdetta jota aletaan rakentaa noilla lukemilla niin hyvin pian pitää olla uudemman kerran setvimässä virallisia asioita, nyt vain eri ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Etenkin kun kerran on jo vanhaa pohjaa niin lukema tuntuu häkellyttävän pieneltä.


    • Anonyymi

      Kyllä huti tulisi.

    • Anonyymi

      Kivat sulle.

    • Anonyymi

      Tasonsa aika moni osoitti.

    • Anonyymi

      Pilailetko, 30 % ??

    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään visiiriä.

    • Anonyymi

      Missäpäin Suomenmaata aloittaja vaikuttaa ?

    • Anonyymi

      Ja aloittaja uskoo vakaasti asiaansa ja prosentteihinsa.?

    • Anonyymi

      Aika vähän, noin ykskantaan.

    • Anonyymi

      Onko sinulla vireillä jotain sellaista asiaa, joka saattaa vaikuttaa tiedonsaantipyyntöönne, erittäin tärkeä yksityinen etu etunenässä tottakai ja siitä lähti se lankalauantai

    • Anonyymi

      Viralliset asiat ja virattomat asiat . . . yhtäkaikki.

    • Anonyymi

      Uudelle mahikselle mä annan 100%.
      Kaikki ei saa uutta mahdollisuutta vaikka miten haluaisi. Mä sain.

      Sanat ei riitä

      Tähän jääty

    • Anonyymi

      Minkäänlaisella todennäköisyydellä et tule päätymään uuteen yritykseen.

    • Anonyymi

      Pidä prosenttisi. Mitään ei kannata yrittää, jos ei ole todellista tahtoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe