En ota enää suhun yhteyttä.
Kaksinaamainen olet
21
207
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin. Milloin olet muka ottanut?
- Anonyymi
Usein olen ottanut, viimeksi toissapäivänä. Enää en tosin ota kun tajusin homman nimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein olen ottanut, viimeksi toissapäivänä. Enää en tosin ota kun tajusin homman nimen.
Hyvä hyvä se on aina positiivista että joillakin asiat selviävät. Epätietoisuus se vasta tuskaa on.
- Anonyymi
Ei oo ainakaan mulle, kun en pidä yhteyksiä kovin moneen ihmiseen
- Anonyymi
Älä pidä minuunkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pidä minuunkaan
Ohohohooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pidä minuunkaan
Niin, jos olisit eräs henkilö, niin ei ole pelkoa
- Anonyymi
Ei tuota pahemmin voi enää osoittaa.
- Anonyymi
Hyvä, pelkäsin jo että alat vainoamaan. Joku tolkku sentään vielä päässä sullaki!
- Anonyymi
Hyvä että päästiin palstapellestä eroon. Jäitkö kiinni ristoilusta ja huomasit että eräs tajus homman juonen joten et kestä sitä kun et pysty ohjailemaan toista manipuloinnillas ja vittuilullas. Hyppää kiikkuun dorka.
- Anonyymi
Odota keskiviikkona nii mulla on nyt yllätys sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota keskiviikkona nii mulla on nyt yllätys sulle
Ei ollu yllätystä harmi
- Anonyymi
Jep. Sain jo kymmenen vuotta sitten listauksen tuon palstapellen käyttämistä niceistä. Sairas nainen. Samaa paskaa vaan jatkaa ja vetää koko palstan tason syvälle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Sain jo kymmenen vuotta sitten listauksen tuon palstapellen käyttämistä niceistä. Sairas nainen. Samaa paskaa vaan jatkaa ja vetää koko palstan tason syvälle...
Miten niin nainen? 😂Säälittävää räpiköintiä sulta, ota pelleily omiin nimiis vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin nainen? 😂Säälittävää räpiköintiä sulta, ota pelleily omiin nimiis vaan
se on stalkkeri "risto"....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai setä/täti:
- Anonyymi
Juurikin näin. Myrkyllisellä ihmisellä ei tee mitään. Parempi kiertää mahdollisimman kaukaa ja kaikki estot päälle
- Anonyymi
Tajusitko että olikin varattu.....juu, parempi vaan pysyä niin kaukana kuin mahdollista!
- Anonyymi
😂😂😂 kohta oot kuitenkin toimittamassa mun parrua.
- Anonyymi
Näin on...
- Anonyymi
Niimpä
Öitä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958