Mä rakastan sua mies

Anonyymi

Se on mun rakkauteni eikä sitä voi kukaan täällä palstalla etkä edes sä viedä multa pois millään tylyillä kommenteilla. Rakastan rakastan rakastan, lyökää, haukkukaa, potkikaa, itkekää, uliskaa, loukatkaa, tehkää mitä vaan. Siltikin rakastan ja oon onnellinen että tällaisen tunteen saan kokea. Kukaan teistä ei voi horjuttaa tätä rakkautta mihinkään suuntaan. Ja joo, ikävä on.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro se kohteellesi.

      • Anonyymi

        Varmaan kertoisinkin jos tilaisuuden saisin. Tiedä vaikka saisinkin. Sitä ei tiedä muut kuin hän.


    • Anonyymi

      Vituttaa kun olet niin outo

      • Anonyymi

        Aloitus ei liity sinuun, hus siitä elukka. Opettele käyttäytymään tai pidä naamasi kiinni jo. Paha olosi ei ole mun ongelma. Hoida itse itsesi kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei liity sinuun, hus siitä elukka. Opettele käyttäytymään tai pidä naamasi kiinni jo. Paha olosi ei ole mun ongelma. Hoida itse itsesi kuntoon.

        Miksi mies kirjoitat naisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies kirjoitat naisena?

        Koska olen nainen ja kirjoitan naisena. Ja tämä on viimeinen kommentti sulle koskaan. Hullu mikä hullu. Hanki elämä äläkä kuolaa muita naisia ja niiden tunteita netissä. Aloittaja on nainen mutta ei kiinnostunut naisista, susta en edes ihmisenä.


      • Anonyymi

        En ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole

        Eiköhän se tarkottanu mua eikä sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se tarkottanu mua eikä sua.

        Kyllä, on kyllä outoa kirjoittaa toisten henkilöllisyydellä


    • Anonyymi

      Saat sen nuoren komistuksesi melko paljon varmemmin kun kerrot jossain muuallakin kuin palstalla.

      • Anonyymi

        Ei ole se nainen joka kirjoittelee nuorelle miehelle. Kysy äläkä oleta kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole se nainen joka kirjoittelee nuorelle miehelle. Kysy äläkä oleta kysymättä.

        *En ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *En ole

        Aika sama lopulta oletko vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sama lopulta oletko vai et.

        Vittuakos siinä sitten kommentoit, jos se on sulle sama. Ala elää sitä omaa elämääsi äläkä elä mun tai jonkun muun palstakirjottajan elämää.


    • Anonyymi

      menee riitelyksi, toinen ei voi toiselle yhtään mitään tällätavoin, senkin ankea horo, vain nimeesi viitaten, sun nimees, moro, hymyile....
      näin :)
      rauhallista illanjatkoa, turvallista, mennäänpä eteenpäin
      :)
      https://www.youtube.com/watch?v=OOv0ka7GaAk

    • Anonyymi

      Juu juu selvä

      • Anonyymi

        Just niin ja se pitää muistaa.


    • Anonyymi

      Sinulla on erinomainen asenne. Täällä ei kannatakaan omia huonoja viestejä. Parempi olla valikoiva mihin vastaa ja mitä lukee.

      Onnea sinulle ja rakkauden kohteellesi!

      • Anonyymi

        Kai tiedät kuitenkin että tämäkin aloitus on provo?


      • Anonyymi

        Kiitos. Kai sinä tiedät että tuo toinen sulle kommentoija on trollikka pahimmasta päästä.


    • Anonyymi

      Iltaa. Uskon, että tarkoitat, mitä kirjoitit ja se on kaikki niin äärettömän suloista. Olet ihana ja vilpitön👍😊. Tämä on meille molemmille ollut hieno kokemus, jota en ainakaan itse haluaisi koskaan pois. Olet auttanut minua ja autat edelleen.
      Meistä ei tule paria kuitenkaan. Minulla on rakas mieheni, joka on ollut rinnallani vastoinkäymisissäkin. Meillä on niin pitkä historia, yhteiset lapset. Ei sitä voi heittää pois. Sitä ei halua heittää pois.
      Toivon suuresti, että meistä kahdesta tulee ystävät jonakin päivänä. Se olisi minulle kunnia-asia. Elämä vie meitä siihen suuntaan. Toivon sitä todella.
      Kirjoittelen vähemmän palstalla. Ei ole tarvetta. Minun elämäni on tällä hetkellä hyvää, täyttä ja onnellista. Minulla on hyvin asiat. En haluaisi olla kukaan muu kuin minä. Paljon olen käynyt läpi mutta nykyään minulla on usein rauha. Se on kultaakin kalliimpaa. Uskon Jumalan johdatukseen. Minun rauhani on sieltä peräisin.

      • Anonyymi

        Siis et oikeasti nähnyt tuota otsikkoa. Suosittelen vahvempia laseja sulle.


    • Anonyymi

      Kun se loppuu tilanne muuttuu

      • Anonyymi

        Niin sekö?


      • Anonyymi

        Ei näille voi kun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sekö?

        Sepä niin


      • Anonyymi

        Kai tiedät että vastailet provoihin? Tuhlaat aikaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että vastailet provoihin? Tuhlaat aikaasi

        Hän ehkä vastailee minä en, etkä edes tiedä kirjoittajaa kuvittelet tietäväsi kiinnosta paskan vertaa sama levy soi, esittäjä vaihtuu.


      • Anonyymi

        Mikä loppuu? Kukaan muu ei tulla mun puolesta kertomaan miten mun tilanne muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että vastailet provoihin? Tuhlaat aikaasi

        Ja sinäkö et tuhlaa aikaasi :D Sä tarvitset aivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö et tuhlaa aikaasi :D Sä tarvitset aivot.

        Ei, sä tarvitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, sä tarvitset.

        Mulla on jo :) Hyvät onkin. Jouduin vakuuttamaan ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo :) Hyvät onkin. Jouduin vakuuttamaan ne.

        Silti et ymmärrä. Pitää käydä vakuuttamassa omat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti et ymmärrä. Pitää käydä vakuuttamassa omat

        Miksi ymmärtäisin ihmistä, jonka ainoa tarkoitus on kiusata muita. Koskaa ikinä en tule ymmärtämään enkä hyväksymään sellaista käytöstä. Niin alhaista ja sairasta musta.


    • Anonyymi

      Tunneaddiktit tai rakkausriippuvaiset ovat koukussa itse rakastumisen tunteeseen, sen aikaansaamaan euforiseen oloon. Mantelitumakkeiden välittäjäainetta serotoniinia erittyy toisilla runsaammin. Heillä tunnetila voimakkaampi, ihastus herkemmin tapahtuvaa. Sarjaihastujia.

      • Anonyymi

        En ole sarjaihastuja. Olen ihan toisenlainen. Ensimmäinen ihastus 10 vuoteen on hän. Ei kannata tulla tänne kertomaan miten tietää asioita kun ei tiedä paskaakaan ketä täällä kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe