Huomenta huomenta

Anonyymi

Millainen olisi yhteinen sunnuntaiaamumme?

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä, hyvää yötä.

      Jos sitä runksuttelis viälä.

    • Anonyymi

      Herätessä seksiä>suihku>aamupala>(valinnainen, aamulenkki/kuntosali)>suihku>päivällinen>kaupassakäynti>päiväunet lusikassa>surffausta>iltapala>elokuva> seksiä> krooh,pyyh

      -mies

      • Anonyymi

        Ja yllä jonkun harjoittelijan koodiyritelmä tälle palstalle, ihan ei koodaus osunut kohdilleen jossain pietarissa! ;D


      • Anonyymi

        Muuten ihan hyvä suunnitelma, mutta itse vetäisin yli kaupan ja kuntosalin. Lenkki ja seksi kuluttavat riittävästi kaloreita. Voi helevata, täällä minäkin olen palstalla ja haaveilen, että pääsisi panemaan hänen kanssaan. Alas olen vajonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten ihan hyvä suunnitelma, mutta itse vetäisin yli kaupan ja kuntosalin. Lenkki ja seksi kuluttavat riittävästi kaloreita. Voi helevata, täällä minäkin olen palstalla ja haaveilen, että pääsisi panemaan hänen kanssaan. Alas olen vajonnut.

        Älä vielä maatas myy. Sä oot vielä matkalla sinne pohjalle, missä minä jo olen. Mä nään jo hereillä ollessa niitä eroottisia päiväunia panemisesta, missä hyökkään toisen kimppuun kuin sika kimppuun. 🙈 Siis silmät on auki, mutta en näe sitä mitä edessäni on, vaan aivan muuta ja pitkän aikaa. Mitä vähemmän häntä olen irl nähnyt, sitä enemmän "päikkäreitä" on ollut. 🤪 Eihän mun pää oo koskaan ollu terve, mutta...niin, tää alkaa oleen jo pohjanoteeraus. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vielä maatas myy. Sä oot vielä matkalla sinne pohjalle, missä minä jo olen. Mä nään jo hereillä ollessa niitä eroottisia päiväunia panemisesta, missä hyökkään toisen kimppuun kuin sika kimppuun. 🙈 Siis silmät on auki, mutta en näe sitä mitä edessäni on, vaan aivan muuta ja pitkän aikaa. Mitä vähemmän häntä olen irl nähnyt, sitä enemmän "päikkäreitä" on ollut. 🤪 Eihän mun pää oo koskaan ollu terve, mutta...niin, tää alkaa oleen jo pohjanoteeraus. 😂

        Aijaa. Minä kärsin kroonisista alaselkä- ja alavatsakivuista. Siinä ei kuule pienet runkuttelutkaan auta 😑🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa. Minä kärsin kroonisista alaselkä- ja alavatsakivuista. Siinä ei kuule pienet runkuttelutkaan auta 😑🤯

        Entäs oikea rakastelu.. Mä en enää pysty ajatteleen muuta. Haluan häntä... omin kätösin ei helpota..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs oikea rakastelu.. Mä en enää pysty ajatteleen muuta. Haluan häntä... omin kätösin ei helpota..

        Puutteessa olevia näyttää aina riittävän, huhhuijaaaaaaaaaaaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa. Minä kärsin kroonisista alaselkä- ja alavatsakivuista. Siinä ei kuule pienet runkuttelutkaan auta 😑🤯

        Päälle 13 vuotta jatkunut, ja tällä hetkellä puoli vuotta yhtäkestoisesti päällä oleva rstiselän ja lantion alueella sijaitseva krooninen hermosärky johon yksikään lääke ei tehoa, lisättynä endokivuilla on tuskin omien kipujesi kaltaista "suurta" kipua. Joten miksiköhän sitten niitä päiväunia nään. Siksi että olen ollut lähes 11 vuotta ilman seksiä, koska selkäni ei sitä parisuhteen lopulla jatkuvasti kestänyt. Eteenkään kun naisena jouduin olemaan joka kerta se työn tekevä osapuoli seksin ollessa omalta kohdallani pelkkää suorittamista ilman nautintoa. Ei mikään ihme ettei seksi kiinnostanut pitkiin aikoihin, kun hermokivut oli siinä vaiheessa 364 päivää vuodessa päällä.

        Jutullani mitä kommentoit, tarkoitin sitä, että ei se vielä mitään pahasti alas vajoamista ole, jos täällä puhuu seksistä, vaan se että siitä näkee silmät auki hereillä ollessa "unta", eikä oikeassa unessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa olevia näyttää aina riittävän, huhhuijaaaaaaaaaaaaaa.

        Sitähän sanotaan, että siitä puhe mistä puute. 😂


      • Anonyymi

        Surffausta palstalla.


    • Anonyymi

      Rauhassa heräilyä. Hellittelyä. Yhdessä tehtäis aamupalaa. Lisää hellittelyä. Käytäis kävelyllä tai sienessä. Tehtäis leppoisalla tahdilla yhdessä kotihommia jutellen. Välillä suukotellen. Toista hipaisten. Mentäis päikkäreille. Kummankin tekis mieli iholle. Rakasteltais jne..

      • Anonyymi

        Tykkään etenkin tuosta päikkäriosuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään etenkin tuosta päikkäriosuudesta.

        Niin minäkin. Varsinkin, kun on koko aamu herätelty halua toisen pienillä huomioimisilla.


      • Anonyymi

        Ihan huippua!


    • Anonyymi

      Ehkä kävisimme näihin aikoihin unille, jos malttaisimme vieläkään..

    • Anonyymi

      Rakastelua->yhdessä suihkuun ja saippuoitaisi hellästi toisiamme niin rakasteluksihan se menisi.
      Sen jälkeen aamupalaa. Eiköhän siinä ne pääkohdat.

      • Anonyymi

        Ihanaa.


    • Anonyymi

      Olis ihana pötkötellä toisen kainalossa koko päivän. Välillä pienet päikkärit ja pussailua 😍

    • Anonyymi

      Ihana.

    • Anonyymi

      Se olisi pitkä aamu.

      • Anonyymi

        Joo vois jatkua iltaan saakka..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vois jatkua iltaan saakka..

        Nimenomaan iltaan saakka.


    • Anonyymi

      Ei ole mahdollista kun hän ei halua olla yötä kanssani. Yhteinen aamu näin ollen vain utopiaa.

      • Anonyymi

        Surullista


    • Anonyymi

      Aamumme olisi pala taivasta. Hymyä ja hyvää oloa.
      Lämpöisiä tunteita ja kotoista aamupalaa. Hetki olisi Onnea täynnä. Vaaleanpunaiset ja punaiset sydämet täyttäisivät hetken.

    • Anonyymi

      Se alkaa siitä
      Että M-nainen herää ensimmäisenä ja palstailee 2 tuntia. On palstaa lukenu kuin raamattua. Tulee raivoissaan herättämään minut lyömällä päähän ja syyttämällä uskottomuudesta kollegan ja naapurimme kanssa. Siitä se koko päivän riitely ja jäkätys sitten lähtee liikkeelle

      • Anonyymi

        😂😂 Minnat on sellaisia


      • Anonyymi

        Elä höpötä mussukka.😊


    • Anonyymi

      Parasta on aamulla herätä yksin.
      ei tarvi murehtia että näyttääkö seksikkäältä, ja että täytyy nopeaa käydä laittamassa kaksi kiloa meikkiä naamaan ennenkuin mies herää.

      Ihana olla koko päivän yksin kotona pitsisellä yöpaidalla 😍

      Koettakaa opetella nauttimaan yksinolosta 😍

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei meillä taitaisi olla yhteistä aikaa kahden kesken koskaan sunnuntaisin. Tai muinakaan aamuina.

      • Anonyymi

        Ruuhkavuodet? On yhteisiä aamuja, kun herää riittävän aikaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe