Mulla on alkany käymää niin, et ku laitan tamponin niin se pysyy hyvin n. 4h, jonka jälken se alkaa päästää vuotoo läpi siitä keskeltä tamppoonia. Mutta sittenku otan tamppoonin pois nii se on viel suht kuiva. Tietäsiskö joku mistä tää vois johtua?
Tamponit vuotaa läpi
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vuotaa läpi, niin yleensä pitäisi käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia. Itse käytän kuukuppia, joten tamponeista ei ole pitkään aikaan kokemusta. Mutta kuukuppia itse tyhjentelen useammin kuin 4 h välein silloin, kun vuoto on runsasta. Ainakin kuukupin kohdalla tunnen, kun se alkaa täyttymään.
Ajattele positiivisesti: Nyt tiedät nyt, millaiset kuukautisesi ovat ja miten pärjäät tamponeilla. Jos neljässä tunnissa vuotaa läpi, niin kannattaa vaihtaa tamponi useammin, käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia tai pitää varalla sidettä tai pikkuhousunsuojaa jos tietää, ettei pääse 4 h sisällä vessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609