Testokorvaushoito ylipainoiselle

Anonyymi

Olen ylipainoinen ja rasvaa siis kehossa on. Uskoisin, että rasvaa 35% ja lihasta saman verran. Nestettäkin aikalailla, kun aineenvaihdunta ei toimi. Olen huono nukkumaan. Seksi kiinnostaa, mutta munat surkastuu ja en luota itseeni. Se on sellaista suorittamista. Läskit on tiellä ja epävarmaa toimintaa.

Auttaisiko testokorvaushoito? Pari vuotta sitten jo entikrinologi sanoi, että katsotaan vuoden päästä. Meinasi että 10 kilon painon pudotus auttaisi näkemään tarvitaanko testokorvaus. Olen sitten lihonut 10 kiloa lisää.

Kannattaako minun siis mennä hakemaan se testoresepti ja onko sitä mutään riskejä, kun puhuvat jostakin aromatisoitumisesta?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vitun läski laihduta

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt laihduttaa,. Ei ole niin yksinkertaista aina jos on sairauksia jotka lihottaa ja työ joka aiheuttaa esimerkiksi uniongelmia.


    • Anonyymi

      Ylipaino on testosteronikorvaushoidossa riski, mutta ei este. Itse olen kyseisellä hoidolla ollut 2 vuotta ja olen ylipainoinen itsekin. Painoa on hyvä saada pois jo veritulppariskin takia, niiku monessa muussa "erikoislääkehoidoissa".
      Tietämättä sun mittoja tai elämäntapoja nyt lainkaan, en oo varma sitten oks siinä jotain rajaa missä vaiheessa sitä ei edes anneta. Tupakoinnin tiedän ainakin olevan hyvä lopettaa (jos tupakoit, otherwise ei koske sinua) myös veritulppariskin takia, mutta en ainakaan ole kuullut että isokin ylipaino estäisi korvaushoidon, voin olla myös väärässä.

      • Anonyymi

        Ja jatkaakseni, suositeltavaa ainakin olisi painonpudotus, jolloin korvaushoitoa ei välttämättä tarvitse. Jos sulla on sen puolesta hankaluuksia, keskustele lääkärin kanssa asiasta enemmän.
        Pahoittelen jos ei tästä ollut apua, mut tämä on mun neuvoni asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkaakseni, suositeltavaa ainakin olisi painonpudotus, jolloin korvaushoitoa ei välttämättä tarvitse. Jos sulla on sen puolesta hankaluuksia, keskustele lääkärin kanssa asiasta enemmän.
        Pahoittelen jos ei tästä ollut apua, mut tämä on mun neuvoni asiaan

        Siis yleensä lääkäriin mennessä kysytään juotko ja tupakoitko. Jos vastaat kyllä, vähän, niin diagnoosihan on valmis. Juominen ja tupakointi on syy kaikkeen. Miten se ulkomailla onkin toisin? Meillä on tehty alkoholista syy kaikkeen vaivaan, vaikka alkoholinkulutus laskee ja ihmiset lihoo vain ja voi huonommin. Seuraavana tulee lihavuus, ja sillä selitetään myös kaikki ja ohjeistetaan laihduttamaan. Sekö on niin helppoa aina? Mutta ei todellakaan ole niin helppoa laihtua kun ikää tulee, jotain sairauksia joita ei edes tutkita ja jos on vaikkapa vuorotyö ja siksi huono palautuminen.

        Kuten lukea saatat, itselläni on aika paljon lihasta jos ajatellaan kuin huonossa elämäni huonoimmassa kunnossa olen. En tiedä mikä minua lihottaa. Alkoholin olen välillä jättänyt pois ja lihonut enemmän. Muutenkin otan ehkä kerran kahdessa viikossa muutaman paukun ja saunakaljan. En tupakoi.

        Jos siis pyydän erikoislääkäriltä sen testokorvaushoidon etävastaanotolla, niin tuleeko siitä ongelmia ja auttaako se minua laihtumaan? Alkaako tissit kasvaa kuten joku jossakin väitti jne, vai saanko siitä testosta energiaa liikuntaan ja aktiivisempaan elämään ja parempaan seksiin?

        Jo lääkäriaikoja testoasioissa varatessa minulle sanottiin, unohda endogrinoiogi, jos oikeasti haluat apua. Urologi olisi suoraan antanut testoa, joka olisi varmaan ollut parempi silloin näin jälkikäteen ajateltuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yleensä lääkäriin mennessä kysytään juotko ja tupakoitko. Jos vastaat kyllä, vähän, niin diagnoosihan on valmis. Juominen ja tupakointi on syy kaikkeen. Miten se ulkomailla onkin toisin? Meillä on tehty alkoholista syy kaikkeen vaivaan, vaikka alkoholinkulutus laskee ja ihmiset lihoo vain ja voi huonommin. Seuraavana tulee lihavuus, ja sillä selitetään myös kaikki ja ohjeistetaan laihduttamaan. Sekö on niin helppoa aina? Mutta ei todellakaan ole niin helppoa laihtua kun ikää tulee, jotain sairauksia joita ei edes tutkita ja jos on vaikkapa vuorotyö ja siksi huono palautuminen.

        Kuten lukea saatat, itselläni on aika paljon lihasta jos ajatellaan kuin huonossa elämäni huonoimmassa kunnossa olen. En tiedä mikä minua lihottaa. Alkoholin olen välillä jättänyt pois ja lihonut enemmän. Muutenkin otan ehkä kerran kahdessa viikossa muutaman paukun ja saunakaljan. En tupakoi.

        Jos siis pyydän erikoislääkäriltä sen testokorvaushoidon etävastaanotolla, niin tuleeko siitä ongelmia ja auttaako se minua laihtumaan? Alkaako tissit kasvaa kuten joku jossakin väitti jne, vai saanko siitä testosta energiaa liikuntaan ja aktiivisempaan elämään ja parempaan seksiin?

        Jo lääkäriaikoja testoasioissa varatessa minulle sanottiin, unohda endogrinoiogi, jos oikeasti haluat apua. Urologi olisi suoraan antanut testoa, joka olisi varmaan ollut parempi silloin näin jälkikäteen ajateltuna.

        Jumitu sinne peräkamariis ja mässää munasi kuolioon säälittävä luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumitu sinne peräkamariis ja mässää munasi kuolioon säälittävä luuseri

        En kait minä nyt peräkammariin jää, kun en ole siellä ollutkaan. Sinä ilmeisesti olet? Sinä runkkari tässä pahin luuseri olet. Netissä poju uskaltaa räkyttää. Paskahousu .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe