Tamponit vuotaa läpi

Anonyymi

Mulla on alkany käymää niin, et ku laitan tamponin niin se pysyy hyvin n. 4h, jonka jälken se alkaa päästää vuotoo läpi siitä keskeltä tamppoonia. Mutta sittenku otan tamppoonin pois nii se on viel suht kuiva. Tietäsiskö joku mistä tää vois johtua?

1

<50

Vastaukset

• Jos vuotaa läpi, niin yleensä pitäisi käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia. Itse käytän kuukuppia, joten tamponeista ei ole pitkään aikaan kokemusta. Mutta kuukuppia itse tyhjentelen useammin kuin 4 h välein silloin, kun vuoto on runsasta. Ainakin kuukupin kohdalla tunnen, kun se alkaa täyttymään.

Ajattele positiivisesti: Nyt tiedät nyt, millaiset kuukautisesi ovat ja miten pärjäät tamponeilla. Jos neljässä tunnissa vuotaa läpi, niin kannattaa vaihtaa tamponi useammin, käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia tai pitää varalla sidettä tai pikkuhousunsuojaa jos tietää, ettei pääse 4 h sisällä vessaan.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Kotiovelta suoraan ladulle! Aino-Kaisa Saarinen hiihtää nykyään tyttärensä kanssa – ”Hän saa itse päättää elämästään”
    • Satu Tuomisto ei hienostele kotiruuan kanssa: ”Pitää olla helposti valmistettavaa ja riittävästi” – katso missikaunottaren reseptit!
    • Odottamaton tilanne yllätti seksiä BB-Artun kanssa harrastaneen BB-Ellan - avautui viimein tunteistaan: &quot;Arttu haluaa kohun&quot;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Latvala yrittää iskeä Sara Sieppiä!

JM Latvala selvästi nyt Saran perässä. On käynyt kommentoimassa Saran kuvia niin ettei oikein voi käsittää väärin et mistä on kyse. Tää olis kyllä hy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      11119
    2. Sofian työt selitettynä

Täällä on niin paljon näitä ”Sofia ei käy töissä” aloituksia niin selvennettäköön nyt mitä ne Sofian työt on. Sofia tekee ns. vaikuttajamarkkinointi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      5492
    3. Vuosittainen ajoneuvovero kolminkertaistumassa

Tulisi keskimäärin 500 euroa lisää veroa auton vuosittaiseen käyttömaksuun. https://www.is.fi/autot/art-2000006674458.html
      Maailman menoa
      259
      2880