Osaatteko pukeutua oikein?

Anonyymi

Nyt on syksy ja viileä sää, osaatteko pukeutua oikein ja lämpimästi? Takki, kaulahuivi ja pipo? Vai oletteko niitä jotka eivät kehtaa laittaa lämmintä päälle ja kuljette takki auki ja ilman pipoa, koska ei kehtaa?

Itse olen vilukissa, niin puen lämpimästi.

89

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups! Unohdin kirjautua, eli tämä oli minun aloitus.

      • No. Riippuu missä käyn... Ei aina tarvi paljon vaatteita.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        No. Riippuu missä käyn... Ei aina tarvi paljon vaatteita.

        Juu, tietysti sään mukaan pukeudutaan.


    • No, enköhän mä jo osaa tähän ikään mennessä :)

      Mä en välitä mitä muut ajattelee. Jos tarvin lämmintä, niin sitten tarvin.

      • No hyvä! 🙂 Muistan kun äiti oli tarkka, että siskoni ja minä puimme lapsena lämpimästi. Ja edelleen jos äidin seurassa olen, niin hän huolehtii että on lämpimästi puettu. 😀


      • Kittiechi kirjoitti:

        No hyvä! 🙂 Muistan kun äiti oli tarkka, että siskoni ja minä puimme lapsena lämpimästi. Ja edelleen jos äidin seurassa olen, niin hän huolehtii että on lämpimästi puettu. 😀

        Äidit on aina äitejä ❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Äidit on aina äitejä ❤

        Kyllä! 🙂❤️ Monesti esim. sanoo: onhan sinulla pipo päässä, kun sinulla on niin herkät korvat? 🙂❤️


    • Anonyymi

      Lyhyet alushousut jalassa vielä mennään, tosin puseron alle on pitkähihainen paita ja käsineet jo kädessä, muuten sormet kylmettyy.
      Sen huomaa joka syksy, että nenä alkaa vuotamaan, että aina saa olla niistämässä, kun ulkoilee. Se ole mitään flunssaa tai koronaa, vaan elimistön normaali reaktio.
      Ei samaa tapahdu autoilijoille, jotka lämpimässä autossa istuu ja sitten ihmettelevät, että tuolla on varmasti nuha tai korona, kun niistää.
      Kyllä autoilijakin niistäisi, jos saman matkan olisi tehnyt ilman autoa.

      • Hyvin osaat pukeutua ja järkevästi. Niin, kyllä nenä vuotaa kylmällä säällä ja välillä täytyy niistää.


      • Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

        Hyvin osaat pukeutua ja järkevästi. Niin, kyllä nenä vuotaa kylmällä säällä ja välillä täytyy niistää.

        Susi lampaan vaatteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi lampaan vaatteissa.

        Täh, en mä mikään susi ole, eikä se tee sutta, jos nenä vuotaa, ihan on normaali kehon reaktio, mulla on nenä syksyisin ja talvisin vuotanut ulkoillessa jo useita vuosia ja minä niistän.


    • Ei aina tarvitse laittaa paljon vaatteita päälle kun riippuu täysin missä käyn ja millä liikun.

      Riippuu täysin.

      Eri vaatetus eri tilanteissa.

      Kaulahuivi ja hanskat voi olla joissakin tilanteissa liian paljon pukeutumista...

      Ja hanskat. No. Riippuu kauanko oon ulkona ja missä käyn...

      En käytä kun roskia vien ja pikaisesti ulkona käyn....

      Enemmän haittaa kuin hyotyä ku roskia vie.

    • No. Eikä sekään välttämättä kerro mitään jos takki on auki ku voi olla liikaa päällä vaatteita.

      • No, tarkoitin niitä jotka ei pukeudu kylmällä säällä, kun ei kehtaa tai ei ole "muotia, tai pitää olla kovis..


      • Anonyymi
        Kittiechi kirjoitti:

        No, tarkoitin niitä jotka ei pukeudu kylmällä säällä, kun ei kehtaa tai ei ole "muotia, tai pitää olla kovis..

        Päläpäläpälä.


      • Kittiechi kirjoitti:

        No, tarkoitin niitä jotka ei pukeudu kylmällä säällä, kun ei kehtaa tai ei ole "muotia, tai pitää olla kovis..

        Hetkinen. Oletko huomannu että tänne on tullu uusi ihminen jolla on melkein sama nimimerkki kuin sulla.


    • Anonyymi

      Vieläkö pimatsut kulkee nilkat paljaina vai onko menneen talven lumia?

      • En osaa sanoa.. Täytyy tsekata kun tulee talvi, siis katsoa kulkevatko nilkat paljaana..?


      • Kittychi kirjoitti:

        En osaa sanoa.. Täytyy tsekata kun tulee talvi, siis katsoa kulkevatko nilkat paljaana..?

        Moi. Tervetuloa palstalle. Kokkolan palsta on kiva paikka


    • Oletko oikeasti pitämässä taukoa??

      • Anonyymi

        Pakko kai... Kun ei täällä saa rauhaa, en tiedä mitä tehdä.. ? ☹️

        Kittie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kai... Kun ei täällä saa rauhaa, en tiedä mitä tehdä.. ? ☹️

        Kittie

        No et kai sä anna tuon yhden vaikuttaa?

        Jos tekee eri paikkakuntien palstoille samantyyppisiä aloituksia ja vänkää niissä, niin kyllähän se kertoo jo paljon.

        Unohdat sen kokonaan ja jatkat normaalisti täällä. Ei tuollasten saa antaa mennä ihon alle, koska silloin ne on saavuttaneet sen, mihin ne pyrkiikin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No et kai sä anna tuon yhden vaikuttaa?

        Jos tekee eri paikkakuntien palstoille samantyyppisiä aloituksia ja vänkää niissä, niin kyllähän se kertoo jo paljon.

        Unohdat sen kokonaan ja jatkat normaalisti täällä. Ei tuollasten saa antaa mennä ihon alle, koska silloin ne on saavuttaneet sen, mihin ne pyrkiikin.

        Ok. Kiitos! Sinun ja muiden mukavien takia jään ja yritän jaksaa ja olla välittämättä. ❤️

        Kittie


      • Anonyymi

        Toi nikki kantsis pitää ainaski hengissä ku tosta aspasta ei tiiä mitä keksii ku uhkailee jne:/

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitos! Sinun ja muiden mukavien takia jään ja yritän jaksaa ja olla välittämättä. ❤️

        Kittie

        ßietysti sä jatkat :)
        Eikös me rekatut olla jo niin kovissa liemissä keitetty, ettei enää yks "asiakaspalvelija" pääse horjuttamaan ;)

        Missäs sun nikki on??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        ßietysti sä jatkat :)
        Eikös me rekatut olla jo niin kovissa liemissä keitetty, ettei enää yks "asiakaspalvelija" pääse horjuttamaan ;)

        Missäs sun nikki on??

        Mikä hiton kirjain tuohon ekaan sanaan tuli?? :[
        T-kirjaimesta tuli tuommone vänkyrä...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        ßietysti sä jatkat :)
        Eikös me rekatut olla jo niin kovissa liemissä keitetty, ettei enää yks "asiakaspalvelija" pääse horjuttamaan ;)

        Missäs sun nikki on??

        Kiitos! Olette molemmat ihania palstakamuja! ❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nikki kantsis pitää ainaski hengissä ku tosta aspasta ei tiiä mitä keksii ku uhkailee jne:/

        Sunflower

        Tarkoitin semmoista että poistat nikkis ja tää tyyppi rekkaa ittensä ja alkaa esiintyyn nimissäs:(

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! Olette molemmat ihania palstakamuja! ❤️❤️

        Kiitti samoin:) Meidän maalismuijien plus ton maassa syntyneen ja Ilmannimen pitää pitää yhtä:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti samoin:) Meidän maalismuijien plus ton maassa syntyneen ja Ilmannimen pitää pitää yhtä:)

        Sunflower

        Jees! 🙂❤️❤️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti samoin:) Meidän maalismuijien plus ton maassa syntyneen ja Ilmannimen pitää pitää yhtä:)

        Sunflower

        "Maassa syntyneen" :))))))

        Mut juu, niin pitää, ettei tollaset kihahtaneet pääse häiriköimään.


      • Kittychi kirjoitti:

        Kiitos! Olette molemmat ihania palstakamuja! ❤️❤️

        No me ollaan oltu täällä sen verran kauan, että yhtä köyttä vedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi nikki kantsis pitää ainaski hengissä ku tosta aspasta ei tiiä mitä keksii ku uhkailee jne:/

        Sunflower

        Selvennystä voisi tulla tähän asiaan kun muka olen uhkaillut jotakuta? Miten olen uhkaillut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kai... Kun ei täällä saa rauhaa, en tiedä mitä tehdä.. ? ☹️

        Kittie

        Älä lähde. Olet hyvä tyyppi.. Sinä ja Tiina - liina ja kukkastyttö ja artagnan olette Harvoja joiden kanssa juttelen täällä.

        Mun poissa olo ei liity mitenkään tähän palstaan..

        Piti saada aikaa vaan miettiä asioita.

        Täällä on kivaa olla ja ilman kittietä tämä ei ole enää sama paikka..

        Mun sähköposti ei toimi enää minkä annoin... Meni laite vaihtoon ja uusi laite ei anna mennä sinne sähköpostiin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitos! Sinun ja muiden mukavien takia jään ja yritän jaksaa ja olla välittämättä. ❤️

        Kittie

        Älä lähde. Pliis. Sun jutut on kiinnostavia vaikken ole ottanu kantaa...

        Ei liity sinuun mitenkää..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä hiton kirjain tuohon ekaan sanaan tuli?? :[
        T-kirjaimesta tuli tuommone vänkyrä...

        Tsempataan Kittie jatkamaan.

        En voi kertoa miks pidin taukoa.

        Ei liity teihin mitenkään


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Älä lähde. Olet hyvä tyyppi.. Sinä ja Tiina - liina ja kukkastyttö ja artagnan olette Harvoja joiden kanssa juttelen täällä.

        Mun poissa olo ei liity mitenkään tähän palstaan..

        Piti saada aikaa vaan miettiä asioita.

        Täällä on kivaa olla ja ilman kittietä tämä ei ole enää sama paikka..

        Mun sähköposti ei toimi enää minkä annoin... Meni laite vaihtoon ja uusi laite ei anna mennä sinne sähköpostiin...

        Hei. Olen se asiakaspalvelija ja olen valmis selvittämään asiat kuin aikuinen ja lupaan lopettaa kaikki viestit kunhan saamme juteltua kaikki asiat selviksi. Juu en halua kyllä, että täällä kukaan lopettaa käymistä minun takia enkä sitä ole hakenut edes takaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti samoin:) Meidän maalismuijien plus ton maassa syntyneen ja Ilmannimen pitää pitää yhtä:)

        Sunflower

        En ny oikein pysy perässä.. Mutta kukkastyttö tsempataan Kittie tulemaan takas


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tsempataan Kittie jatkamaan.

        En voi kertoa miks pidin taukoa.

        Ei liity teihin mitenkään

        Kyllä Kittie jää :)

        Pysytään vaan erossa hankalista tyypeistä, niin kaikki natsaa :)


      • Kittychi kirjoitti:

        Jees! 🙂❤️❤️❤️

        Oletko Kittie?

        Jos olet niin ihanaa ku pysyt täällä...

        Muista että sulla on ihmisiä jotka pitää sun puoltasi, vaikka ei kaikkiin asioihin voi ottaa kantaa.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Älä lähde. Olet hyvä tyyppi.. Sinä ja Tiina - liina ja kukkastyttö ja artagnan olette Harvoja joiden kanssa juttelen täällä.

        Mun poissa olo ei liity mitenkään tähän palstaan..

        Piti saada aikaa vaan miettiä asioita.

        Täällä on kivaa olla ja ilman kittietä tämä ei ole enää sama paikka..

        Mun sähköposti ei toimi enää minkä annoin... Meni laite vaihtoon ja uusi laite ei anna mennä sinne sähköpostiin...

        Sinäkin Ilmannimi olet mukava ihminen ⚘


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä Kittie jää :)

        Pysytään vaan erossa hankalista tyypeistä, niin kaikki natsaa :)

        Minun puolestani kittie saa jäädä ja minä lähden. Joko voimme puhua?


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Oletko Kittie?

        Jos olet niin ihanaa ku pysyt täällä...

        Muista että sulla on ihmisiä jotka pitää sun puoltasi, vaikka ei kaikkiin asioihin voi ottaa kantaa.

        Lupaan lopettaa täällä puhumisen täysin jos te puhutte asiat halki. Jos minä voin tulla vastaan niin luulisi teidänkin tulevan.


      • Kuka kittychi on? Onko Kittie?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan lopettaa täällä puhumisen täysin jos te puhutte asiat halki. Jos minä voin tulla vastaan niin luulisi teidänkin tulevan.

        Kyllä. Kirjoitin asiakkaista jotka sekoilivat kaupassa. Kyllä, myönnän kirjoittaneeni asiasta liikaa ja välillä meni kyllä täysin ylitse. Myönnän myös olevani todella pitkävihainen ja vihaisena myös otin kaikki teidän viestit vastaan. Joten nyt
        Kittie, pyydän anteeksi.
        Sunflower, pyydän anteeksi
        Tinttu, pyydän anteeksi
        Ilmanniimiä, pyydän anteeksi.

        Asiakaspalvelu tekstit ja muutkin tekstit lupaan lopettaa täysin. En jatka täällä kirjoittelua jatkossa ja lupaus pitää. En myönnä kirjoittaneeni muille palstoille koska sitä en tehnyt.


      • Kittychi kirjoitti:

        Jees! 🙂❤️❤️❤️

        💓💓💓💓Kittie tuli takas.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä Kittie jää :)

        Pysytään vaan erossa hankalista tyypeistä, niin kaikki natsaa :)

        En edes ymmärrä miks mulle kirjoittaa ku en ole asiaan ottanu kantaa ku en voi ottaa. Ei kuulu mulle. Mulla omat murheita. En jaksa sekaantua asiaan joka ei liity minuun


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Oletko Kittie?

        Jos olet niin ihanaa ku pysyt täällä...

        Muista että sulla on ihmisiä jotka pitää sun puoltasi, vaikka ei kaikkiin asioihin voi ottaa kantaa.

        Kyllä se minä olen. Joo, olette mukavia täällä ja tuetaan myös toisiamme. 🙂❤️


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Kyllä se minä olen. Joo, olette mukavia täällä ja tuetaan myös toisiamme. 🙂❤️

        Hei. Pysy täällä vain, lupaan olla häiritsemättä ja pyydän sinulta anteeksi.


    • Anonyymi

      No ite oon niin viluinen että on toppatakki, lapaset, välihousut ja pipo jo pikkupakkasilla. Millasia kenkiä pidätte muutes talvisaikaan? On hiton hankala löytää hyviä:(

      Sunflower

      • Minulla on sellaiset paksut ja vedenpitävät, on oikeasti tosi lämpimät.. 😀


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Minulla on sellaiset paksut ja vedenpitävät, on oikeasti tosi lämpimät.. 😀

        Muistakos merkkiä? Itellä ois hyvät kengät hakusessa ku vanhoista talvikengistä irtos pohja:(

        Sunflower


      • Mulla on nilkkurit, joissa karva sisällä.


      • Anonyymi

        Juu, oikein kymällä mulla on pakkas saappaat, joissa on toppavuori, tosin kaupassa sellaisilla meinaa tulla liian kuuma ja jalat paistuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistakos merkkiä? Itellä ois hyvät kengät hakusessa ku vanhoista talvikengistä irtos pohja:(

        Sunflower

        En kyllä muista... Pitkä varsi, paksut ja lämmin vuori.. Ja osa kengästä on vähän kuin kumisaapas. Urheilukaupasta ainakin sellaisia oli, kun mies ne osti minulle. Halvempia "kopioita" löytyy myös eri kaupoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, oikein kymällä mulla on pakkas saappaat, joissa on toppavuori, tosin kaupassa sellaisilla meinaa tulla liian kuuma ja jalat paistuu.

        Niin, ovat ne kyllä sisätiloissa lämpimät. Mutta ulkona sitten tällainen vilukinttu niillä tarkenee.


      • Mitäs Sunflower sä käytät sit, ku tulee yli -20°c pakkasta?

        Minäki kyllä mielelläni löisin jo toppatakin päälle, mut mikäs sitten enää lämmittää vieläki kylmemmillä säillä :{

        Mitenkähä me naiset ollaan nii viluisia...
        Harvemmin kuulee viluisesta miehestä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitäs Sunflower sä käytät sit, ku tulee yli -20°c pakkasta?

        Minäki kyllä mielelläni löisin jo toppatakin päälle, mut mikäs sitten enää lämmittää vieläki kylmemmillä säillä :{

        Mitenkähä me naiset ollaan nii viluisia...
        Harvemmin kuulee viluisesta miehestä :)

        No minulla on huono verenkierto, kun palelen, sataan ihan sinertää... ☹️

        Hirmupakkasilla kerrospukeutuminen on hyvä, toimii, kun olin työssä ulkona lasten kanssa.


      • Kittychi kirjoitti:

        No minulla on huono verenkierto, kun palelen, sataan ihan sinertää... ☹️

        Hirmupakkasilla kerrospukeutuminen on hyvä, toimii, kun olin työssä ulkona lasten kanssa.

        No mä koitan syystakin alle tällätä lisää lämmikettä, niin tarkenee jonkun aikaa :)

        On mulla jo yhdet kengät käytössä, joissa on lämmin vuori, ku tuntu niinku olis seissy avojaloin asfaltilla :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä koitan syystakin alle tällätä lisää lämmikettä, niin tarkenee jonkun aikaa :)

        On mulla jo yhdet kengät käytössä, joissa on lämmin vuori, ku tuntu niinku olis seissy avojaloin asfaltilla :(

        Joo, ja kannattaa olla sellainen takki, että mahtuu alle tarpeeksi vaatetta. 🙂 Toppahousut on myös hyvät kovilla pakkasilla, tuplalapaset...


      • Anonyymi
        Kittychi kirjoitti:

        Joo, ja kannattaa olla sellainen takki, että mahtuu alle tarpeeksi vaatetta. 🙂 Toppahousut on myös hyvät kovilla pakkasilla, tuplalapaset...

        Voimmeko jo aloittaa juttelemaan ne asiat halki niin saadaan tämä "nettisota" vihdoinkin ohi? Olen valmis lopettamaan täällä kirjoittelut jos te suostutte puhumaan normaalisti.


      • Kittychi kirjoitti:

        Joo, ja kannattaa olla sellainen takki, että mahtuu alle tarpeeksi vaatetta. 🙂 Toppahousut on myös hyvät kovilla pakkasilla, tuplalapaset...

        Mulla on harvemmin käsineitä talvella. Ainoastaan, kun lähden kävelylle :)

        Sä taidat Kittie olla ihan tosissaan vilukinttu, ku lukee noista sun pukeutumisjutuista.
        Minä luulin, että mä oon, mut sä meet kyllä ohi ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on harvemmin käsineitä talvella. Ainoastaan, kun lähden kävelylle :)

        Sä taidat Kittie olla ihan tosissaan vilukinttu, ku lukee noista sun pukeutumisjutuista.
        Minä luulin, että mä oon, mut sä meet kyllä ohi ;))

        Jees. Olen valmis lopettamaan täällä puhumisen jos te suostutte puhumaan normaalisti asiat halki. Tiedän, että näette nämä ja nyt kysyn et kauanko jouduin odottamaan? Jos minä voin tulla vastaan ja luvata lopettaa niin teiltäkö ei saa mitään vastakaikua?


      • Kittychi kirjoitti:

        Minulla on sellaiset paksut ja vedenpitävät, on oikeasti tosi lämpimät.. 😀

        Tulit takaisin. Jihuuuuuu.

        Jihuuu.

        Ihanaa.

        Jeee. Mahtavaa. Sun tuleeminen piristi mun iltaa


      • Kittychi kirjoitti:

        Minulla on sellaiset paksut ja vedenpitävät, on oikeasti tosi lämpimät.. 😀

        Aina et voi kertoa mikä mättää koska se ei liity ihmiseen joka juuri silloin sattuu olemaan sinun lähelläsi. On asioita joista ei saa puhua. Saat puhua vaan sen ihmisen kanssa johon asia liittyy.

        Toi on mun taukoni syy.. Ei liity palstaan mitenkään


      • Kittychi kirjoitti:

        No minulla on huono verenkierto, kun palelen, sataan ihan sinertää... ☹️

        Hirmupakkasilla kerrospukeutuminen on hyvä, toimii, kun olin työssä ulkona lasten kanssa.

        En voi edes sulle kertoa mun taukoni syy ja se ei johdu siitä ettet olis luotettava ihminen.

        Mutta kaikkea ei voi somessa kertoa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on harvemmin käsineitä talvella. Ainoastaan, kun lähden kävelylle :)

        Sä taidat Kittie olla ihan tosissaan vilukinttu, ku lukee noista sun pukeutumisjutuista.
        Minä luulin, että mä oon, mut sä meet kyllä ohi ;))

        Jestas! En voisi olla ilman käsineitä...hrrrrr..


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tulit takaisin. Jihuuuuuu.

        Jihuuu.

        Ihanaa.

        Jeee. Mahtavaa. Sun tuleeminen piristi mun iltaa

        Juu, yritän jaksaa, kun te kamut olette täällä. ❤️


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En voi edes sulle kertoa mun taukoni syy ja se ei johdu siitä ettet olis luotettava ihminen.

        Mutta kaikkea ei voi somessa kertoa.

        Ei tietenkään sinun tarvitse täällä kaikkea itsestäsi kertoa. Niin, ja jos haluat muualla puhua, vaikka minulle, niin sinulla on sähköposti osoitteeni.


      • Kittychi kirjoitti:

        Juu, yritän jaksaa, kun te kamut olette täällä. ❤️

        Jihuu..

        Ihanaa. Jutellaan kun hyvään aikaan.

        Ei mietitä muuta kuin että meillä on lämmin koti


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on harvemmin käsineitä talvella. Ainoastaan, kun lähden kävelylle :)

        Sä taidat Kittie olla ihan tosissaan vilukinttu, ku lukee noista sun pukeutumisjutuista.
        Minä luulin, että mä oon, mut sä meet kyllä ohi ;))

        Pitäkää kittiestä hyvää huolta. Olette mukavia. Nähdään. Öitä


      • Kittychi kirjoitti:

        Ei tietenkään sinun tarvitse täällä kaikkea itsestäsi kertoa. Niin, ja jos haluat muualla puhua, vaikka minulle, niin sinulla on sähköposti osoitteeni.

        Jos saan sen laitteen toimimaan. Ni lähetän sulle sähköpostia...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Jos saan sen laitteen toimimaan. Ni lähetän sulle sähköpostia...

        Juu, koeta saada toimimaan, olisi kiva saada sinulta sähköpostia. 👍


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Pitäkää kittiestä hyvää huolta. Olette mukavia. Nähdään. Öitä

        Hyvää ötyä, niinkuin isäni joskus hauskasti sanoo... 🙂


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitäs Sunflower sä käytät sit, ku tulee yli -20°c pakkasta?

        Minäki kyllä mielelläni löisin jo toppatakin päälle, mut mikäs sitten enää lämmittää vieläki kylmemmillä säillä :{

        Mitenkähä me naiset ollaan nii viluisia...
        Harvemmin kuulee viluisesta miehestä :)

        No lisään pompan alle villapaitoja ja farkut vaihdan toppahousuihin, oon niinku jokin michelin äijä:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No lisään pompan alle villapaitoja ja farkut vaihdan toppahousuihin, oon niinku jokin michelin äijä:D

        Sunflower

        Tuo kuulostaa jo tosi lämpimältä.

        Ennen sitä joutui laittamaan useampi kerros, mut ei viime vuosina enää ole ollu niin hirmusen kylmää :)


    • Anonyymi

      Lenkille kun tänään otin pitkät kalsarit :)

    • No tota... Mä oon niitä kundei jotka ei käytä pitkii kalsarei. Saa olla kolkyt miinusta ulkona nii mä kuljen ennemmin et 'kilisee, kilisee kulkuset' ja sitä rataa :)

      • No huh, et ole ainakaan vilukissa yhtään.. ?


      • Kittychi kirjoitti:

        No huh, et ole ainakaan vilukissa yhtään.. ?

        No en mä ole :) Kulkuset vaan kilisee sillai snadisti ;)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No en mä ole :) Kulkuset vaan kilisee sillai snadisti ;)

        Ei hitto soikoon, varo vaan ettei ne tipu ku jäätyvät:D

        Sunflower


    • Anonyymi

      Ei osaa. Kukaan muu ei osaa pukeutua kuin avaaja, hah hah haaa!!!...

    • Ollaan onnellisia kun meillä on jokaisella koti. Eikä me olla kodittomia

    • Anonyymi

      Tyrkyt näyttää painelevan aina vaan minihameissa!

      • No laita sinäkin sellainen päälle ja lähde painelemaan?


    • Anonyymi

      Minä puen tarpeen ja mielialan mukaan, enkä tule tänne vääntelemään hymiöitä.
      ⛄ ⛅

      • Anonyymi

        Hyvä en minäkään pysytään asiassa kumisaapaskeli sarkahousut ja -pusero päälle sekä karvalakki päässä.

        😎 😂 💩 😜 👍 🍎


    • Anonyymi

      Joo tässä on puhuttu jo niin paljon pukeutumisesta että tuli hiki vaikka otin kaikki vaatteet pois päältä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe