Kyseessä Mazda CX-5 vuosimalli 2014. Olen aiemmassa autossani käyttänyt googlenavia hyvällä menestyksellä kytkemällä äänen Bluetooth yhteyden kautta.
Nyt ei oikeen pelaa. Saan kyllä tehtyä pariliitoksen, ja Mazdan radio soittaa tyylikkäästi esim musiikkia kännykästä, mutta kun kytken kännykän googlenavin, niin opastusviestit loppuvat oudosti kesken, ja auton näyttöön tulee taukomerkki, eli kaksi pystyviivaa. Aina kun tulee opstus, se kyllä alkaa, mutta päättyy saman tien, tylliin "käänny seuraavas" tai "viidensadan metrin päässä kä"
Pelkällä puhelimella noin ei käy, eli joku tässä mättää. Osaako joku neuvoa
Bluetooth toimii oudosti
3
90
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vika aiheuttaa ongelma Mazda 6:ssa, vm 2018,,,onko tämä joku tyyppivika ??
- Anonyymi
Aikanaan Herenavigaattoria käyttäessäni bluetooth yhteyden ääni-ilmoitukset käynnistyi viiveellä. Kun ilmoitus käynnistyi, Focuksen radio sammui ja tuli pieni hiljainen hetki ja navin puhutusta ohjeesta puuttui se alkupätkä. Nyt olen uudessa puhelimessa ja autossa estänyt navin ilmoitukset bluetoothin kautta, ne tulee suoraan puhelimesta.
- Anonyymi
Aloittaja. Kokeilin nyt ihan piuhalla liittää radion sisäänmenoon kännykän äänen. Aika pieni vaiva sekin ja liitin löytyy keskikonsolin luukun alta. Tuntuu toimivan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991