Kävin tänään syöttämässä normaalisti gekkojani, mutta niin kuin viimeiset 3-4 kertaa toinen niistä ei syönyt. Talven lähestyessä olen vähentänyt valoja normaalisti, mutta gekko on ollut jo keväästä asti vähän pullea mahasta. Sen muu kroppa on ihan hyvän kokoinen, enkä ole huomannut mitään tummia läiskiä sen vatsassa. Terran pohjalla on kovettunutta hiekkaa, mutta se ei ole ikinö muulloinkaan sitä syönyt.
Voiko kyseessä olla siis suolitukos tai onko se vaan oire talvilevon alkamisesta?!
Onko gekollani suolitukos vai oireita talvilevosta?
Anonyymi
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on ollut keväästä asti niin tuskin se ainakaan talvilepoa on...Jos veisit eläinlääkärille varuilta? nuo kun voi aika pitkään porskuttaa ''normaaleina'' vaikkei kaikki ok
- Anonyymi
Niin, mutta unohdin myös mainita, ettää kyllä tyttö syö sirkkoja sillon kun niitä on tarjolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020