On päässyt 99% mutta aloittaa taas alusta ja sama uudestaan. Kolme tuntia ei ole riittänyt. Eikös tuo 2004 ole jo aika vanha päivitys, kun tietääkseni on julkaistu toukokuussa, ja pitäisi olla jo korjattu.
Miten pitkään tuo oikeasti kestää ja miten sen voi keskeyttää, jos se ei valmistukaan koskaan?
Läppäri on uudehko, vuoden alussa ostettu ja siinä Home-versio kympistä. Sen sai sentään sammutettu normaalisti. Tänään kokeillaan uudestaan. Ja pitää etsiä ohjeita.
Feature update to WIndows 10, version 2004 - ei valmistu
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että asennuspaketissa on jotain vialla. Suosittelen että tyhjennät kokonaan kansion
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download
missä asennuspaketit sijaitsee ja käynnistät Windows Updaten sitten uudestaan. Näin toimien pakotat lataamaan sen asennussälän alusta alkaen uudelleen. - Anonyymi
Tai sitten vaan kestää ja kestää... minulla tehokkaassa pelitietokoneessa, jossa Windows on nopealla M.2-asemalla (3500 MB/s), kesti asennus ensin 65 minuuttia, jonka jälkeen kertoi että pitää käynnistää uudelleen. Sitten vielä asensi ja käynnisti itse uudestaan, jossa meni kaikkiaan lisää 10 minuuttia. Kun kirjauduin ensimmäistä kertaa, niin siinä kesti minuutin tai pari. Oli käynnistänyt Edgen, jota tarjosi myös oletusselaimeksi, johon en suostunut.
Eli asennusaika 1h 15min ja lisäksi pari minuuttia. - Anonyymi
Eipä tuo kolme tuntia mikään mahdoton aika ole.
- Anonyymi
Omaan viitisen vuotta vanhaan Asus-läppäriin tuon päivityksen ensimmäinen yritys kesti neljä tuntia. Ensin asennusyritystä kolmisen tuntia ja sitten ilmoitus, ettei päivitys onnistunut ja kaikki asennukset purettiin. Itse en tehnyt mitään. Katselin vain vierestä.
Minulla on uudempikin Acer-läppäri, johon tuo päivitys asentui tasan tunnissa. Myöhemmin se asentui myös vanhaan koneeseeni. - Anonyymi
Olisi kyllä hyvä, jos päivityksissä olisi kerrottu, miten se oikeasti etenee. Nuo prosentit on mitä sattuu kun välillä menee tai käy sadassa prosentissa mutta sitten alkaa alusta.
Esim. vaihde 1/6 10 % sitten kun menee vaihe 1/6 100% niin alkaa 2/6 jne.
Käyttäjä olisi sitten vähän kärryillä siitä, mitä oikeasti tapahtuu tuollaisissa pitkissä tunteja kestävissä päivityksissä, eikä näyttäisi vain siltä että on jumissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923