Suuseksi maistuu nannalta
Suuseksi pilluun
15
79
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään kun mies nuolee kunnolla😊
- Anonyymi
Kukapa siitä ei tykkäisi? Kai olet saanut ihan kunnon kielihoidonkin joskus. Siihen kuuluu koko jalkovöli, myös peppu.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
mistäpäin olet tykkäsin päästä nuolemaan sinulle kunnon orgut
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
- Anonyymi
Seikkailijasetä kirjoitti:
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
Hahaaa idiootti heti uskoo heheee 😂 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Anonyymi kirjoitti:
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Ihana kuulla että olet saanut nauttia kesän, kyllä varmaan muistot säilyy pitkään ja mukava muistella.
Oi kun pääsisi nuolemaan joku nainen orgasmiina sti tai useampaankin :). Satakunnan naiset ottakaa yhteyttä :)
- Anonyymi
Aina valmiina pillunnuolentaan. Miten jatketaan.
T; Jaakko - Anonyymi
Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..
- Anonyymi
Rakastan saada suuseksiä...
- Anonyymi
Pikkuisen kontaktitietoja, niin kielimiehet jo matkalla.
T: Jaakko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750