Surffaan tunteella

Anonyymi

Eihän se keltään ole pois, että mä tykkään susta. Annan itseni tykätä. Yritän surffata tällä tunteella ja pysyä pinnalla. Välillä putoan laudalta ja käyn vähän syvällä,
mut aina pulpahdan pintaan kuin korkki. Tavallaan huojentaa tajuta, että sä et koskaan tule tätä selvittämään. Sen suhteen voin olla ihan rennosti. Jos minä en tee mitään asian eteen, tämä jää tähän. Mä vaan toivon, että tää helpottais jossain vaiheessa, ettei mulla olis koko ajan näin ikävä sua.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      senkus surffaat tuskin ketään kiinnostaa

    • Anonyymi

      Todella paskamainen viesti jollekkin.
      Surffaat tunteella, mitä toinen ei saa koskaan edes tietää. Toisin sanoen leikit, jänistät ja vielä nautit siitä.
      Onneksi tämä toinen ei saa koskaan tietää mikä velliperse olet, säästyy paljolta👍

      • Anonyymi

        Tietämättä mitään minusta, hänestä tai tilanteestamme, haukut minua? Yhtä hyvin hän voisi toimia, mutta niin ei tule käymään. Millä tavalla se tekee minusta velliperseen?


    • Anonyymi

      "Jos en minä tee mitään niin tämä jää tähän"... Kertoo kaiken oleellisen, eli itsekäs ihminen olet, toivottavasti tuo joku on tajunnut tuon asian myös.

      • Anonyymi

        Totta kai hänkin voi toimia, mutta,hän ei toimi. Tätä voi ihan jokainen miettiä ja mennä itseensä. Miksi se on sen toisen vastuulla toimia? Jos haluaa jotain tarpeeksi, toimii. Joa ei toimi, hyväksyy sen, että mitään ei kenties koskaan tapahdu. Älä vikise, vaan toimi. Minä siis en arvostele häntä siitä vaan hyväksyn sen, mutta ei ole mitään syytä, miksi minun pitäisi toimia eikä hänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai hänkin voi toimia, mutta,hän ei toimi. Tätä voi ihan jokainen miettiä ja mennä itseensä. Miksi se on sen toisen vastuulla toimia? Jos haluaa jotain tarpeeksi, toimii. Joa ei toimi, hyväksyy sen, että mitään ei kenties koskaan tapahdu. Älä vikise, vaan toimi. Minä siis en arvostele häntä siitä vaan hyväksyn sen, mutta ei ole mitään syytä, miksi minun pitäisi toimia eikä hänen.

        No, kaiketi tajunnut ettet ole toimimisen arvoinen😄 Vaikutat ärsyttävältä vänkääjältä sorry....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kaiketi tajunnut ettet ole toimimisen arvoinen😄 Vaikutat ärsyttävältä vänkääjältä sorry....

        Ja sä saamattomalta nyhjääjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä saamattomalta nyhjääjältä.

        Nainen vastasi naiselle. No nyt selvis, kun en juonta oikein ymmärtänyt. -sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai hänkin voi toimia, mutta,hän ei toimi. Tätä voi ihan jokainen miettiä ja mennä itseensä. Miksi se on sen toisen vastuulla toimia? Jos haluaa jotain tarpeeksi, toimii. Joa ei toimi, hyväksyy sen, että mitään ei kenties koskaan tapahdu. Älä vikise, vaan toimi. Minä siis en arvostele häntä siitä vaan hyväksyn sen, mutta ei ole mitään syytä, miksi minun pitäisi toimia eikä hänen.

        Miksi hän ei toimi? Tiedätkö syyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän ei toimi? Tiedätkö syyn?

        Tiedän. Samasta syystä, mistä minä en toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Samasta syystä, mistä minä en toimi.

        Ollaanko molemmat saamattomia runkkareita? Muuten kyllä ollaan veli pontevia, mutta kun ollaan vastakkain, niin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Samasta syystä, mistä minä en toimi.

        Ahaa. Mielenkiintoista settiä surffarilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko molemmat saamattomia runkkareita? Muuten kyllä ollaan veli pontevia, mutta kun ollaan vastakkain, niin ...

        Varmasti. Tosin minua naurattaa ajatus, että hän kutsuisi minua saamattomaksi runkkariksi. Tai toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Mielenkiintoista settiä surffarilta.

        Jos ei voi sukeltaa, täytyy surffata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei voi sukeltaa, täytyy surffata.

        Sukellan mielummin pintaa syvemmällä..


    • Anonyymi

      Kumpa minäkin oppisin surffaamaan noin, en pysy millään laudalla.

    • Anonyymi

      Mitäs jos selvitänkin?
      Surffataanko sitten yhdessä auringonlaskuun?

      • Anonyymi

        Toivottavasti selvität oman hänen kanssaan ja saatte auringonlaskunne. Minä en uskalla sitä toivoa.


    • Anonyymi

      Olisin yllättynyt, jos olisit odottanut minulta ratkaisevaa siirtoa. Ihan niin vahvoja merkkejä en ole huomannut.

      • Anonyymi

        En ole odottanut, mutta en usko, että käytöksestäni voi päätellä paljon. Minun on pakko peittää tunteeni.


    • Anonyymi

      Surffaile vaan ei se keltään ole pois.

    • Anonyymi

      Ooksää nainen vai mies ja kummasta sä tykkäät?

      • Anonyymi

        Nainen ja mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ja mies.

        Semmottista sitten tällä kertaa. Nainen ja mies samassa paketissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmottista sitten tällä kertaa. Nainen ja mies samassa paketissa.

        Nainen, joka tuntee miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, joka tuntee miehen.

        Mutta tunteeko mies naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmottista sitten tällä kertaa. Nainen ja mies samassa paketissa.

        Ja tommottista sinulta kun et ymmärrä lukemaasi.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tommottista sinulta kun et ymmärrä lukemaasi.
        -sivusta

        Sinä et nyt ymmärrä yhtä asiaa, eikä sinun kuulukaan täysin ulkopuolisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tunteeko mies naisen

        Tietää. Tuntemisista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää. Tuntemisista en tiedä.

        hahhahah semmottistako :D
        Nainen tuntee ja mies vain tietää.. eli mitä opimme tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahhahah semmottistako :D
        Nainen tuntee ja mies vain tietää.. eli mitä opimme tästä

        Nainen tietää omat tunteensa, mutta ei miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tietää omat tunteensa, mutta ei miehen.

        Jahas.. nyt pyristeltiin tuntemisesta tunteisiin.. onko ap lainkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas.. nyt pyristeltiin tuntemisesta tunteisiin.. onko ap lainkaan

        Oliko sittenkin ap-höhlä itse.. ja nyt suu supussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tommottista sinulta kun et ymmärrä lukemaasi.
        -sivusta

        Minä vastaan sivusta ymmärtäneeni tuon vittuiluksi naista esittävän miehen jutuille, jolla menee speksit iloisesti sekaisin. Yksinkertaiset ei ehkä huomaa, anteeksi nyt vain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sittenkin ap-höhlä itse.. ja nyt suu supussa

        Ai, oletko sinä se daiju, joka kuvittelee naisen näitä trolleja kirjoittavan ja joka muka sitten tulee aina katumapäälle😆 Ei ole hukkaan mennyt kaikki "pätevöityminen" 🤭


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja on varattu nainen, joka ei varattuna näytä tunteitaan, tietää tai on ainakin huomannut miehen kiinnostuksen ja ei välttämättä ymmärrä, että mies ei tietenkään voi toimia tilanteessa.
      Toisaalta nainen ei oman tilanteensa vuoksi edes halua homman etenevän mihinkään suuntaan, mutta silti leijuu jossain ristiriitaisuuden sumussa huolimatta siitä, että miehestä ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään.
      Mies on pyristellyt tilanteesta jo irti kauan sitten, koska nainen ei tule yhtään vastaan vaikka on ehkä luullut tulleensa.

      • Anonyymi

        Väärin meni, suurimmaksi osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni, suurimmaksi osin.

        Nainen kuvittelee olevansa niin kaunis ja ainutlaatuinen, että mies tekee kaikkensa hänet saadakseen. Hänen ei tarvitse siis kuin odottaa ja vaikka harjata hiuksiaan, kun kyllä se sadun prinssi ratsastaa valkoisella hevosellaan hänet vielä pelastamaan.


      • Anonyymi

        Ketä tämmöiset skeidatarinarungot kiinnostaa?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe