Ei ole hetkeä jolloin en sinua ajattelisi
Salaa hiivit jäälleen mieleeni
Eilen salaa itkin vuoksesi
Nostin vain hetkeksi katseeni
Siinä olit uppouduin silmiisi
Ruskeissa silmissä näin kysymyksiä
Aistin myös kiukkua pettymyksiä
Minun pitää tillanne hyväksyä
Aikaisemmin olisi ollut hymyä
Ymmäräthän haluan että olet onnellinen
Luotan sinuun että tiedät mitä haluat
Juuri eniten koet aidon rakkauden
Uskon että osaat tilanteen ratkaista
Eiliselle kohtaamiselle
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän aloittaja tietää aidosta rakkaudesta mitään. Onko sellaista olemassakaan. Ihastus on ihastus kun oma elämäntilanne on sille otollinen. Älä leiki ihmisten tunteilla.
- Anonyymi
Käräytetään ne leikkijät.
- Anonyymi
Lukemisen ja ymmärtämisen taito on toisille vaikeaa. Toisille meille on vielä vaikeampaa lukea rivien välistä. Arvelen kyllä alkuperäisen kirjoittajan tarkoittavan, että hän toivoo jonka kohtasi olevan asiat hyvin ja, että hän elää oikeasti rakkauden täyttämässä elämässä ei kulisissa. Taitaa kirjoittaja tuntea näitä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740