Ennen oli joka vuosi liiton tapahtumia, jos ei ollut liittokokousta. Kerran oltiin Vanajanlinnassakin. Aika hieno paikka.
Takana ovat ne ajat. Nyt pyörii vain pakollinen liittokokous kerran kolmessa vuodessa. Ei ole rahaa, mutta ei taida olla kiinnostustakaan.
Ihmisiä on yhä vähemmän ja kiinnostus huomattavan laimeaa. Tampereelta yritettiin retkeä Hämeenlinnaan. Ei ollut kiinnostusta.
Luulen, että vapaa-ajattelun aika on takana päin. Katkeraa sanoa näin, mutta pakkohan se on, kun näkee, miten yhdistyksiä sammuu ja ihmiset lähtevät.
Liiton ja yhdistysten aika on kai ohi
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kom varastettua saksalaisen Daugsin omistaman Vanajanlinnan ja sosialismin hävittyä noin 1996 sieltä, kom yritti verovälttelyä alueen alihintaan myyntiä leimaveroja vähentääkseen ja muuttaa paikan sijoitustoimintaan tietämättä, että tällaiseen ei-kiinteistöyhtiökauppaan liittyy mahdollisuus tulla väliin ja Tunnetun Kaupungin lakimiehet olivat tarkkoja ja tulivat väliin ja Ykä Sirolan säätiön omistus siirtyi etuosto-oikeudella Tunnetulle Kaupungille ja kartano pelastui kom kynsistä. Tästä ei voi kysyä Ykoskelta kun hän ei muista
- Anonyymi
Anteeksi nyt vaan, mutta näistä tajunnavirtahorinoista ei vaan saa mitään selvää. Jo s sinulle ketjun aiheeseen liittyvää kommentoitavaa, voisitko yrittää rauhallisesti muotoilla asiasi niin. että muutkin ymmärtävät siitä jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta näistä tajunnavirtahorinoista ei vaan saa mitään selvää. Jo s sinulle ketjun aiheeseen liittyvää kommentoitavaa, voisitko yrittää rauhallisesti muotoilla asiasi niin. että muutkin ymmärtävät siitä jotain?
Muotoilla kom - puolueen punapääoman tuhoa
Menettivät Vanajalinnan verovälttely-yrityksellä tyhmyyttään
Joku mainitsee yllä Vanajalinnan tyhmyyttään tms
Melkoinen osa Vapariliiton porukasta on komusossuja jotka jauhavat tyhmyyttään tietämättä kovinkaan paljon ja heille muiden pitäisi muotoilla kaikki
Siinä vasta aikaa tuhoituisi tyhmyyttään
- Anonyymi
Tässä siis käytetään Tunnettu Kaupunki -sanaa koska siihen liittyy tunnettu leikkaus ja irtinaiset ja viestit pääasiasta menevät usein sen suuriin niiden puuhista täällä jos asioita vedetään yhteen niiden tapana
Heh. Teksti on napattu va-liiton fb-ryhmästä ja alkaa heti alkuunsa väärällä tiedolla.
- Anonyymi
No siinä tapauksessa va-liiton fb-ryhmässä jaetaan väärää tietoa.
- Anonyymi
Jori hei, tässä oli aiemmin mun kommentti, jossa totesin, että aloitukseen on taidettu ottaa kärkee väite sun fb-kommentista. Eli väärä tieto tulee sulta! Miks sä semmoista jaat fb-ryhmässä?
Anonyymi kirjoitti:
No siinä tapauksessa va-liiton fb-ryhmässä jaetaan väärää tietoa.
Kyseessä siis https://www.facebook.com/groups/vapariliitto/permalink/3684136578297107/ jossa olennaisesti ollaan esittämässä uusin voimin uutta toimintaa. Aloitus siis kääntää asian aivan väärin.
Kirjoitin "- - Kukkonenko organiseerasi Hämeenlinnassa Vapaan ajatuksen päiviä - -". Tuosta tekstistäni ei käy ilmi oliko yksi vai useampi tilaisuus. Itse olin Katumajärvessä kahtena vuonna.
Sinänsä tok irrelevantti yksityiskohta. Osoittaapahan vain, että aloittajan tieto ei perustu muuhun kuin tuohon fb-postaukseen. On aika jännää miettiä miten joku lukee meidän fb-sivuamme etsiäkseen jotain millä haukkua. Eikö olisi helpompi suoraan puolustaa valtionkirkkoja?- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Kyseessä siis https://www.facebook.com/groups/vapariliitto/permalink/3684136578297107/ jossa olennaisesti ollaan esittämässä uusin voimin uutta toimintaa. Aloitus siis kääntää asian aivan väärin.
Kirjoitin "- - Kukkonenko organiseerasi Hämeenlinnassa Vapaan ajatuksen päiviä - -". Tuosta tekstistäni ei käy ilmi oliko yksi vai useampi tilaisuus. Itse olin Katumajärvessä kahtena vuonna.
Sinänsä tok irrelevantti yksityiskohta. Osoittaapahan vain, että aloittajan tieto ei perustu muuhun kuin tuohon fb-postaukseen. On aika jännää miettiä miten joku lukee meidän fb-sivuamme etsiäkseen jotain millä haukkua. Eikö olisi helpompi suoraan puolustaa valtionkirkkoja?Tai sitten vain on muistissa haipunut yksityiskohdat. En tiedä, miksi voit ilman muuta tehdä ilkeimmän tulkinnan. Ehkä se kertoo enemmän sinusta.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vain on muistissa haipunut yksityiskohdat. En tiedä, miksi voit ilman muuta tehdä ilkeimmän tulkinnan. Ehkä se kertoo enemmän sinusta.
Aloittaja voisi nyt ainakin kertoa mistä sai idean postaukseen -- ja jos tuosta fb-ketjusta, miksi ei linkittänyt siihen.
- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Aloittaja voisi nyt ainakin kertoa mistä sai idean postaukseen -- ja jos tuosta fb-ketjusta, miksi ei linkittänyt siihen.
Kun et halua keskustella liiton alasajosta (joka on todellisuutta), alat keskustelemaan keskustelusta. Hohhoijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et halua keskustella liiton alasajosta (joka on todellisuutta), alat keskustelemaan keskustelusta. Hohhoijaa.
Jorille on vaikea pysyä asiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Jorille on vaikea pysyä asiassa.
Heh sanoo kaveri joka itse välttää asiallista keskustelua :D
- Anonyymi
Ei.luotu kirjoitti:
Heh sanoo kaveri joka itse välttää asiallista keskustelua :D
Koittaisit itse joskus asiakeskustelua.
- Anonyymi
Uskonto on vapariliittolaisten o piu mia
Vapariliiton porukka tarvitsee hengenkohotusta mormonien jehovien räsästen paavien sundströmien potkimisella, muuten ei mieliala nouse
Ette vielä laajentaneet lahko Sdp: n potkimiseen?
Jani Tuononen Usarissa kirjoittaa lahkosta Sdp
"Löytyykö puolueesta jäsentä, joka uskaltaisi arvioida puolueensa pääministerin toimia Eurooppa-neuvostossa?
Euroopassa. #Marin on edustanut Löfvenia. #Löfven on edustanut Marinia. #Macron on edustanut Merkeliä. #Merkel on edustanut #Contea. #Rinne on edustanut #Johnsonia. Kun spekseistä sovitaan. #Yhteistyö sujuu. Tällaisessa Euroopassa minä haluan elää.” Kansanedustaja Hussein al-Taee Twitterissä ei nähtävästi halua ottaa kantaa toiminnan perustuslaillisuuteen, mutta puolustaa ja yrittää häivyttää pääministeri Marinin toimintaa luettelemalla perustuslaillisuuteen liittymättömillä esimerkeillä.
Todista ettei SDP ole henkilökultti löytämällä soraääniä puolueen sisältä vai etkö pysty?" - Anonyymi
Kehitys on vuosia ollut aivan yhdensuuntaista. Aloitus on oikeassa.
- Anonyymi
Tässä on tavoitetta ja tehtävää kerrakseen. Saa tulla muitakin rinnalle koittaan. http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2020/09/28/tavoitteet-ja-strategia-2020-2023/
- Anonyymi
Liitossa olisi viisasta aloittaa lakkauttamisen valmistelu. Rationaalista.
- Anonyymi
Monesko kerta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847