Aihe

Seksisuhde kelpaa kyllä

Anonyymi

Viikonlopun illat vapaina sulle

11

81

Vastaukset

• Seksi kelpaa kyllä. Mitä sitä edes suhteeksi kutsumaan. Pannaan ja sillä selvä. n -->m

• Nahkojen kitkaa

• Anonyymi kirjoitti:

Nahkojen kitkaa

Kitka on huosuissasi

• Käy paremmin kuin hyvin. Milloin tavataan ekan kerran?

• Kenelle muuten oli? Saisko alkukirjainta?

• Haluan sua niin...

• Niin minäkin haluan mutta en todellakaan suostu sellaisiin hetkiin sun kanssa. Kuka tahansa muu kelpaa minulle mutta et sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluan mutta en todellakaan suostu sellaisiin hetkiin sun kanssa. Kuka tahansa muu kelpaa minulle mutta et sinä.

No ei ollut sitten sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluan mutta en todellakaan suostu sellaisiin hetkiin sun kanssa. Kuka tahansa muu kelpaa minulle mutta et sinä.

Nimittäin se joksi sua luulin haluaa mua kyllä ihan täysillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olitkin näemmä se hintsahtava narsisti. 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, kun haluaisit hänet kokonaan, jos uskaltaisit. Voi miten haluaisitkaan hänen syliin paijattavaksi. Vaan pelkkä seksisuhde sitä sun tunteet ei hänen kanssaan kestäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      691
      10564
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      6683