Kävin ostoksilla tokmannilla tarkoituksena ostaa sähkö- ja ovien listoitus tuotteita. Molemmat oli sellaisia missä EI ollut hintaa, piti käydä katsomassa lukialla itse ? Korokerenkaita ja ovien listoja tavitsin. Koroke renkaat 2kpl maksoi 5.99e ja ovien peitelistat 4.50e kpl , molemmat katsoin liian kalliiksi ja lähdin K-rautaan ( joka lähmpänä kotianikin). Kuvittelee että tokman halpa. ovien peitelistat maksoi K-raudassa 3.25/kpl mutta kahden oven listoista 5kpl sai jotain heti etua (plussa kortti ?) 1,65e eli maksoivat 14.60e (tokmanni olisi maksanut 22.50e !) korokerenkaat 3.80e (tokmannilla 2.19e kalliimmat) joten kotimatkalla säästin yli 10e ! KALLIS tokmanni ja monista tuotteista puuttuu hinnat ja päivämäärät yli tai ihan lähellä viimeistä myyntipäivää - katsokaa pv. tokmannilla
TOKMANNIko halpa ? no,ei
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
No huh, rahallisest ei maata kaatavaa, mutta kun prosentuaalista osuutta hinnoissa katsotaan on todella huima ero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179