Testokorvaushoito ylipainoiselle

Anonyymi

Olen ylipainoinen ja rasvaa siis kehossa on. Uskoisin, että rasvaa 35% ja lihasta saman verran. Nestettäkin aikalailla, kun aineenvaihdunta ei toimi. Olen huono nukkumaan. Seksi kiinnostaa, mutta munat surkastuu ja en luota itseeni. Se on sellaista suorittamista. Läskit on tiellä ja epävarmaa toimintaa.

Auttaisiko testokorvaushoito? Pari vuotta sitten jo entikrinologi sanoi, että katsotaan vuoden päästä. Meinasi että 10 kilon painon pudotus auttaisi näkemään tarvitaanko testokorvaus. Olen sitten lihonut 10 kiloa lisää.

Kannattaako minun siis mennä hakemaan se testoresepti ja onko sitä mutään riskejä, kun puhuvat jostakin aromatisoitumisesta?

7

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vitun läski laihduta

• Anonyymi

Olen yrittänyt laihduttaa,. Ei ole niin yksinkertaista aina jos on sairauksia jotka lihottaa ja työ joka aiheuttaa esimerkiksi uniongelmia.

• Anonyymi

Ylipaino on testosteronikorvaushoidossa riski, mutta ei este. Itse olen kyseisellä hoidolla ollut 2 vuotta ja olen ylipainoinen itsekin. Painoa on hyvä saada pois jo veritulppariskin takia, niiku monessa muussa "erikoislääkehoidoissa".
      Tietämättä sun mittoja tai elämäntapoja nyt lainkaan, en oo varma sitten oks siinä jotain rajaa missä vaiheessa sitä ei edes anneta. Tupakoinnin tiedän ainakin olevan hyvä lopettaa (jos tupakoit, otherwise ei koske sinua) myös veritulppariskin takia, mutta en ainakaan ole kuullut että isokin ylipaino estäisi korvaushoidon, voin olla myös väärässä.

• Anonyymi

Ja jatkaakseni, suositeltavaa ainakin olisi painonpudotus, jolloin korvaushoitoa ei välttämättä tarvitse. Jos sulla on sen puolesta hankaluuksia, keskustele lääkärin kanssa asiasta enemmän.
        Pahoittelen jos ei tästä ollut apua, mut tämä on mun neuvoni asiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jatkaakseni, suositeltavaa ainakin olisi painonpudotus, jolloin korvaushoitoa ei välttämättä tarvitse. Jos sulla on sen puolesta hankaluuksia, keskustele lääkärin kanssa asiasta enemmän.
        Pahoittelen jos ei tästä ollut apua, mut tämä on mun neuvoni asiaan

Siis yleensä lääkäriin mennessä kysytään juotko ja tupakoitko. Jos vastaat kyllä, vähän, niin diagnoosihan on valmis. Juominen ja tupakointi on syy kaikkeen. Miten se ulkomailla onkin toisin? Meillä on tehty alkoholista syy kaikkeen vaivaan, vaikka alkoholinkulutus laskee ja ihmiset lihoo vain ja voi huonommin. Seuraavana tulee lihavuus, ja sillä selitetään myös kaikki ja ohjeistetaan laihduttamaan. Sekö on niin helppoa aina? Mutta ei todellakaan ole niin helppoa laihtua kun ikää tulee, jotain sairauksia joita ei edes tutkita ja jos on vaikkapa vuorotyö ja siksi huono palautuminen.

Kuten lukea saatat, itselläni on aika paljon lihasta jos ajatellaan kuin huonossa elämäni huonoimmassa kunnossa olen. En tiedä mikä minua lihottaa. Alkoholin olen välillä jättänyt pois ja lihonut enemmän. Muutenkin otan ehkä kerran kahdessa viikossa muutaman paukun ja saunakaljan. En tupakoi.

Jos siis pyydän erikoislääkäriltä sen testokorvaushoidon etävastaanotolla, niin tuleeko siitä ongelmia ja auttaako se minua laihtumaan? Alkaako tissit kasvaa kuten joku jossakin väitti jne, vai saanko siitä testosta energiaa liikuntaan ja aktiivisempaan elämään ja parempaan seksiin?

Jo lääkäriaikoja testoasioissa varatessa minulle sanottiin, unohda endogrinoiogi, jos oikeasti haluat apua. Urologi olisi suoraan antanut testoa, joka olisi varmaan ollut parempi silloin näin jälkikäteen ajateltuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis yleensä lääkäriin mennessä kysytään juotko ja tupakoitko. Jos vastaat kyllä, vähän, niin diagnoosihan on valmis. Juominen ja tupakointi on syy kaikkeen. Miten se ulkomailla onkin toisin? Meillä on tehty alkoholista syy kaikkeen vaivaan, vaikka alkoholinkulutus laskee ja ihmiset lihoo vain ja voi huonommin. Seuraavana tulee lihavuus, ja sillä selitetään myös kaikki ja ohjeistetaan laihduttamaan. Sekö on niin helppoa aina? Mutta ei todellakaan ole niin helppoa laihtua kun ikää tulee, jotain sairauksia joita ei edes tutkita ja jos on vaikkapa vuorotyö ja siksi huono palautuminen.

Kuten lukea saatat, itselläni on aika paljon lihasta jos ajatellaan kuin huonossa elämäni huonoimmassa kunnossa olen. En tiedä mikä minua lihottaa. Alkoholin olen välillä jättänyt pois ja lihonut enemmän. Muutenkin otan ehkä kerran kahdessa viikossa muutaman paukun ja saunakaljan. En tupakoi.

Jos siis pyydän erikoislääkäriltä sen testokorvaushoidon etävastaanotolla, niin tuleeko siitä ongelmia ja auttaako se minua laihtumaan? Alkaako tissit kasvaa kuten joku jossakin väitti jne, vai saanko siitä testosta energiaa liikuntaan ja aktiivisempaan elämään ja parempaan seksiin?

Jo lääkäriaikoja testoasioissa varatessa minulle sanottiin, unohda endogrinoiogi, jos oikeasti haluat apua. Urologi olisi suoraan antanut testoa, joka olisi varmaan ollut parempi silloin näin jälkikäteen ajateltuna.

Jumitu sinne peräkamariis ja mässää munasi kuolioon säälittävä luuseri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumitu sinne peräkamariis ja mässää munasi kuolioon säälittävä luuseri

En kait minä nyt peräkammariin jää, kun en ole siellä ollutkaan. Sinä ilmeisesti olet? Sinä runkkari tässä pahin luuseri olet. Netissä poju uskaltaa räkyttää. Paskahousu .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe