"Kun Annika Hirvonen on puhunut maahanmuutosta julkisuudessa, hän on saanut myös paljon kritiikkiä. Viime kuukausina siihen on tullut uusi sävy: Hirvonen on alkanut saada rasistista palautetta, jossa viitataan hänen suomalaiseen taustaansa."
"Ruotsissa eli pitkään ajatus, jonka mukaan Ruotsissa asuvien suomalaisten ei pitäisi puhua lapsilleen suomea, mutta Annika Hirvosen vanhemmat eivät tuota ideaa nielleet."
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006673092.html
Kielet eivät selvästi ole rikkaus Ruotsissa, miten niistä on Suomessa tullut niin suunnaton rikkaus? 😂
Ruotsissa ei oteta kovin vakavasti vähemmistökieliä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin niin tuttua näissä palstan pakkoruotsittajien kirjoituksissa, joissa "fennoja" haukutaan ja halveksitaan.
- Anonyymi
Jotenkin niin tuttua näissä palstan pakkenglannittajien kirjoituksissa, joissa "svekoja" haukutaan ja halveksitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin niin tuttua näissä palstan pakkenglannittajien kirjoituksissa, joissa "svekoja" haukutaan ja halveksitaan.
Miten niin?
Bättre ras - jo Freudenthal tiesi kertoa, että suomenkieliset ovat alempiarvoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450