Otsikkosanat kertovat näkemykseni Skodasta.
Kuljin muutama päivää sitten kolmella taksilla. Autot olivat samanlaiset, kahdessa luki VW, yhdessä ei mitään. Se oli suuren taksiyhtiön auto, kela-ajossa. Kysyin kuljettajalta ajaako hän muutakin kuin kela-kyytejä. Sanoi että ajaa mutta Volvolla. Volvolla ajan minäkin ja aion merkissä pysyä, mutta kyllä myös Skodalla kehtaisin ajaa.
Eräällä entisellä työkaverillani on mökki pitkän yksityistien takana. Käyvät usein siellä myös talvella. Hän olisi halunnut ostaa nelivetoisen Skodan, mutta vaimolle se ei kelvannut, ja ostivat Mazdan. Siellä nyt sutivat vajaavetoisella Mazdallaan. Onko Skoda yhä niin itäauton maineessa, ettei se kelpaa taksissa kuin kela-ajossa, eikä naisille. Mutta onhan Tsekki paljon lännempänä kuin Suomi ja kuuluu Keski-Eurooppaan.
Koko itäautokäsitteestä voitaisiin jo luopua, kun autoja tehdään kaikkialla maailmassa, myös Skodaa useassa maassa. Tosin myös Venäjällä, mutta tehdäänhän Venäjällä myös Mersuja.
Skoda, laadukas länsiauto
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa oikea skooda oli takatuuppari, muut ovat volkkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749