Moottoripyörä / moottoripyöräilyharrastus.

Toiset ovat kovasti täältä thaimaansuunnalta kantaaottavia suomen politiikkaan ja historiaankin, mutta on olemassa muitakin kiinnostuksenkohteita.

Ohessa yksi:

https://aijaa.com/7pth3L

8

104

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska järjestetään moottoripyörien vastaohjauskurssi?

• Anonyymi

Oiva veto tatamin taitajalta.

• Nyt vain odotetaan päivälehden päällä olevaa kuksaa ikivanhan nettikuvan jälkeen.

• Anonyymi

Aloittaja harrastuksiin viittaa, mutta lienee esittävän aihettaan väärällä palstalla, jossa mielenkiinnot enemmänkin mielenterveys, mikä kukin on, missä kukin asuu, kuka ei ole matkaillut, alkoholi ja kertakäyttörakkaudet.
      Kukin rahansa ja aikansa käytön itse päättää ja kuvia katsellessani mieleeni tuli, että kyllä minäkin mieluiten aikaani viettäisin ja vietänkin omien mielenkiintojeni parissa, jotka ei ole golf ja alkoholi, sekä kertakäyttöihmissuhteet.
      Ducatin kuvaa odotellessa varvasaltaan vierellä.

• Resupetteri, miksi pitäisi olla moottori pyörä nokkapyörineen, kun voi matgustaa bussilla ihan minne vaan? Jos haluaa lähelle ni menee pikku bussilla ja jos haluaa kauas ni menee kauko bussilla sitten. Minulla on kolme autoa ja kolme moottori pyörää. Äsken kävin bussilla lähi kaupassa. Ostin etikkaa ja knakkeja. Hyvää terveellistä koti ruokaa. Nuudelinkanssa erinomaista aivoruokaa. Pistin kaikki exeliin ylös tallentaen. Pysyy pudjetissa.

• Anonyymi

Häh häh hää. Minullapa on oma hulikupteri. Ilimassa ei oo vielä ruuhkoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Häh häh hää. Minullapa on oma hulikupteri. Ilimassa ei oo vielä ruuhkoo.

Toi mun Aimo teki todella näyttävän ilmaveivin. Jäykällä se ei olis ollut mahdollista. Otin koko setin VHS nauhalle talteen ubuntun viereen kirja hyllyyn. Luen tosi paljon. Just äsken luin mielen terveys kaavakkeen M1 kolmeen kertaan oikeen ajatuksella. Nyt piileskelen naapurin ruupertin hetekan alla jos ne tulee väkisten hakemaan. Kovasti on ilma vaivoja tuolla ruupertilla. Ei olis pitänyt antaa sille kesken käynyttä kiljua palkkioksi piilo paikasta..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 71
      1140
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      94
      893
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      782
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      28
      676
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      545
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe