Feature update to WIndows 10, version 2004 - ei valmistu

Anonyymi

On päässyt 99% mutta aloittaa taas alusta ja sama uudestaan. Kolme tuntia ei ole riittänyt. Eikös tuo 2004 ole jo aika vanha päivitys, kun tietääkseni on julkaistu toukokuussa, ja pitäisi olla jo korjattu.

Miten pitkään tuo oikeasti kestää ja miten sen voi keskeyttää, jos se ei valmistukaan koskaan?

Läppäri on uudehko, vuoden alussa ostettu ja siinä Home-versio kympistä. Sen sai sentään sammutettu normaalisti. Tänään kokeillaan uudestaan. Ja pitää etsiä ohjeita.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että asennuspaketissa on jotain vialla. Suosittelen että tyhjennät kokonaan kansion

      C:\Windows\SoftwareDistribution\Download

      missä asennuspaketit sijaitsee ja käynnistät Windows Updaten sitten uudestaan. Näin toimien pakotat lataamaan sen asennussälän alusta alkaen uudelleen.

    • Anonyymi

      Tai sitten vaan kestää ja kestää... minulla tehokkaassa pelitietokoneessa, jossa Windows on nopealla M.2-asemalla (3500 MB/s), kesti asennus ensin 65 minuuttia, jonka jälkeen kertoi että pitää käynnistää uudelleen. Sitten vielä asensi ja käynnisti itse uudestaan, jossa meni kaikkiaan lisää 10 minuuttia. Kun kirjauduin ensimmäistä kertaa, niin siinä kesti minuutin tai pari. Oli käynnistänyt Edgen, jota tarjosi myös oletusselaimeksi, johon en suostunut.
      Eli asennusaika 1h 15min ja lisäksi pari minuuttia.

    • Anonyymi

      Eipä tuo kolme tuntia mikään mahdoton aika ole.

    • Anonyymi

      Omaan viitisen vuotta vanhaan Asus-läppäriin tuon päivityksen ensimmäinen yritys kesti neljä tuntia. Ensin asennusyritystä kolmisen tuntia ja sitten ilmoitus, ettei päivitys onnistunut ja kaikki asennukset purettiin. Itse en tehnyt mitään. Katselin vain vierestä.

      Minulla on uudempikin Acer-läppäri, johon tuo päivitys asentui tasan tunnissa. Myöhemmin se asentui myös vanhaan koneeseeni.

    • Anonyymi

      Olisi kyllä hyvä, jos päivityksissä olisi kerrottu, miten se oikeasti etenee. Nuo prosentit on mitä sattuu kun välillä menee tai käy sadassa prosentissa mutta sitten alkaa alusta.
      Esim. vaihde 1/6 10 % sitten kun menee vaihe 1/6 100% niin alkaa 2/6 jne.

      Käyttäjä olisi sitten vähän kärryillä siitä, mitä oikeasti tapahtuu tuollaisissa pitkissä tunteja kestävissä päivityksissä, eikä näyttäisi vain siltä että on jumissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe