Suuseksi maistuu nannalta
Suuseksi pilluun
15
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään kun mies nuolee kunnolla😊
- Anonyymi
Kukapa siitä ei tykkäisi? Kai olet saanut ihan kunnon kielihoidonkin joskus. Siihen kuuluu koko jalkovöli, myös peppu.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
mistäpäin olet tykkäsin päästä nuolemaan sinulle kunnon orgut
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hyvinkäällä olisin valmis nauttii jos olet täysin terve😗 vieras kieli kiihottaa
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
- Anonyymi
Seikkailijasetä kirjoitti:
Ota yhteyttä. 0469360549 tuun nuolemaan
Hahaaa idiootti heti uskoo heheee 😂 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Harmi kun olet nin kaukana toivottavasti pääset nauttimaan
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Anonyymi kirjoitti:
Kerran alku kesästä löysin ihanan kaverin Savonlinnasta, tapailtiin kesän aikana kymmenkunta kertaa autossa. Nuoli aivan taivaallisen hyvin , yhdynnässä ratsastin hänen sylissä aivan ihana muistella nyt😗
Ihana kuulla että olet saanut nauttia kesän, kyllä varmaan muistot säilyy pitkään ja mukava muistella.
Oi kun pääsisi nuolemaan joku nainen orgasmiina sti tai useampaankin :). Satakunnan naiset ottakaa yhteyttä :)
- Anonyymi
Aina valmiina pillunnuolentaan. Miten jatketaan.
T; Jaakko - Anonyymi
Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..
- Anonyymi
Rakastan saada suuseksiä...
- Anonyymi
Pikkuisen kontaktitietoja, niin kielimiehet jo matkalla.
T: Jaakko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206