Suuseksi maistuu nannalta
Vastaukset 15
- Anonyymi
Tykkään kun mies nuolee kunnolla😊
- Anonyymi
Kukapa siitä ei tykkäisi? Kai olet saanut ihan kunnon kielihoidonkin joskus. Siihen kuuluu koko jalkovöli, myös peppu.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
mistäpäin olet tykkäsin päästä nuolemaan sinulle kunnon orgut
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
- Anonyymi
Seikkailijasetä kirjoitti:
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
Hahaaa idiootti heti uskoo heheee 😂 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Anonyymi kirjoitti:
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Ihana kuulla että olet saanut nauttia kesän, kyllä varmaan muistot säilyy pitkään ja mukava muistella.
Oi kun pääsisi nuolemaan joku nainen orgasmiina sti tai useampaankin :). Satakunnan naiset ottakaa yhteyttä :)
- Anonyymi
Aina valmiina pillunnuolentaan. Miten jatketaan.
T; Jaakko - Anonyymi
Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..
- Anonyymi
Rakastan saada suuseksiä...
- Anonyymi
Pikkuisen kontaktitietoja, niin kielimiehet jo matkalla.
T: Jaakko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 70927
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554