Syyksi epäillään korkean tahon puuttumista asiaan.
Nämähän ovat suurella todennäköisyydellä seuraavassa maan hallituksessa. Molemmat puolueet.
Siinä syytä kerrakseen.
Ja hyvin käsky onkin tehonnut.
Keskustassa komennettu lopettamaan Persujen haukkuminen
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonenko on taas asialla?
- Anonyymi
En minä ainakaan ole kepulaisena saanut minkäänlaista määräystä olla hiljaa persujen toilailuista. Niin kauan kun persut elävat menneiden aikojen muisteloissa, eivätkä esitä muutosehdotuksia nykymenoon, minä annan tulla ulos moitteita, piikittelyä, vähättelyä ja koviakin kommentteja. En myöskään ymmärrä suoraltaan sitä, että kepu pönkittää vihervasemmiston ratkaisuja olemalla hiljaa ja vain hymisten takuuryhmänä.
- Anonyymi
Persut eivät ole seuraavassa eivätkä sitä seuraavissa hallituksissa. Suomessa rasistinen puolue ei pääse hallitukseen koska kumppaneita se saisi vain farisealaisista ( KD ) tai äärioikeistolaisista kokkarihönöistä. Annika Saarikko on erinmaisen taitava poliitikko, suuri osa persuista on jo mennyt retkuun ja kuvittelee että heille on luvattu jotain. Kiäh kiäh.
- Anonyymi
Eikös se keskustan kannatus ole 11 prosentin paikkeilla. Eikä siitä nouse vaikka kuka on puheenjohtajana. Koska ovat nytkin vihervasemmiston siipipuolueena, joka asiassa myötäilevänä perskärpäsenä. Heko heko.
- Anonyymi
Persut on pian Suomen suurin puolue,keskustalaisistakin suurin osa loikkaa
persuihin koska eivät halua olla punikkidemujen ja viherkommareiden pönkänä
viemässä suomeaEU:n liittovaltioon ja antaa etelä-euroopan mafiosoille verotus
oikeutta meille suomalaisille isänmaalaisille
- Anonyymi
oisko kuitenkin syytä kattoa ihan faktoista mitä nykyinen hallitus on tehnyt ja mitä on vielä hallitusohjelmassa tulevia. viimeinkin joku on tavallisen kansalaisen asialla ja ennenkaikkea niiden asialla jotka eivät pysty itse puoliaan pitämään. oikeistolaisen leikkaus ja kurjistamispolitiikan jatkoksi erittäin tervetullutta, jokaisen täysiälyisen pitäisi tajuta että nyt on oikeistolla kompromissien paikka ja yhteinen sävel on löydyttävä. oikeistolainen politiikka jos olisi jatkunut olisi kansa hajonnut ja viimein olisi se persujen toivoma maan sisäinen taistelu alkanut.
- Anonyymi
10% selittelyt sikseen. Johtuu vasemmiston linjasta jota tukee ennen niin järkevä kepu.
Vallankiilto silmissä. - Anonyymi
Juuri niin ,tämä suomen nykyinen hallitus on vienyt suomen maailman kommunistisimmaksi
maaksi Pohjois Korean jälkeen.
- Anonyymi
Päivän naurut sai tuosta "järkevä kepu" :D :D :D
- Anonyymi
Järkevä persu. Älkää tukehtuko nauruun, en minä pahalla.
- Anonyymi
Mie veikkaan, että Persut on ainoita jotka tänne kommentoi mittään. Minä mukaanlukien
- Anonyymi
persu rasisteja joutuu ihan käskyttämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu rasisteja joutuu ihan käskyttämään
Ei meitä tarvitse komentaa. Tämä on hyvä kanava lähestyä samoin ajattelevia. Persuvoima saa täältä puhtiakuin mersun kumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meitä tarvitse komentaa. Tämä on hyvä kanava lähestyä samoin ajattelevia. Persuvoima saa täältä puhtiakuin mersun kumista.
Täältä ei saa hyvää energiaa. Se löytyy toisaalta. Palsta on, mitä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891