Mulla on alkany käymää niin, et ku laitan tamponin niin se pysyy hyvin n. 4h, jonka jälken se alkaa päästää vuotoo läpi siitä keskeltä tamppoonia. Mutta sittenku otan tamppoonin pois nii se on viel suht kuiva. Tietäsiskö joku mistä tää vois johtua?
Tamponit vuotaa läpi
1
320
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vuotaa läpi, niin yleensä pitäisi käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia. Itse käytän kuukuppia, joten tamponeista ei ole pitkään aikaan kokemusta. Mutta kuukuppia itse tyhjentelen useammin kuin 4 h välein silloin, kun vuoto on runsasta. Ainakin kuukupin kohdalla tunnen, kun se alkaa täyttymään.
Ajattele positiivisesti: Nyt tiedät nyt, millaiset kuukautisesi ovat ja miten pärjäät tamponeilla. Jos neljässä tunnissa vuotaa läpi, niin kannattaa vaihtaa tamponi useammin, käyttää voimakkaamman imukyvyn tamponia tai pitää varalla sidettä tai pikkuhousunsuojaa jos tietää, ettei pääse 4 h sisällä vessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358