Bluetooth toimii oudosti

Anonyymi

Kyseessä Mazda CX-5 vuosimalli 2014. Olen aiemmassa autossani käyttänyt googlenavia hyvällä menestyksellä kytkemällä äänen Bluetooth yhteyden kautta.
Nyt ei oikeen pelaa. Saan kyllä tehtyä pariliitoksen, ja Mazdan radio soittaa tyylikkäästi esim musiikkia kännykästä, mutta kun kytken kännykän googlenavin, niin opastusviestit loppuvat oudosti kesken, ja auton näyttöön tulee taukomerkki, eli kaksi pystyviivaa. Aina kun tulee opstus, se kyllä alkaa, mutta päättyy saman tien, tylliin "käänny seuraavas" tai "viidensadan metrin päässä kä"
Pelkällä puhelimella noin ei käy, eli joku tässä mättää. Osaako joku neuvoa

3

137

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama vika aiheuttaa ongelma Mazda 6:ssa, vm 2018,,,onko tämä joku tyyppivika ??

• Anonyymi

Aikanaan Herenavigaattoria käyttäessäni bluetooth yhteyden ääni-ilmoitukset käynnistyi viiveellä. Kun ilmoitus käynnistyi, Focuksen radio sammui ja tuli pieni hiljainen hetki ja navin puhutusta ohjeesta puuttui se alkupätkä. Nyt olen uudessa puhelimessa ja autossa estänyt navin ilmoitukset bluetoothin kautta, ne tulee suoraan puhelimesta.

• Anonyymi

Aloittaja. Kokeilin nyt ihan piuhalla liittää radion sisäänmenoon kännykän äänen. Aika pieni vaiva sekin ja liitin löytyy keskikonsolin luukun alta. Tuntuu toimivan hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1464
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      959
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      855
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      757
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      587
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    10. 48
      557
    Aihe