Alan tuntea itseni vanhaksi

Anonyymi

Vaikka en ole vanha. Milloinkohan voisimme nähdä, vai toivonko turhaan? Hyvää yötä, sitten kun.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin vaan löydetään toisemme. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Kuulostat kovasti häneltä :) Välillä väsyneenä tulee hiukan kaiho olo, vaikka ikuinen optimisti olen. Onneksi oman asenteen voi valita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat kovasti häneltä :) Välillä väsyneenä tulee hiukan kaiho olo, vaikka ikuinen optimisti olen. Onneksi oman asenteen voi valita :)

        Tarkoitatko siltä ketä haluat nähdä? En tiedä olenko mutta kyllä meidän pitää jo nähdä, jos olisin. Niin tulee mullekin välillä, iskee epätoivo ja suru. Sitten vaan yrittää tota optimismia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko siltä ketä haluat nähdä? En tiedä olenko mutta kyllä meidän pitää jo nähdä, jos olisin. Niin tulee mullekin välillä, iskee epätoivo ja suru. Sitten vaan yrittää tota optimismia :)

        Niin sitä tarkoitin, että häneltä jota kovasti kaipaan. Surullinen olen myös ollut, jos saan sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä tarkoitin, että häneltä jota kovasti kaipaan. Surullinen olen myös ollut, jos saan sanoa.

        Saa sen sanoa. Onhan tämä aika surullista, jos ei saa olla sen lähellä ketä kaipaa. Vai onko sulla muita suruja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa sen sanoa. Onhan tämä aika surullista, jos ei saa olla sen lähellä ketä kaipaa. Vai onko sulla muita suruja?

        Kyllä tämä suru taitaa olla aika ykkösluokan suru. Saa tunteet tuntea, mutta jotain olen vähitellen oppinut. Jotkut asiat ovat tavallaan niin pyhiä, ettei niitä saa liikaa haluta. Täytyy unohtaa hetkeksi se oma halu ja toivoa vaan varovasti, että ehkä hän voisi toivoa samaa, kuin itsekin. En pidä enää mitään asioita itsestään selvyyksinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä suru taitaa olla aika ykkösluokan suru. Saa tunteet tuntea, mutta jotain olen vähitellen oppinut. Jotkut asiat ovat tavallaan niin pyhiä, ettei niitä saa liikaa haluta. Täytyy unohtaa hetkeksi se oma halu ja toivoa vaan varovasti, että ehkä hän voisi toivoa samaa, kuin itsekin. En pidä enää mitään asioita itsestään selvyyksinä.

        Toivoa saa aina. Joskushan toiveet toteutuukin. Mä lähden suihkuun. Aika myöhä mutta kun tarpeeksi viivyttelee niin pitää mennä yöllä. Älä ole surullinen. Ainakin jos mun hän olisit niin tykkään äärettömästi, sanat ei siihen riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa saa aina. Joskushan toiveet toteutuukin. Mä lähden suihkuun. Aika myöhä mutta kun tarpeeksi viivyttelee niin pitää mennä yöllä. Älä ole surullinen. Ainakin jos mun hän olisit niin tykkään äärettömästi, sanat ei siihen riitä.

        Kiitos, älä sinäkään sure turhia! Nähkäämme ne elämän pienet ilot (nyt meni kyllä jo hiukan öööveriksi tämä syvällinen filosofia). :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, älä sinäkään sure turhia! Nähkäämme ne elämän pienet ilot (nyt meni kyllä jo hiukan öööveriksi tämä syvällinen filosofia). :D

        .... Lämpimään suihkuun menen itsekin vielä, niin saan paremmin nukuttua.


    • Anonyymi

      Minkäs ikäinen tämä "ei niin vanha" on?

    • Anonyymi

      Öitä illan myötä! ❤️

      • Anonyymi

        Kiitos ja öitä 😃


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe