Elämä on lyhyt

Anonyymi

Niin ohimenevä. Aiotko todellakin jättää asiat selvittämättä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sillä ole sitten kun on kuollut enää mitään merkitystä, vaikka jotain olisi jäänyt selvittämättä. Varmasti jää paljonkin.

    • Anonyymi

      Elämä tosiaan on lyhyt. Joidenkin asioiden on tarkoitus jäädä selvittämättä.
      Kaikella on tarkoituksensa hyvässä sekä pahassa
      Ei kannata miettiä sellaista mille ei mitään voi

      Sivusta

    • Anonyymi

      Samaa olen miettinyt.

    • Anonyymi

      Monilla jää asioita selvittämättä. Se on ihan normaalia. Ajan myötä asiat unohtuu.

    • Anonyymi

      Egyptisssä sitä ei löydy.

      • Anonyymi

        Tämä. Mitä tahdot sanoa?


      • Anonyymi

        Mutta Epygtistä voi löytääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Epygtistä voi löytääkin.

        Skorpionin.


    • Anonyymi

      Ei asioita voi yksin selvittää. Tuo vaatii selvityksen kohteen suostuvaisuutta.

    • Anonyymi

      Paljon olen kuolemaa joutunut viime aikoina miettimään. Ja tullut siihen tulokseen että ei kaikki asiat selviä elämässä joidenkin täytyy antaa painua unholaan.

    • Anonyymi

      Kertooko aloitus sen että aloittajakin on jättänyt selvittämättä koska toista patistaa selvittämään, voithan sinä sen itsekin tehdä.
      Täällä näyttää olevan tapana että muita patistetaan tekemään sitä sun tätä mutta
      itsellä ei ole niinkään väliä.

    • Anonyymi

      Entä sinä?

    • Anonyymi

      Kaikenlaiseen selvittämiseen liittyy menneitä vuosia eikä sieltä löydy mitään hyvää. Pitää siis siirtää katse tulevaan ja ehkä joskus voi olla mahdollisuun eheään elämään mutta ainoastaan työn tekemisen kautta.

    • Anonyymi

      Täysin mahdoton asia, että pystyisi joka hetki pääsemään tasapainoon selvitettyjen-/sevittämättömien asioiden suhteen. Niitä kun tulee ja menee.

    • Anonyymi

      Enemmän ihmisillä jää kuollessaan avoimeksi asioita kuin, että kaikki olisi setvitty ja hoidettu.
      Onpahan sitten syytä kummitella.
      Tulen vainoamaan joka ikinen yö. Pööö!

    • Anonyymi

      BÖÖ täältäkin. Täytyy kummitella. Joskus käy niin, että vastapuoli ei halua keskustella. No ainakin kiusata osasivat. Taidan olla sitten aika ärhäkkä aave.

    • Anonyymi

      Joskus toinen on sitä mieltä, ettei ole selvitettävää. Jos ihminen on niin kova, niin osaisiko edes selvittää? Minä olisin ehkä halunnut puhua, mutta minut on jo häädetty elämästään tylysti. Koitan selviytyä ilman selvitystä, se jättää vaan aikamoisen avohaavan, mikä kestää oman aikansa arpeutua. Selvennykseksi; en ole ketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Selvittämiseen vaaditaan molempien tahto. Minä kyllä selvittäisin asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvittämiseen vaaditaan molempien tahto. Minä kyllä selvittäisin asiat.

        Tuskin hän kuitenkaan olet. Otin yhteyttä häneen ja sain sellaista tylytystä osakseni, etten "ahdistele" arvon herraa enää. Katsotaan nyt, haluaako selvittää, kyllä minulla olisi halu siihen siltikin, kaikesta käytöksestään huolimatta.


    • Anonyymi

      Toiset jäävät selvittämättä kun on siitä kysymys. Viidakon sananlasku.

    • Anonyymi

      Tää on karua mutta eräskin mies tokas mulle luurissa vihasesti ettei ole mitään selvitettävää eikä kiinnosta.

      Eipä tiennyt että olisi sitä ollut esim. raskaus jonka keskeytin sen tietämätä sen takia että sillä toinen nainen,mutta ei väkisin. Jääköön koko asia kertomatta. ei sillänyt niin väliäkään. sillä jo toinen kun suhde oli vielä meillä päättämättä ja mä raskaana tietämättään ja kun se tuli ilmi et poika sutinoi moneen suuntaan päätin että raskaus keskeytetään. Ei oo hyvä isä enkä minä säälipiste suhdetta haluu jossa toinen ei oo omasta vapaasta tahdosta vaan jonkun lapsen takia josta kokee velvollisuutta. Se on ollutta ja mennyttä ja kerran asenne on ettei selvitettävää ole niin eipä kai sitä sitten ole.

      Näil mennään

    • Anonyymi

      Selvitystä tivannut joten enempään en pysty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe