Unettomana koitan pähkäillä mikä se totuus on

Anonyymi

ja uni katoaa aina vaan kauemmas. Ihastuitko säkin, ihan mahdollista tai olit ainakin otettu siitä kun huomasit mun ihastuksen. Toinen juttu on se, että voisitko säkin ajatella mua vielä nyt kun ei olla nähty. Aika epätodennäköistä että molemmat jäis kaipaamaan. Ja mä jäin joten sä et varmaan jäänyt. Tarvitsen totuuden. Tarvitsen yöunet. Tarvitsen sut. Unohdetaan totuus ja yöunet, otan sut :)

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koitan nukkua. Kaikki kommentit mitä tähän tulee aamukärtsääjiltä ei sitten ole aloittajalta. Kärtsään aamut mieluummin yksin kuin keskustelupalstoilla.
      Öitä.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanoen ällötit aika pahasti, varatut miehet jotka koittaa petollisesti pokaa kavereiden naisia, ja tulee vielä vainoamaan niiden työpaikaille... mitähän oikein kuvittelit ittestäs ???

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä. Aloittaja on sitten nainen ja menee nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Aloittaja on sitten nainen ja menee nyt nukkumaan.

        Eipä taida olla ap nainen ja en osaa sanoa, onko tuo kirjoitus autenttinen vai ei, jokatapauksessa se ei stemmaa provoaloitukseen.


    • Anonyymi

      Hän on varattu ja kaukana, mutta kaipaan hiljaa..

    • Anonyymi

      Samoin voisin kirjoittaa miehellä, hän vaan ihastui ensin. Ehkä. Se vaan taisi loppua hänen puolelta.

      • Anonyymi

        Niinhän sitä luulis? Heh


    • Anonyymi

      Ei se noin vuoan käykiään.

      Mänöö viälä vuosijä jos monniikin että toipuu viimeisestäkään,hän oli näet paikoillo yhteen aikoon.

      Viimeksi kuin sinnut näin ,olittiin hieman eripuraisempi kuin ennen.

      Ehkä tiedän syitä.

      En mäne sanomiään mutta kouluni se on miullahhiin viälä käymätti.

      On jos, pitkällä aikavälillä katsottaan niin kuolemaks tämähin on ,lupaukset paremmasta tai muitahhiin.

      Jos siulläin on paska akko ollunnä ainnahhiin

      ,,,,,niin älä ennee kärsi vuoan jäte kärsivällisuytesi vaikka leijonalle.
      Sehän sitä kaipoo.

      Lukisin monto tarinoo vain pelkästä raukkavaisuudesta, häpeästä,vihasta ja onnettomuudesta.

      Olen leivän ansainnut jopa kirkollisissa mänöissä, mutta sinun jiäräpäisyytesi on vihaansa miulle siinä miälessä.

      Joku rauhoittuu jumalanpalveluksissa, räyhööminen ei sinnä kuulu.

      Kultainen ol kavaljeerini istuessaan viitisentoistaminuuttijä vieressäni liturgian aikoina.

      Lähdin poies kosko hänen uskontokuntoonsa en edes vähällä muistanut.

      Oltiin sujut keskenämme vaivoinsen illan ja uamun mutta kumppanini olisi tehnyt tämän (kin)
      Minulle pyyteettömästi ,jos olisimma rakastaneet edes toisiamme.

      No,vuosijä mänöö ja tulloo, näin on närreet ja nähtävät..

      Kiitonnii3 kuitennii jos jaksat paappoa minnuu viäläkin josseennii vähäisempänä vaikka vähän kiusaamana,yök.



      Olen muita herkemmässä tilassa lähennii joka päivä m,,uutta ymmärrän sen.

      Oltiin erottamattomat kuten myös myö.

      Sualiiks suatiin leipee ja makkarroo, kivut vähensi.

      Luoja kuin väkisin itseesi rakastin mutta Ei kai joka tyttö siihen olisi pystynyt.

      Nukuin jotennii kuitennii ja nukun edelleen.

      Luen ja makkoon, haistattelen hyvijä tuulijä viimoiset henkoset.

      Tänksyouu lover,

      Nähdään paremmassa elämässä ,.

      • Anonyymi

        Oletko yhden sukulaisia....... Vai mikä sönkkääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yhden sukulaisia....... Vai mikä sönkkääjä.

        Tämä ei sitten ole aloittajalta. Mulla on sellainen periaate täällä ja yleensäkin elämässä, että ketään en luokkaa ellei hän sitä itse aloita loukkaamalla minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei sitten ole aloittajalta. Mulla on sellainen periaate täällä ja yleensäkin elämässä, että ketään en luokkaa ellei hän sitä itse aloita loukkaamalla minua.

        Toi sönkkääjä oli kuka lie, mutta loukkaa jotain ja pahasti. Kirjoittaa rumasti ja haluaa pahaa.


    • Anonyymi

      Totuus on, että brunea kaipaan ja ei olla nähty kahteen viikkoon.

      • Anonyymi

        Totuus on etten ole tumma ja näkemisestä on paljon pidempään.


    • Anonyymi

      Lapsellisesti kirjotettua paskaa. Elä

      • Anonyymi

        Nyt on yö, urpo. Aloittaja on nukkumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on yö, urpo. Aloittaja on nukkumassa.

        Nukkuuko tuo naista esittävä vihdoin ruususen unta lavetillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on yö, urpo. Aloittaja on nukkumassa.

        Niin olinkin yöllä nukkumassa. Nyt vasta tulin kurkkaamaan mitä täällä riehutaan taas.
        Terveisin aloittaja eli nainen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuuko tuo naista esittävä vihdoin ruususen unta lavetillaan?

        Ruusunen on nyt tässä hereillä, onko sulla mulle naiselle jotain asiaa vai mitä siinä mesot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruusunen on nyt tässä hereillä, onko sulla mulle naiselle jotain asiaa vai mitä siinä mesot?

        Mitä saat tuosta julkifoorumilla tapahtuvasta roolileikistä, eikö joku sims tai vastaava välttäis onhan niissäki jotain recordlistoja?


    • Anonyymi

      Ihastuin, huomasin ja olin otettu, ajattelen jatkuvasti, ikävä, en nuku, en syö, tyytyväinen?, Sait totuutesi, saisinko sinut? Ja yöuneni? 😊

      • Anonyymi

        Olen sun.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joku laittoi tämän joskus aiemminkin, olitkohan sä sama. Kiitos.


    • Anonyymi

      Niin taisit ihastua johonkin toiseen. Surullinen. Mutta tietenkään tunteita ei voi käskeä. Onnea teille. Minä hiukan sinuun jäin kiinni. Ymmärrän kyllä kaiken mahdottomuuden. Ei tainnut ne ajatusvoimat pitkälle kantaa.Hyvästi. Ehkä sitten 2030 on mun vuosikymmen vaikka olen vanha kun taivas silloin.

      • Anonyymi

        Enhän kun yhteen aina vaan. En muista muita ihastuksia hän vaan eikä koskaan muita.


    • Anonyymi

      Oletko blondi nainen?

      • Anonyymi

        En ole blondattu. Mä oon kai väritön kun en ole värjännyt aikoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe