Tilasin Viinikaappikaupalta netin kautta 40 pullon Cavin viinikaapin. Se oli viallinen eikä ole toiminut. Heidän huoltoliikkeensä käynyt toteamassa ettei kylmäaine kulje ja he ovat pyytäneey Ruotsista L@S firmalta sekä Viinikaappikaupalta lupaa vaihtaa viallinen tuote. Tämä kestänyt jo yli kaksi kuukautta mutta mitään vadtausta ei ole tullut, vain pyyntöjä ymmärtää heudän kiireitääb. En ole koskaan joutunut tekemisiin tällaisen filurifurman kanssa, asenteensa on pöyristyttävä. Miten kenelläkään on varaa kohdella asiakkaitaan tällä tavalla?
Viinikaappikauppa
Anonyymi
3
1415
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tilasin aikoinaan saman ja sain pelkän tyhjän kaapin. Huoltoliike kävi toteamassa että tyhjä se on. Mistä nyt vaadin ja saan ne 40 pulloa? Myyjä ei lotkauta korviaan vaatimuksilleni.
Viinakaappini lahoaa tyhjänä nurkassaan. - Anonyymi
En tiedä mistä viinikaappeja voi ostaa. Siispä annoin homman osaavalle puusepälle joka teki oikein kauniin kaapin mutta liian pienen. Voin sen myydä halvalla.
- Anonyymi
Minä tein hienon viinikaapin eteisen komeroon, pysyy kotiviinin aromit parhaina huoneenlämpöisenä. En uskaltaisi ottaa riskiä tuollaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882