Nainen tiedätkö

Anonyymi

Mikä minua surettaa?
Se on tämä tilanteemme.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sillekin on jotain tehtävissä! Eipä saa olla pelkästään niin alakuloinen, vaan toiveikas ja tehdä niitä ehkä pieniäkin asioita joita voi asian eteen!

      • Anonyymi

        Eipä taida olla enään mitään tehtävissä.
        Toivo on mennyt.
        Taidan luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla enään mitään tehtävissä.
        Toivo on mennyt.
        Taidan luovuttaa.

        No sitten luovutat, sekin on sallittua. Jos se ei sinusta ole sen arvoista!


    • Anonyymi

      Mitä suotta surra. Meillähän menee ihan mukavasti tää suhde. Oikein tukehdun onnesta.

      • Anonyymi

        Höpön, höpön. 😤


    • Anonyymi

      Koska me puhutaa? Puhutaan kunnolla kaikki ja antaudutaan toistemme syliin, kun sinne halutaan.

      • Anonyymi

        Kyllä mä suostun milloin vain jutella sun kanssa mutta en todellakaan halua olla mikään huora sulle. Vaikka haluan sinua todella paljon ja olet ainut jota minä haluan mutta koska mulla on sua kohtaan niin paljon tunteita nii mä en halua mitään yhden kerran juttuja sun kanssa. Haluan sut kokonaan itselleni ja pysyvästi suhteeseen. Perustaa perhettä ja kohdata sun kanssa ihan kaikki tässä elämässä. Haluan sun kanssa kasvattaa yhdessä meidän lapset ja vanheta sun kanssa. Mun tunteet on vuosia ollut sama. Vaikka ollaan riidelty mistä tahansa nii ei siltikään ole tunteet menny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä suostun milloin vain jutella sun kanssa mutta en todellakaan halua olla mikään huora sulle. Vaikka haluan sinua todella paljon ja olet ainut jota minä haluan mutta koska mulla on sua kohtaan niin paljon tunteita nii mä en halua mitään yhden kerran juttuja sun kanssa. Haluan sut kokonaan itselleni ja pysyvästi suhteeseen. Perustaa perhettä ja kohdata sun kanssa ihan kaikki tässä elämässä. Haluan sun kanssa kasvattaa yhdessä meidän lapset ja vanheta sun kanssa. Mun tunteet on vuosia ollut sama. Vaikka ollaan riidelty mistä tahansa nii ei siltikään ole tunteet menny

        No ei tässä mitään pika tai salasuhdetta kaivata. Vaan aitoa yhteen sitoutumista.


      • Anonyymi

        Kyllä tuo puhuminen vaan on tärkeätä ja avain kaikkeen, mitä sitten tuleekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo puhuminen vaan on tärkeätä ja avain kaikkeen, mitä sitten tuleekaan.

        Mä oikeesti haluaisin tehdä myös sitä sun kanssa ja paljon. Olen aina halunnut sun lähelle. Rakastan sua enkä ikinä halua menettää sinua. Teen kaikkeni jotta saan sut sinne kahville mun kanssa ja jutellaan ja sitten vielä se halaus ja suudelma mulle. Mä oikeesti tiedän että me päädytään kuitenki niihin hetkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä suostun milloin vain jutella sun kanssa mutta en todellakaan halua olla mikään huora sulle. Vaikka haluan sinua todella paljon ja olet ainut jota minä haluan mutta koska mulla on sua kohtaan niin paljon tunteita nii mä en halua mitään yhden kerran juttuja sun kanssa. Haluan sut kokonaan itselleni ja pysyvästi suhteeseen. Perustaa perhettä ja kohdata sun kanssa ihan kaikki tässä elämässä. Haluan sun kanssa kasvattaa yhdessä meidän lapset ja vanheta sun kanssa. Mun tunteet on vuosia ollut sama. Vaikka ollaan riidelty mistä tahansa nii ei siltikään ole tunteet menny

        Toivottavasti et muillekkaan myöskään mikään pikasuhde ole. Riittääkö yksi sinulle. .Haluan sua se on totta. En myöskään etsi pelkkää seksiä. Vaikka ei käy kieltäminen siitä, että haluan rakastella sun kanssa. Herätät minussa paljon tunteita. Haluan sinut kokonaan. Tutustua kunnolla ja katsoa loppuun saakka sen voitaisko olla yhdessä me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä suostun milloin vain jutella sun kanssa mutta en todellakaan halua olla mikään huora sulle. Vaikka haluan sinua todella paljon ja olet ainut jota minä haluan mutta koska mulla on sua kohtaan niin paljon tunteita nii mä en halua mitään yhden kerran juttuja sun kanssa. Haluan sut kokonaan itselleni ja pysyvästi suhteeseen. Perustaa perhettä ja kohdata sun kanssa ihan kaikki tässä elämässä. Haluan sun kanssa kasvattaa yhdessä meidän lapset ja vanheta sun kanssa. Mun tunteet on vuosia ollut sama. Vaikka ollaan riidelty mistä tahansa nii ei siltikään ole tunteet menny

        Kenestä sä puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oikeesti haluaisin tehdä myös sitä sun kanssa ja paljon. Olen aina halunnut sun lähelle. Rakastan sua enkä ikinä halua menettää sinua. Teen kaikkeni jotta saan sut sinne kahville mun kanssa ja jutellaan ja sitten vielä se halaus ja suudelma mulle. Mä oikeesti tiedän että me päädytään kuitenki niihin hetkiin.

        Laita sitten oikeassa elämässä se viesti. Ehdota tapaamista.


    • Anonyymi

      Niin minuakin...

    • Anonyymi

      Kyllä minuakin surettaa, et voi edes arvata kuinka paljon. En haluaisi millään luopua unelmistani hänen suhteensa. En vaan jaksa tällaista enää, liian raskasta.

      • Anonyymi

        Miks haluat luovuttaa. Ja kyllä me ollaan jo niin paljon riidelty täällä ettei mikään asia voi meitä jälkeenpäinkää erottaa. Tarkoitan sitä että se ero olisi tullut jo jos se olis tullu. Rehellisesti sanottuna me ei päästä näistä tunteista ikinä. Me ollaan aina yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks haluat luovuttaa. Ja kyllä me ollaan jo niin paljon riidelty täällä ettei mikään asia voi meitä jälkeenpäinkää erottaa. Tarkoitan sitä että se ero olisi tullut jo jos se olis tullu. Rehellisesti sanottuna me ei päästä näistä tunteista ikinä. Me ollaan aina yhdessä

        Palstaero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks haluat luovuttaa. Ja kyllä me ollaan jo niin paljon riidelty täällä ettei mikään asia voi meitä jälkeenpäinkää erottaa. Tarkoitan sitä että se ero olisi tullut jo jos se olis tullu. Rehellisesti sanottuna me ei päästä näistä tunteista ikinä. Me ollaan aina yhdessä

        :D kyl kyl..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks haluat luovuttaa. Ja kyllä me ollaan jo niin paljon riidelty täällä ettei mikään asia voi meitä jälkeenpäinkää erottaa. Tarkoitan sitä että se ero olisi tullut jo jos se olis tullu. Rehellisesti sanottuna me ei päästä näistä tunteista ikinä. Me ollaan aina yhdessä

        Minä en kyllä ole riidellyt hänen kanssaan täällä enkä missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D kyl kyl..

        Niin, miten nämä provokeskustelut koetaan, mun mielestä aika blaah lastentarhakamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miten nämä provokeskustelut koetaan, mun mielestä aika blaah lastentarhakamaa

        Luit kuitenkin ja sitten vielä kommentoit. Taisi osua syvälle. Olet mieleltäsi kuin vajaamielinen lapsi, et kestä tunteitasi. Olet aina palstalla vaikka kaikki on mielestäsi provoa. Luet kaiken ja kommentoit kaikkea. Olet enemmän riippuvainen näistä palstaviesteistä kuin yksikään muu täällä koskaan. Me lukijat näemme lävitsesi vaikka et itse näet mitään sairaudeltasi (sivusta)


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ?
      Kaikkihan meni juuri kuten halusitkin.

    • Anonyymi

      Se kyllä surettaa minuakin, eikä sen selvittämiseen ole muuta keinoa kuin puhuminen. Sitä olet vältellyt, ainakin siltä se minusta on näyttänyt.

      • Anonyymi

        En mä väistele. Mä kerään rohkeutta sanoa suoraan. Arka aihe. Oot tärkeä ja en halua menettää sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä väistele. Mä kerään rohkeutta sanoa suoraan. Arka aihe. Oot tärkeä ja en halua menettää sua.

        Tunnisteita teistä ? Vai onko tämä palsta rakkautta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita teistä ? Vai onko tämä palsta rakkautta??

        Ei ole palstalla. Tunnetaan oikeasti. Tavallaan puhuttiin vaan ei loppuun asti. Mulle jäi tunne, että pitäis puhua vielä. Jotenkin toivon, että hän haluaisi myös tämän selvittää kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä väistele. Mä kerään rohkeutta sanoa suoraan. Arka aihe. Oot tärkeä ja en halua menettää sua.

        heh heh tässä palstavakkaripelle, oot tärkeä . eikä haisuakaan kuka hän on. TÄRKEÄ.
        nää kertoo kuka on tosissaan ja kuka vaan leikkii. ja tämä se vaan leikkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh tässä palstavakkaripelle, oot tärkeä . eikä haisuakaan kuka hän on. TÄRKEÄ.
        nää kertoo kuka on tosissaan ja kuka vaan leikkii. ja tämä se vaan leikkii.

        Itse kuvittelet tuntevasi minut. Ei osunut ei. Kirjoitan kuin hänelle ketä ajattelen. Tietenkin tiedän ettei vastaus tule oikeasti hänelle. Et silti voi tietää liittyykö vastaukseni oikean elämän tapahtumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh tässä palstavakkaripelle, oot tärkeä . eikä haisuakaan kuka hän on. TÄRKEÄ.
        nää kertoo kuka on tosissaan ja kuka vaan leikkii. ja tämä se vaan leikkii.

        Se vakkaripelle keskustelee eli provoilee edelklen itsekseen, joten miksi virityt näistä noin älyttömästi?


    • Anonyymi

      Nytkään tyypit ei varmaan edes tiedä kelle horisevat tässäkin ketjussa. Sitte pudotaan taas lujaa pilven päältä, kun ei ollutkaan kyseessä se oma ihastus. Ollaan jo perustamassa perheitä anonyymille keskustelupalstalla.

      • Anonyymi

        Se on just sitä kun joku vastaa aloittajalle niin heti joku uuwatti sivusta omii vastauksen itselleen ja esiintyy aloittajana ja siihen vielä sivusta joku kolmas vastaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just sitä kun joku vastaa aloittajalle niin heti joku uuwatti sivusta omii vastauksen itselleen ja esiintyy aloittajana ja siihen vielä sivusta joku kolmas vastaa :D

        Joku kolmas vastaa,kaikki onkin vain täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just sitä kun joku vastaa aloittajalle niin heti joku uuwatti sivusta omii vastauksen itselleen ja esiintyy aloittajana ja siihen vielä sivusta joku kolmas vastaa :D

        Noinhan se avoimilla keskustelu palstoilla voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kolmas vastaa,kaikki onkin vain täyttä paskaa.

        Sepä, reppanat menee tähän samaan paskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just sitä kun joku vastaa aloittajalle niin heti joku uuwatti sivusta omii vastauksen itselleen ja esiintyy aloittajana ja siihen vielä sivusta joku kolmas vastaa :D

        Miksi joku esiintyisi aloittajana? Kuulostaa perinteisiltä suoliston satukekkereiltä ja tasadaijulta koko homma, yksi vastailee itselleen ja joku kolmas on joku hönö randomi, joka kommentoi heh heh tai vastaavaa tai joku tivaa lisää "tietoja"


    • Anonyymi

      Tilanne surettaa mutta tangoon tarvitaan kaksi..
      Oletko kertonut hänelle tunteistasi kasvotusten?

      • Anonyymi

        Toi on ainoa keino saada asiat oikeasti selvitettyä. Puhua oikeassa elämässä.


    • Anonyymi

      Minkälainen on tilanteenne?
      Mitä tapahtui?

    • Anonyymi

      Samoin. En tiedä saanko enää lapsia. Hoitojen kautta ehkä, mutta en tiedä muuten. Sinuthan minä haluan koko loppuelämäkseni, yhteisen kodin. Rakastan sinua, tiedät sen. Olen tunteeni kertonut viimeksi eilen viestillä. Nyt toivon sinulta rohkeutta pyytämään minut ulos tai ihan mitä vain. Haluan nähdä.

    • Anonyymi

      Mua surettaa myös mutta et tee mitään ratkaisevaa elettä et oltaisiin me..😔

    • Anonyymi

      Minä olen oikeasti todella surullinen kaikesta. Tänään olen taas itkenyt vuoksesi. En ymmärrä miksen voi sinua unohtaa, ei käy vaan järkeeni tämä. Olen varmaan aivan hullu, siltä tämä tuntuu kaikki. Päätin jo etten enää kirjoita tänne mitään, mutta tässä sitä taas ollaan.
      Mitään järkeä ei ole missään, voi kun vaan tietäisin mitä ajattelet.
      Heli

    • Anonyymi

      Mitä tuota suret. Sait sen mitä halusit. Sinulla on kaikki hyvin. Minulla ei ole mikään hyvin. Nauti nyt.

    • Anonyymi

      Selvitetään se tilanne. Ei jätetä tätä kesken. Molemmat haluaa tämän selvittää loppuun asti. Tiedän sen.

      • Anonyymi

        Hänellä ketä ajattelen on yhteystiedot. Ei ole konstikaan pyytää nähdä, jos oikeasti haluaa selvittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe