Ole ystävällinen ja jätä minut rauhaan

Anonyymi

En ole sinulle mitään tehnyt. Vaikeaa on muillakin, ja vaikeuksista on selvitty. Joten älä viitsi tulla nyt sotkemaan kaikkea. Me olemme jo kärsineet todella paljon, anna meidän elää rauhassa. Jatka omaa elämääsi ja hae apua jos et siihen pysty.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle viestisi menee

    • Anonyymi

      Kun osaisi hakea apua. Tottunut aina selviämään kun näin on pakotettu. Ei osaa tai kykene pyytämään missään apua. Se on surkea perhepolitiikka jota osoittaa. Tämä on kipeä kohta suomalainen tragedia kipukynnys ihmelandia ihmeparantajat. Alkoholismi riippuvuudet ongelmaisuus holtittomuus itsemurhat jne.

      • Anonyymi

        Periksiantamattomuus työn tekeminen kovaa huolehtii on jämerä tätä se in.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periksiantamattomuus työn tekeminen kovaa huolehtii on jämerä tätä se in.

        Menee yli hilseen monilla kovaa tekee kaikkea.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee yli hilseen monilla kovaa tekee kaikkea.....

        Tekee mitä haluaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee mitä haluaa......

        Osaa yrittää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa yrittää....

        Ei mene mihinkään ei lääkäriin hoitoon tekee vain töitä ja hymyilee..... ei pankin orja ei käy pankissa missään mutta hyvin pärjää nukkukaa nauttikaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene mihinkään ei lääkäriin hoitoon tekee vain töitä ja hymyilee..... ei pankin orja ei käy pankissa missään mutta hyvin pärjää nukkukaa nauttikaa....

        Juu ei ole köyhä tämä se on selvä tämä niin......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ole köyhä tämä se on selvä tämä niin......

        Onko nähnyt maailmaa? Käynyt kouluja?
        Missä on asuu kuinka voi?


    • Anonyymi

      Muutkin on kärsinyt. Muut sentään tietää.

      • Anonyymi

        Niin mutta se ei ole reilua että ihminen joutuu kärsimään sellaisesta, mikä aloitettiin kysymättä lupaa henkilöltä itseltään. Jos ryhdytään johonkin niin käsittämättömän suureen ikäänkuin auttamiseen, niin sellaista ei saa aloittaa kertomatta ja kysymättä sitä mitä mieltä henkilö itse on kyseisestä toiminnasta. Ihmisell joka itse mieluummin toimii hyvin suoraviivaisesti, sellainen toiminta on suorastaan kidutusta ja se vielä lisäksi, ettei sitä lopetettu vaikka hätää huudettiin vuosien ajan. Ne vauriot mitä se on saanut aikaan tulevat olemaan pysyviä ja muistuttavat kärsimyksestä loppuelämän ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta se ei ole reilua että ihminen joutuu kärsimään sellaisesta, mikä aloitettiin kysymättä lupaa henkilöltä itseltään. Jos ryhdytään johonkin niin käsittämättömän suureen ikäänkuin auttamiseen, niin sellaista ei saa aloittaa kertomatta ja kysymättä sitä mitä mieltä henkilö itse on kyseisestä toiminnasta. Ihmisell joka itse mieluummin toimii hyvin suoraviivaisesti, sellainen toiminta on suorastaan kidutusta ja se vielä lisäksi, ettei sitä lopetettu vaikka hätää huudettiin vuosien ajan. Ne vauriot mitä se on saanut aikaan tulevat olemaan pysyviä ja muistuttavat kärsimyksestä loppuelämän ajan.

        Nyt mä ymmärsin tän viestin. Kirjoitan sulle fb


    • Anonyymi

      Hei. Olet saanut olla rauhassa ja saat olla rauhassa. Minä en sinulle viestejä laitteille enkä tule laittamaan. En edes tervehdin jos näen. En pidä yhteyttä enää edes ystäviin jos eivät ota yhteyttä. Olen eristäytynyt kaikista. En puhu kellään. Ainut joka merkitsee on perheeni. Ei minua jaksa kiinnostaa .

      • Anonyymi

        Lisäksi jos luulet että joku viesti täältä on minulta sinulle ei ole. Minä lähetän viestini suoraan sille ihmiselle jota rakastan niinkuin olen aina tehnyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi jos luulet että joku viesti täältä on minulta sinulle ei ole. Minä lähetän viestini suoraan sille ihmiselle jota rakastan niinkuin olen aina tehnyt!

        Jos olis mulle tää niin en ole luullut täällä kenenkään minulle viesteilevän. Tämä on ajatustenpurkupaikka.


    • Anonyymi

      Ne on sadisteja, eihän ne jätä. Alistavat toisia jotta pärjäävät itse. Hyi helvetti mitä sakkia. Miten noin hirveitä ihmisiä voi olla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe