Kaksinaamainen olet

Anonyymi

En ota enää suhun yhteyttä.

21

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin. Milloin olet muka ottanut?

• Anonyymi

Usein olen ottanut, viimeksi toissapäivänä. Enää en tosin ota kun tajusin homman nimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein olen ottanut, viimeksi toissapäivänä. Enää en tosin ota kun tajusin homman nimen.

Hyvä hyvä se on aina positiivista että joillakin asiat selviävät. Epätietoisuus se vasta tuskaa on.

• Anonyymi

Ei oo ainakaan mulle, kun en pidä yhteyksiä kovin moneen ihmiseen

• Anonyymi

Älä pidä minuunkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pidä minuunkaan

Ohohohooo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pidä minuunkaan

Niin, jos olisit eräs henkilö, niin ei ole pelkoa

• Anonyymi

Ei tuota pahemmin voi enää osoittaa.

• Anonyymi

Hyvä, pelkäsin jo että alat vainoamaan. Joku tolkku sentään vielä päässä sullaki!

• Anonyymi

Hyvä että päästiin palstapellestä eroon. Jäitkö kiinni ristoilusta ja huomasit että eräs tajus homman juonen joten et kestä sitä kun et pysty ohjailemaan toista manipuloinnillas ja vittuilullas. Hyppää kiikkuun dorka.

• Anonyymi

Odota keskiviikkona nii mulla on nyt yllätys sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odota keskiviikkona nii mulla on nyt yllätys sulle

Ei ollu yllätystä harmi

• Anonyymi

Jep. Sain jo kymmenen vuotta sitten listauksen tuon palstapellen käyttämistä niceistä. Sairas nainen. Samaa paskaa vaan jatkaa ja vetää koko palstan tason syvälle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Sain jo kymmenen vuotta sitten listauksen tuon palstapellen käyttämistä niceistä. Sairas nainen. Samaa paskaa vaan jatkaa ja vetää koko palstan tason syvälle...

Miten niin nainen? 😂Säälittävää räpiköintiä sulta, ota pelleily omiin nimiis vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin nainen? 😂Säälittävää räpiköintiä sulta, ota pelleily omiin nimiis vaan

se on stalkkeri "risto"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai setä/täti:

• Anonyymi

Juurikin näin. Myrkyllisellä ihmisellä ei tee mitään. Parempi kiertää mahdollisimman kaukaa ja kaikki estot päälle

• Anonyymi

Tajusitko että olikin varattu.....juu, parempi vaan pysyä niin kaukana kuin mahdollista!

• Anonyymi

😂😂😂 kohta oot kuitenkin toimittamassa mun parrua.

• Anonyymi

Näin on...

• Anonyymi

Niimpä
      Öitä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1693
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe